IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    super pat! gefeliciteerd, dan vraag je het toch morgen even over die waarde? dan heb je zekerheid, nou super, op naar de echo!

2. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    \:D/ ...lijkt mij een prima waarde hoor Pat! Je kunt HcG waardes per week zwangerschap opzoeken...en aangezien jij in je 3e week zwangerschap zit is dit prima hoor! Maar vraag het voor ale zekerheid even na...kan mij jouw onzekerheid zo goed voorstellen lieve Pat...maar dit beebje gaat zich gewoon goed vasthouden hoor!

Lieve groet,
    Koosje

3. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Pat
    heb het even opgezocht

Bij 1 kind gemiddeld HcG:

2 weken na bevruchting: 3-426
    3 weken na bevruchting: 18-7340

Je bent nog maar net de 2 weken na bevruchting voorbij dus lijkt mij bijna 600 prima! :D ...en vanaf nu stijgt het alleen nog maar supersnel en veel!

Koosje

4. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Lief van je koosje :)

De arts zei ook dat het goed was hoor, maar dan lees ik van velen die dan meer hebben enz. tja ik maak mezelf gek ik weet het!
    Ik ga maar niet meer zo veel lezen want daar word je alleen maar onzeker van en dat ben ik al genoeg.... :oops:

we kunnen toch niet meer dan afwachten...

5. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
  6. Niet meer actief

Ik ben net terug van de fm...de punctie datum is bekend...donderdag 29/1 om 9.15u is het zo ver!
    Waren er de 1e fm nog 12 follikels te zien, aan beide zijde 6...zijn het er nu rechts 11 en links 6, 17 follikels dus! Alleen zal dit geen IVF gaan worden, maar een ICSI. De laaste uitslagen van hubbie waren niet echt hoop gevend voor IVF, vandaar nu dus ICSI.

7. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hoi meiden,

ja he' koosje staan mooi die pendels, :)

naatje, wat fijn dat de punctie gepland is. en mooie score hoor :thumup:

linda, van die steekjes dat had ik niet. voelde zelfs bijna niks. ik hoop dat het lekker druk is daar binnen met innestellen ;)

sabrien, wat goed dat je weer aan het werk bent, je moet doen waar jij je goed bij voelt. en wat afleiding is nu ook wel lekker. is het tenminste snel de 5e.

koosje, als jij je beter voelt van de acu dan zou ik dat blijven doen.

pat, wat fijn dat je waardes goed zijn meid. probeer te gaan genieten. en op naar de 1e echo ;)

x lisa.

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    grote wens, gefeliciteerd met je emmy! doe lekker rustig aan de verdere week, en veel blijven drinken hè!

pat, fijn te horen lijkt me dat de bloedwaarde goed is.

naatje, spannend meid, donderdag is al dichtbij! succes alvast!

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Pat, wauw wat een mooie score! Ziet er goed uit!
    Met mij is alles wel weer beter, ik probeer positief te blijven en probeer wat afleiding te zoeken in lekker werken en leuke dingen doen in het weekend! Lief dat je aan me denkt! Ik ga ook heel hard duimen dat alles goed blijft gaan en dat je een mooie echo hebt! Kan me voorstellen dat dat ontzettend spannend is en heel veel spanningen en onzekerheid met zich meebrengt!

Volgens mij krijg ik vaak nog meer steun van "vreemden hier op het forum" dan van mensen om me heen. Bij mij op het werk leven mijn collega's wel heel erg mee maar mijn bazen kijken totaal niet naar me om! Dus ben zooo blij dat jullie me begrijpen! Het is vaak moeilijk om er met iemand over te praten die niet weet wat je meemaakt.

Lisa, hoe gaat het spuiten bij jou? Ja, ben weer lekker aan het werk. Fijn wat afleiding en dan is het inderdaad snel de 5e! Hoop dat we dan wat meer weten!

Naatje, spannend meis de punctie in zicht! Ik ga heeeeel hard voor je duimen donderdag en zal aan je denken!

Linda, hoe voel jij je vandaag?

Gr. Sabrien

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Lief dat je ernaar vraagt Sabrien, vind het echt heel knap hoe jij alle weer oppakt naar steeds zo'n afgebroken poging! Echt complimenten daarvoor!

Hier gaat het goed, ben vooral nog moe, doe het dan ook heel rustig aan, misschien iets te rustig? Tja je weet het niet, normaal ben ik altijd wel met iets bezig als ik thuis ben maar heb nu nergens zin in dus dat zegt denk ik wel genoeg.

Vanaf morgen ga ik trouwen wel wat actiever worden hoor, hihi. Ga met mijn vriendin en haar zoontje even naar de markt (benieuwd of ik die kinderwagens trek) kijken hoe dat allemaal gaat met lopen voornamelijk (stokkies worden gelukkig met de dag rustiger).

11. Floor01

Floor01 Actief lid

11 jul 2008
    134
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik schrijf her en der al mee op topics, heb geen eigen topic, dus zet ik hier maar mijn nieuws mochten jullie dit willen weten.

Vandaag heb ik nieuws gehad over de bevruchtingen. Was gelukkig goed, van de 14 eicellen zijn er 12 bevrucht en hebben ze op 11 biopsie kunnen doen voor de pgd. Deze cellen zijn nu per koerier naar Maastricht en daar worden ze gescreend op de chromosoomafwijking.
    We hebben dus 11 kansen dat er gezonde bijzitten. Dit horen we morgen of ik een terugplaatsing heb. Vorige keer had ik er van de 10 maar 1 gezonde, dus het wordt weer spannend! Na 14:00 word ik gebeld, en hopelijk om 15:30 een terugplaatsing....

Jullie ook allemaal veel sterkte!
    Sabrien: ik lees dat je ivf helaas niet gelukt is, ik wens je veel sterkte en dat je al je kracht en hoop weer snel mag herwinnen!
    Linda: met je emmy's hopen dat ze goed gaan nestelen, je bent alweer een paar dagen op weg! Heb je er een goed gevoel bij?
    Naatje: met je punctie donderdag, ik zal voor je duimen, maar volgens mij ziet het er wel goed uit.
    Pat: ik lees dat je zwanger bent, gefeliciteerd! Geniet ervan!
    Lisa: ook sterkte met je cryo! Het gaat vast lukken deze keer!

Liefs Floor

12. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hoi floor

wat spannend voor je.
    ik duim met je mee voor een mooie tp.

en dank je, ik hoop het ook.

13. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    sabrien, ik sluit me bij linda aan, vind het echt heel knap van je hoe jij je er door heen slaat.
    dikke knuf.

@ linda, is lekker toch, een beetje rustig aan doen, en morgen een gezellig dagje van gaan maken. ben je de eerste paar daagjes tenminste al weer door.

14. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    @Sabrien: ik moet me ook aansluiten bij Lisa en Linda. Ik vind dat je het super doet, elke keer die teleurstellingen verwerken is niet niks.

Ik vind het ook prettig om hier te posten, alhoewel ik dat niet heel vaak doe maar wel meelees. Hier zijn allemaal meiden die precies hetzelfde meemaken en weten hoe je je voelt. Ik merk ook dat sommige vrienden om ons heen niet altijd weten hoe ik/wij me/ons voel/voelen. Kan natuurlijk ook niet, maar soms is het best pijnlijk om te merken dat mensen zich niet in kunnen leven in onze situatie. Hier hoef ik niks uit te leggen, iedereen weet hoe de behandelingen in elkaar steken en kent alle medische termen.

Voor ons begint het 2e avontuur zondag weer, dan mag ik beginnen met spuiten van Lucrin.

Voor alle meiden verder veel succes met alles!

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    floor, wat super, nu ga ik keihard voor jullie duimen morgen! jeetje wel zenuwslopend he, maar heb vertrouwen en zit vast minstens 1 hele mooie bij!

hier weinig bijzonders, vanmiddag heeft deze oma iets meer gedaan dan afgelopen dagen, gevolg heel veel steken in mijn rug (hoog) en rond mijn schouders, ook bij mijn liezen, gek toch? (dat van die liezen had ik vorige keer ook dus daar baalde ik al van) wordt dan direct zenuwachtig. nou eigenlijk weinig bijzonders dus, vanavond rustig avondje op de bank dan maar.

16. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Thanks meiden, wat lief! :oops:
    Ik merk echt de afgelopen 2 dagen dat ik aan het werk ben dat ik weer een beetje mezelf ben en dat voelt ontzettend goed. Het afgelopen weekend heb ik het ontzettend moeilijk gehad en was heel erg emotioneel. Komend weekend heb ik lekker volgepland met leuke dingen ;) . En tuurlijk ik zal ook moeilijke dagen krijgen en voel me ontzettend onzeker over alles maar die dagen geef ik me daar dan maar gewoon aan toe!

Ik denk iedere dag aan jullie en blijf ook gewoon met jullie meeschrijven en meeleven en hoop dat ik jullie net zo steun als jullie mij steunen/gesteund hebben!

Floor, wat ontzettend spannend voor jullie! Ik duim heeeel hard voor goed nieuws!

Lindinha, spannend kan het avontuur voor jou ook weer beginnen! Heel veel succes!

Gr. Sabrien

17. Niet meer actief

Floor, fijn dat je hier je nieuws hebt gepost, ik was al erg benieuwd hoe het met je ging...Ik ben heel hard voor je aan het duimen en hoop dat je vanmiddag goed neiuws krijgt!

Lindinha, spannend aan het begin van jullie 2e IVF...heel veel succes!

Sabrien, en ik sluit me bij de andere aan...ik vind het echt bewonderendswaardig dat je je zo oppakt na weer een afgebroken poging en dan ook nog de kracht en de moed vindt om met ons mee te leven...mijn complimenten!

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Floor ik duim [-o< [-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<

19. Floor01

Floor01 Actief lid

11 jul 2008
    134
    0
    0
    Thankx meiden,

Dat doet goed dat jullie meeduimen!
    Ik ben nu even thuis, vanmorgen nog gewerkt, even een broodje eten en verwacht over een uurtje telefoon. Ben wel erg gespannen hoor!
    We gaan zo rijden richting Utrecht om de file vast voor te zijn en hopelijk dat ik een terugplaatsing heb. Het is in ieder geval kans op een elftal :)

Ik laat vanmiddag/ avond nog wat van me horen!

Liefs Floor

20. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Even heel snel.....FLOOR, VEEL SUCCES! Ik duim hard voor je...hihi een elftal....gisteren hoorde ik weer van een 8ling in USA, dus je weet niet ;) (zo'n 8ling zouden ze moeten verdelen trouwens, toch niet eerlijk? :-k )

Lieve groet,
    Koosje

Deel Deze Pagina