Naatje30@ wat veel eitjes zeg, bij ons in het ziekenhuis zeiden ze dat voor 6 a 8 eitjes gaan, dit is gewoon het dubbele... Zitten er altijd 2 dagen tussen de punctie en TP? Sorry voor al mijn vragen....
mooie score naatje! en goed dat je voor icsi hebt gekozen inderdaad. even snel, vanmorgen echo gehad, nog niet goed genoeg voor de pregnyl helaas, eitje 13,5mm, bmslijmvlies 5mm, dus zaterdag weer een echo. dan denk ik wel dat ie goed is, dus ergens volgende week de tp denk ik. komt eigenlijk wel goed uit, we hebben een gezellig carnavalsweekend met de band, dus kan ik nog lekker een pintje meepakken.
Naatje, fijn dat de punctie is meegevallen, is toch niet het meest prettige onderdeel van de hele behandeling... Maar mooie score zeg! 15 stuks, daar moeten toch wel een paar mooie tussen zitten..! @Zoe1976: op dag 4 na de punctie worden de emmies teruggeplaatst. Geeft niks hoor, wist ik in het begin ook allemaal niet, tot je het een keer meegemaakt hebt.
hoi meiden ik heb me een tijdje geleden al voor gesteld maar het gaat nu pas echt beginnen voor me moet vanavond beginnen met spuiten decapeptyl ben best wel zenuwachtig niet voor die spuit maar wat me allemaal tewachten staat
sabine: heel veel succes meid hopelijk heb je aan 1 poging genoeg all: heel veel succes iedereen met de fm's, puncties, tp's enzo hopelijk mag ik snel weer hier komen schrijven
hoi meiden, vandaag zijn bij mij eindelijk de duivels gekomen. vanavond dus starten met progynova, en morgen ochtend gelijk ziekenhuis bellen voor een echo op 12 febr. @carulli, je mag hier toch altijd mee schrijven meid, nog eventjes en dan heb je de second opinion toch? @grote wens, fijn dat je je weer wat beter voelt. @sabine, heel veel succes met spuiten, al het begin is eng omdat je niet weet wat je te wachten staat. maar je zult zien dat het best goed gaat straks @wies, idd balen dat je de pregnyl nog niet mag zetten, maar aan elk nadeel zit weer een voordeel toch, in jou geval de carnaval dit weekend. veel plezier meid, en hopelijk is de echo zaterdag wel goed. @zoe, geeft niks hoor al je vragen, hier zitten allemaal meiden die er helaas al ervaring mee hebben. dus vraag alles maar om je onzekerheden weg te nemen. bij ons was de tp ook 4 dagen na de punctie. x lisa
Hai Sabine, Ga je ook voor de eerste keer, spannend he... Wij zijn gister begonnen... Vind het allemaal super spannend, en ben benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren.... Ik had het er al over in een ander topic, vind het apart dat de medicijnen per ziekenhuis verschillen. Decapeptyl, echt geen idee wat dat doen IIg heel veel succes! Lindinha@ bedankt voor de reactie, dacht dat er maar 1 dag tussen zat, vandaar de vraag... X
lisa: ja ik weet het meid, dat ik hier welkom ben maar er zitten nu ook veel meiden die ik niet ken en ik doe nog geen behandeling... (wil zo graag weer) 9 febr hebben we de second opinion kan mij niet snel genoeg zijn ik WIL verder jij ook heel veel toi toi toi meid ik duim weer mee voor je
Hai Caruli, Mij ken je waarschijnlijk ook niet, maar ik heb jou verhaal wel gevolgd, en ik denk veel "onbekende"meiden met mij... Dus voel je alsjeblieft niet bezwaard, en je bent helaas wel een ervaringsdeskundige en die kunnen wij "onbekende"meiden heel goed gebruiken XX
Naatje en Lisa, ik reageer evn in jullie topics sabine heel veel succes met de spuiten! grote wens, het gaat elke dag wat beter he, fijn dat je je goed voelt en wandeling is goed voor je doorbloeding! wies, mooi voor een 1e echo, op naar de volgende!
thanks meid ik had liever ook geen "expert" willen zijn maar helaas is het wel zo ik kom af en toe kijken, en als ik iets weet over wat een ander vraagt zal ik wel antwoord geven en ik blijf meeduimen voor de meiden hier, hopelijk gaan jullie allemaal snel over naar het zwangeren gedeelte
{en ik blijf meeduimen voor de meiden hier, hopelijk gaan jullie allemaal snel over naar het zwangeren gedeelte } EN JIJ HOORT DAAR OOK BIJ HOOR MEID
@Naatje WAUW...wat een super score! Ik hoop zo dat er veel bevruchte eitjes zullen zijn...maar dit is in elk geval al zo'n supermooie stap! @Pat Lief dat je rekening met ons houdt...al leef ik ook wel graag met je mee...blijft toch, dat weet je zelf, altijd een pietsie dubbel! Ik ben wel superblij voor je en hoop op een mooi beebje! @Grotewens Sterkte met opknappen! @Wies Weet niet meer uit mijn hoofd waar jij zit..(lees dan zoveel, kan het niet onthouden ) maar...o...nu weet ik het weer: eitje nog niet groot genoeg dus zaterdag weer echo...toch? Ik duim voor je! @Caruli Ik hoop ook zoooo dat jullie al snel weer mogen starten! Weet nu wat het is om te moeten WACHTEN om te mogen beginnen met IVF...niks an! Ik ben maar weer begonnen met ovutesten om mijn cyclus te monitoren...je moet toch wat Eens zien of er een goede eisprong komt...dan baal ik helemaal dat we toch niet mochten beginnen 8-[ Ik ben wel zooooo blij met mijn mannetje these days, al dit brengt ons wel steeds dichter bij elkaar, da's wel zooo fijn! Fijne avond! Koosje
ik sluit zeker aan! Gezellig met zijn allen aan een colaatje,hihi. caruli, alvast heel veel succes meid met de volgende ronde, het is je zó gegund!
Lisa raar he om blij te zijn om ongi te worden, hier nog steeds niets, van de week ging me temperatuur naar de ongi niveau, en gisteren en vandaag ineens door het dak heen, we wachten verder hier, maar hoop dat ze snel komen, IK WIL NAAR ME CRYO'S!
hoi meiden, zo he wat is hier weer eenhoop gebeurd zeg. en pat, wat een mooi nieuws nog steeds hoor. Hoop echt dat je mooi zwanger blijft voor 9 maanden. Ik heb vorige week gesprek in R'dam gehad voor 2e poging ICSI en sinds die dag lichte bloeding gehad. Steeds donker gekleurd, dus zette niet echt door. Maar gisteravond (natuurlijk op m'n werk ) zette de bloeding door! Joehoe. Ik ben dus weer ongi. (Grappig, hoe blij je kunt zijn met je ongi he? ). Vanmiddag mag ik tussen 14.00 - 16.00 uur R'dam bellen voor aanmelding en dan wordt ik rond 5-en teruggebeld of er plek is voor me. Oh, ik hoop echt zo dat ik mag starten. Kan echt niet wachten tot ik die 1e spuit weer mag zetten. en nie omdat ik nou zo'n op pijn belust mens ben hoor, maar dan heb ik gewoon weer het gevoel dat we ergens mee bezig zijn. Meiden duimen jullie voor me dat er een plekkie voor me is deze maand!?! Liefs Lena