IVF / ICSI Deel II

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by rach84, May 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    grote wens: heel veel sterkte meid! :(

2. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Grotewens wat vreselijk balen nu....sterkte!

Wies hoe is het gegaan? Als het goed is krijg je ze op dit moment teruggeplaatst :)

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    pat: wanneer heb jij de echo?

4. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    1,059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Grotewens@ Heel veel sterkte, wat verdrietig....

5. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    1,059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Linda@ Best wel een verschil of je 15 dagen na punctie of 15 dagen na tp mag testen...
    Ik hoop dat je nog een beetje slaapt vanavond. En als je gaat testen hoop ik op veel strepen, kruizen en ik weet niet wat (weet niet welke test je gebruikt!)

As dinsdag hebben wij de punctie, ben zo benieuwd hoe het gaat...Probeer me maar zoveel mogelijk te ontspannen en mijn mantra zal zijn: "Kindje krijgen doet zeerder, Kindje krijgen doet zeerder, Kindje krijgen doet zeerder.... :D ".

X

6. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    Grotewens, wat ontzettend balen is dat voor jullie zeg :cry: ...........
    Heel veel sterkte! Heb er geen woorden voor, wat is het toch soms allemaal oneerlijk! Rust goed uit, scheld, huil, en praat erover! Ik ben er voor je als je me nodig hebt!

Zoe, wat lief :oops: . Het doet me ook echt goed om hier te kunnen schrijven! En geloof me ik heb ook wel eens een rot dag! ;)
    Mij viel de punctie 100% mee! Als je je goed kunt ontspannen is het allemaal heel erg goed te doen! Leuk als je vaker hier komt schrijven kan ik je hier ook volgen! Alvast heel veel succes voor de punctie dinsdag! Ik ga duimen!

Wies, vindt het zo spannend hoe is het gegaan?

Linda, ahhhhhhhhhhhhhhh vindt het toch zooooo spannend!

Fijn weekend allemaal!

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    grote wens, balen meid, heel veel sterkte, moet weer een klap zijn geweest. :(

zoe, dinsdag de punctie, spannend hoor, ik hoop dat het net zo meevalt als bij mij destijds.

linda, ooh, wat wordt het toch spannend voor je, ga je morgen nog een testje wagen, of wacht je tot zondag?

Hier alles goed gegaan, 2 emmy's teruggeplaatst. het was zo gepiept vergeleken met de volgende keer.We hebben nu nog 1 rietje met 1 emmy over in de vriezer. Nu weer die vreselijke wachtweken...

8. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Ik mag aanstaande maandag voor een echo...

9. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    zoe dinsdag punctie, spannend zeg, nou broed nog maar even lekker door op je eitjes!

wies, van harte gefeliciteerd! wauw beide dus mooi ontdooid! goed zeg, nou nu jezelf goed verzorgen, hou je buikje warm, veel thee drinken en een warme kruik in je rug, kunnen ze lekker doorgroeien en zich aan je vast nestelen!

10. grotewens

grotewens Lid

Sep 9, 2007
    52
    0
    0
    Noord-NL
    Hoi meiden,

Heel erg bedankt voor het meeleven, dat doet me goed. Bij elk berichtje liepen de tranen (nu ook, toetsenbord nat.. :( ) over mn wangen.

tot later

11. Herma

Herma Bekend lid

Sep 15, 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Grote wens wat balen zeg. Heel veel sterkte. Ik schrijf wel niet zo veel hier maar volg jullie verhalen wel. Linda wat spannend ik duim voor je en hoop het zo voor je. Ik zelf mag dan ook eindelijk beginnen, Heb vandaag groen licht gekregen de endometriose cystes waren verminderd door 5 maanden lucrin. Maandag al de eerste decapeptyl spuit en begin maart de punctie. Vanmiddag spuitles gehad , met klamme handjes maar ging goed.

12. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    grote wens, wat oneerlijk meid, heel veel sterkte, neem je tijd om het een plekje te geven.

@ linda, woh bijna zondag!

@zoe, spannend bijna de punctie, veel succes alvast.

@pat, maandag de echo, hoop op een of twee mooie kloppende hartjes voor je.

@wies, gefeliciteerd met je 2 emmy's meid, veel succes in de wachtweken.

met mij gaat wel goed, wel weer de hele dag hoofdpijn, maar nu lekker weekend houden.

x lisa.

13. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    @lindinha, heb ik ook wel eens hoor dat het zeer doet, dan krijg je een blauw plekje.
    en als je de spuit er even inhoud na het prikken kan er volgens mij geen lucrin uitkomen.

@zoe, nee ik neem niks in tegen de hoofdpijn, het is opzich wel te doen, alleen wel vervelend de hele week door al.

14. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    gister toch besloten te testen want we werden echt gek van de zenuwen
    vanochtend (zeg maar vanacht 5 uuur) moest ik echt plassen dus de test maar gedaan maar de nachtmerrie kwam uit: NEGATIEF!

Jullie kunnen je wel verzinnen wat er nu allemaal in onze hoofden omgaat. Natuurlijk blijft er nog een sprankje hoop maar is het reeel?

15. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    neeeee heh meis,
    hoe kan dat nou, had echt een goed gevoel bij jou.
    wat oneerlijk toch weer.

ik weet niet of het je opbeurt op dit moment, maar geen bloed kan nog 2 kanten op.

ik ga even in je eigen topic reageren.

16. Niet meer actief

grotewens, wat oneerlijk meid, heel veel sterkte meis!

linda, ik heb al gereageerd in je eigen topic, maar ook hier nogmaals...dikke knuf!

zoe, hele veel succes met je puntctie!

pat, maandag de echo, ik hoop dat jullie een of twee mooie kloppende hartjes zullen zien!

wies, gefeliciteerd, wat goed dat beide emmy's teruggeplaatst konden worden, veel succes in de wachtweken!

lisa, voor jou schiet het ook al weer op aankomende week al weer je echo, ik hoop dat je baarmoederslijmvlies snel klaar is voor jullie eskimootjes!

all, zoals sommige van jullie misschien in mijn eigen topic hebben gelezen, heb ik donderdag na de controle echo voor de overstimulatie niet zo'n hoopvol nieuws gekregen. Mijn eierstokken waren al goed aan het slinken en de overstimulatie liep goed terug. Dat was volgens de gyn lichamelijkgoed nieuws voor mij, maar als er een zwangerschap gaande zou zijn zou de overstimulatie volgens de gyn erger zijn geworden...hij zei na de echo dat hij de kans dat ik nog positief zal testen heeeeeeeeel klein schat. Na dit bericht had ik de moed letterlijk opgegeven en heb ik een dagje forumrust genomen. Maar na het lezen van de lieve berichtjes in mijn topic heb ik besloten dat ik de moed nog niet ga opgeven, als ik dat doe is de droom voorbij...en dat kan ik wil iknog niet accepteren! Dus zolang ik niet ongi ben, blijven wij hopen op een wonder!

17. Floor01

Floor01 Actief lid

Jul 11, 2008
    134
    0
    0
    Hoi meiden,

Grote wens, heel veel sterkte met het verwerken van deze teleurstelling. Ik weet precies hoe je je voelt, succes voor jou en je vriend.

Wies wat goed een terugplaatsing van 2 emmy's, veel succes in de wachtweken!

Zoe sterkte met de punctie dinsdag, morgen de pregnyl zetten? Hopelijk vinden ze veel eitjes.

Naatje, ik ben blij dat je weer wat vertrouwen hebt teruggevonden, zet hem op meid, we gaan ervoor hoor!

Linda, ik heb net al op je eigen topic gereageerd, ik hoop zo dat jullie nog kansen hebben. Ik had dit zo niet verwacht. Maar geen bloed is goed, dus het kan nog alle kanten op!

Met mijzelf gaat het nog goed. Ik schrijf niet heel erg vaak mee, omdat ik mezelf anders gek maak. Ik volg jullie wel hoor! De ene dag heb ik er veel vertrouwen in, maar de andere dag denk ik dat ik weer een bloeding krijg en ga ik om het uur naar de toilet om dit te checken. Woensdag mag ik officieel testen, ik hoop er maar het beste van......

Liefs Floor

18. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Wat een rotnieuws hier zeg...Linda wat vreselijk balen nou...ik weet niet of het reeël is om te zeggen geen bloed geeft moed, maar ik ga toch nog even voor je doorduimen!

Naatje voor jou geld hetzelfde...wel fijn dat jezelf positief blijft en wie weet heeft die arts wel helemaal geen gelijk en test je hartstikke positief :(:

Floor spannend! Ook voor jou ik duim voor een posi-test woensdag!

Herma fijn dat je mag gaan beginnen..succes!

Zoë succes met de punctie dinsdag, en ik hoop dat het meevalt.

Wies twee toppertjes aan boord! Op naar de laatste wachtdagen!

Sabrien wat fijn dat jullie gesprek goed verlopen is, en wat heerlijk
    dat ze de spermies in 3x gaan invriezen om beter resultaat te krijgen! Lijkt me heerlijk om nu weer een beetje vooruit te kunnen kijken! Heel veel succes! Het komt goed! knuffel

Koosje nog maar 9 dagen...

Caruli wanneer heb jij je volgende gesprek?

Hier word ik steeds zenuwachtiger voor de echo...zou het dan nu na 3mk eindelijk eens goed gaan en mogen we een hartje gaan zien, of zullen we opnieuw een teleurstelling moeten gaan verwerken :(:

19. debje1976

debje1976 Actief lid

Sep 11, 2006
    483
    0
    0
    Linda en Grotewens dikke knuffels meiden

Liefs debje

20. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    Pat, thanks! Heel veel succes maandag met de echo. Ik ga heeel hard duimen voor een kloppend hartje! Zo spannend allemaal voor jullie!

Linda en grotewens, kan er dan niet gewoon eens iets goed gaan vraag je je af? WAAROM lukt het ons niet zwanger te raken na alles wat we er voor doen? Super frustrerend is dat zeg! Volgens mij was 21 januari geen goede punctiedatum .............

Naatje, goed dat je het weer een beetje positief probeert te zien!

Ben verdrietig van alle berichtjes hier :cry: en het weer helpt ook niet echt mee.....

Ben even stil ervan....

Share This Page