dat is niet bij iedereen zo hoor lena, ik werd gewoon ongie ookal had ik de bolletjes..en altijd precies 14 dagen na de punktie.....dus niet altijd houd het je ongie tegen
Oh dat wist ik dan weer niet.... Ik hoop dat ik het testen kan laten, en gewoon op het ziekenhuis kan wachten...We hebben de 25ste de bloedtest, er is gelukkig al een halve week voorbij!
ik heb het nooit vol kunnen houden ik testte altijd 14 dagen na de punctie en werd dan die middag ongesteld hahahahah.....maar ja ...de zenuwen waren me gewoon de baas..
oh, nou sorry dan....ik had echt begrepen dat die krengen je ongi kunnen tegenhouden (bij mij was dat idd ook zo), dus dacht ik dat dat altijd was. Nouja, wel fijn als je idd een bloedtest krijgt, dat zit bij ons pakkertje er niet bij. Wij moeten 'gewoon' de test afwachten. Helaas krijgen wij voor de TP geen nieuws over wel of geen bevruchting. We worden gewoon morgen tussen 9 en 10 gebeld door het Erasmus met hoe laat we moeten komen. Daar horen we pas hoeveel eitjes er bevrucht zijn, doorgedeeld en of er nog goede Emmy's zijn voor in het vriezertje, dus ze houden het nog even spannend. Met een score van 14 eitjes ga ik eigenlijk wel uit van minimaal 1 geod doorgedeelde bevruchting hoor, dus ik hoop dat ik mezlef niet teleurstel...... oh ik HAAT dat wachten. Kan het wel morgenmiddag kijken.... CIAO
Nou ja ik zei ook proberen... Scheelt wel dat de test 15e dag na de punctie is en niet na de tp... Even een ander vraagje op de vroeg ochtend, hoe deden jullie dat met sex? Niet dat ik er nu aan moet denken, aangezien mijn buik nog pijnlijk is. Maar ik neem aan dat dat volgende week over is. En ik weet dat je gewoon sex mag hebben en alles mag doen na je tp... Maar ik moet er toch niet aan denken....Hadden jullie wel sex na de tp en voor de uitslag?
Precies mijn idee, niet nog meer polonaise aan mijn lijf, nu even niet iig... Ga vandaag ook lekker rustig aan doen, ik weet het het is niet nodig, maar het liefst ga ik met een kussen onder mijn kont op de bank liggen.... Lekker lena ga jij me nog zenuwachtiger maken Ik vind het zo'n bizar idee dat ik straks gewoon een emmy in mijn buik heb, een stukje van mij en van mijn man... Nou meiden ik ga lekker douche, in mijn onderschrift staat half 12 de tp maar het is half 11 Ik meld me zodra ik weer terug ben Dikke X-en
Bij mij hielden die progesteron-bolletjes mijn ongi ook niet tegen, werd tot nu toe elke keer op dag 12/13 na punctie ongesteld.... De terugplaatsing stelt echt niks voor, voor je het weet sta je weer buiten. Niks geen pijn! Succes Zoe met de tp! Laat even weten hoe het gegaan is!
bij mij het het de eerste keer 1 dag tegen en de 2e keer werd ik pas ruim 3 dgn na het stoppen met die krengen ongi.
Echo weer gehad. het slijm was nu bijna 7 mm en er was een eitje echt actief, die was nu bijna 12 mm dus dinsdag weer terug komen en vanaf zondag ov. testen doen Lisa jij gaat als een trein, ik wil wel mee op het treintje hoor lena, ik herken het meid van die 1 of 2 tp's, wij wouden er ook graag twee maar mochten er ook maar eentje, nu met de cryo's krijgen we er wel 2 teruggeplaatst heb ik vanmorgen afgesproken Liefs debje
@ Debje; zo jij gaat ook een gezellig klusweekend tegemoet? Hoop dat al je testen positief zijn en dat je ei mooi mag springen. (of werk dat niet zo met Cryo TP's? Hoe zit dat eigenlijk met Cryo terugplaatsingen? Moet dan je ei springen en brengen ze daarna je Cryo in? Of gaat het anders? Gebruik je dan ook pregnyl enzo? X
Zoe, spannend meis, je hebt je emmy aan boord. Is toch een apart gevoel he. Ik kreeg er wel 2 teruggeplaatst. Ik had van de 18 eitjes 8 bevruchtingen, en maar 2 die goed doordeelden en die waren niet top van kwaliteit, 4 en 5 cellig. En omdat ik boven de 36 ben vonden ze het goed. Die bolletjes hielden mijn ongie ook tegen. Zelfs 4 dagen later. Ik begon ook helemaal te twijfelen en daarom wil ik de volgende keer ook echt een bloedtest doen.
Wij mogen zelf kiezen of we 1 of 2 emmies teruggeplaatst willen hebben. Ze hebben de 1e keer wel geadviseerd om eerst 1 te doen, maar wij gaan deze keer ook 2 laten terugplaatsen, als we er minimaal 2 hebben uiteraard.
Hij/zij zit! Het is ongelooflijk, maar we hadden 9 topemmies... echt bizar, ze waren allemaal van klasse 1 of 2 (1 is het best, 4 is de minste kwaliteit) Er is een negencellige icsi embryo teruggeplaatst, omdat deze het er het beste uitzag. Wat een bizar gevoel is dit zeg, er zit gewoon een ieniemini babietje in mijn buik.... Ga er even van genieten. En idd, de tp zelf daar voel je echt helemaal niets van... XXX
Wow Zoe wat goed! Gefeliciteerd! Probeer ervan te genieten, ik weet, het is zwaar die 2 wachtweken, maar ik probeer altijd zo normaal mogelijk door te gaan met wat ik normaal ook zou doen, alleen sporten doe ik meestal niet die weken, vind dat toch eng met fitness. Volgende keer bij ons willen we er 2 terugplaatsen. Heb gelezen dat als je een "verse" emmie terugplaatst je ongeveer 25-30% kans hebt om zwanger te worden en van een cryo maar 10% kans, dus wij gaan voor 2x 25%
Zoe wat een topscore meis en 8 in de vriezer. Dan zijn ze echt van goede kwaliteit geweest dat ze ze invriezen. En 9 cellig is echt heel goed. Gefeliciteerd en geniet er lekker van.
gefelic iteerd zoe! wat een goed nieuws, en nog cryo's ook! geniet er lekker van! ik had trouwens bij de laatste echo voor mijn ei (toen moest ik de pregnyl spuiten) een bmslijmvlies dikte van 5mm, dat is toch helemaal niet veel? is dat niet te dun om in te nestelen? ik lees allemaal 11mm enzo, ben al bang dat het daarom niet nestelt. hopelijk heb ik het gewoon verkeerd verstaan...
Mijn gyn zei dat ze al blij zijn als het slijmvlies 7 mm is of meer. Dus vanaf 7 mm is al ok. 5 mm lijkt me nog wel erg weinig. Heb je altijd 5mm gehad? Of ook wel eens meer?
Bij mij was het ook 7mm, en dat was goed geloof ik. Maar misschien heb je het idd verkeerd begrepen. Volgens mij worden mijn hersenen (en die van mijn man) nu al aangetast. We vergeten alles wat de arts zegt. Ook over de emmies, naar mijn idee waren het er 9 en mijn man houdt vol dat het er 10 zijn... En zo gaat het met alles... Het zal vast wel goed zijn anders hadden ze toch geen tp gedaan? Jeetje je bent al een week onderweg, hou je het nog een beetje vol, je moet wel hè... Mijn duimpies draaien voor je! XX