ja, dan zal ik het wel verkeerd verstaan hebben denk ik, je krijgt ook zoveel info, mss was dat wel van een echo daarvoor. en idd wat jullie zeggen, anders hadden ze ook geen tp gedaan. het gaat goed, ben erg ongeduldig. ik heb een tp gehad in mijn natuurlijke cyclus, dus verwacht mijn ongi zondag of maandag. ik moet me echt inhouden niet te testen, voel sinds vandaag vanalles.
Moet je dan ook naar het ziekenhuis voor een bloedtest, of mag je zelf testen? Even een vraagje, heb je dan helemaal niets hoeven spuiten al ze terugplaatsen in je eigen cyclus, of moet je nog wel iets van hormonen gebruiken. En wanneer plaatsen ze dan terug, als je een eisprong heb? Ga je wachten of toch stiekum testen? Wat spannend zeg... die laatste dagen lijken me echt killing!
ik heb morgen 2 weken geleden de pregnyl gehad, daarna geen hormonen meer. dus ik zal zondags of maandags mijn eisprong hebben gehad. vandaar dat ik komende zondag of maandag mijn ongi verwacht, ik ben altijd op tijd. ik mag pas 23-02 bloedprikken, maar dat is met carnaval, dus heb gezegd dat ik een paar dagen later kom. ik ben echt zo ongeduldig, ik test zéker al eerder, morgen al denk ik. wel erg vroeg, maar voel me vandaag zo anders, kan het niet laten, hahaha. wanneer mag jij officieel testen?
zoe, gefeliciteerd met je emmy meid @wies, spannend, dus je gaat er morgen al een testje tegenaan wagen. ik duim voor je. hier vandaag ook begonnen met de utrogestan, en ik moet het ook een mooi poosje gebruiken hoor, als ik zwanger ben moet ik er ook nog mee doorgaan tot de 1e echo zelfs. ik vind het ook echt een kliederboel, en vind het ook niet echt fris om vriendlief er nu in te laten en ook na de tp zeker een week niet hoor, en ook niet in bad en niet te zwaar tillen. je moet natuurlijk doen waar je je goed bij voelt. maar toch wil je er alles aan gedaan hebben. hoe doen jullie dat met koffie meiden? drinken jullie dit nu helemaal niet meer, of beperk je het? ik beperk het nu echt tot max. 2 kopjes per dag, en na de tp bijna niks meer of af en toe een kopje. @ debje, ja snel gaat mijn treintje he' x lisa.
ooh lena meid ik vergeet jou helemaal veel succes te wensen. morgen krijg je telefoon toch? ik duim voor je enne ik ben op het moment ook errug vergeetachtig hoor
hoi meiden hoe gaat het met iedereen ik schrijf niet zo veel maar lees wel mee ik moet dinsdag voor de eerste echo en als het goed is moet ik dan beginnen met gonal-f bij mij in het ziekenhuis doen ze de 1ste en 2de keer 1tje trug plaatsen en bij de 3de keer 2 want me dokter zei er is niet zo veel verscheel maar 2% ofzo dus dan maakt het voor mij niet zo veel uit <
Hoi Wies, Wow, wat spannend zeg, morgen testen. Als het goed is is dan ook al de pregnyl uit je lijf (volgens mij zo'n 15 dagen bij 10.000 EH), dus dan krijg je realistisch resultaat. Het is de 14e februari, Valentijnsdag, dus dat moet wel geluk brengen toch? Laat je ons het horen? Liefs Lena x
ik laat het zeker horen, en ik heb ook trouwens 5000 gehad, dus dat is dan zeker wel uit mijn lijf denk ik. ga nu (hopelijk) slapen, en wie weet heb ik goed nieuws morgen. truste!
Goedemorgen, Wies heb je al getest? En lena, ben je al gebeld, wat spannend zeg allemaal! Lisa het gaat nu opschieten, nog 4 dagen als ik het goed heb? Ik lust gelukkig geen koffie, maar ik ben helaas wel een nicotine verslaafde. Geloof me ik heb al 1000 pogingen ondernomen om te stoppen en elke keer had ik een goed reden om te stoppen, en lukte het dus niet. Ik heb gister mijn laatste sigaret gerookt, en na de tp niet meer, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om nu te roken...wat overigens niet wil zeggen dat het makkelijk is. Maar een beter reden is er niet.... Hoop niet dat ik nu aan alle kanten word aangevallen over hoe slecht roken is, want geloof me ik ken ze allemaal.... XX
Zoe wat goed van je, echt waar. Ik ben nu ook 4 maanden gestopt toen ik met IVF begon. Ieder heeft haar eigen reden om te stoppen, maar waarom zouden we je aanvallen terwijl je zo goed bezig bent. Echt waar, je zult moeilijke momenten krijgen maar die worden steeds minder en steeds korter. Na 4 maanden heb ik het nog steeds. Heeeeeeeeeeeel veel succes en probeer echt vol te houden.
meiden, heb net positief getest met de kruidvat! Geloof mijn ogen niet! de digitale van CB was nog negatief, maar he tis nog erg vroeg natuurlijk. Dit kan toch niet meer van de pregnyl zijn? (2 weken geleden) Ik ben al voorzichtig blij, er kan nog vanalles gebeuren natuurlijk, maar op het moment spring ik eengat in de lucht!
Wow Wies, onwijs gefeliciteerd. Dat is zeker niet meer van Pregnyl. Geniet er van, je bent gewoon hartstikke zwanger.
goeiemorgen Zoe, Ben vanmorgen gebeld om 10 over 9 en we hebben TP om 5 over 2 vanmiddag! Joehoe, krijg nu echt weer zenuwen in m'n buik, want vanaf vanmiddag ligt het weer in mijn handen (nouja...buik) hoe het verder gaat verlopen. Pfffff. Nou, wel gezellig, want dan mogen we vanaf vanmiddag gezelli samen op het wachtbankje. Zorg jij voor thee? Dan neem ik wat lekkers mee p.s. Ik vond je al een stoer wijf, maar nu je gestopt bent met roken al helemaal....enne....je gaat het gewoon volhouden! Ik voel het! Je hebt nu je mooie beeb in je buik en dat maakt het het allemaal waard (hoe moeilijk je het op sommige momenten ook zal hebben). Heb je een echo foto van je TP gekregen? Mischien een idee om die bij je te dragen om naar te kijken als je het even moeilijk hebt. liefs Lena
Hey Wies, Dit is zeker niet meer van de Pregnyl hoor, je hebt toch maar 5000 EH gehad? Nou, die zijn echt al uit je lichaam hoor. Wat een ontzettend spannende (maar ook leuke) tijd breekt er nu voor je/jullie aan zeg. Geniet er lekker van. En hou ons wel op de hoogte hoe het met je blijft gaan he. Oja, kun je gelijk voor ons allemaal wat vruchtbaarheidshormoon op de site zetten? hihi, liefs Lena
lenalijstje, straks de tp, succes tijdens de wachtweken! wies, wooow wat een mooi nieuws op deze valentijnsdag voor jullie, gefeliciteerd meis!
dank je meiden, de tranen schieten in mijn ogen! van de hormonen denk ik, hahaha.ik weet trouwens nog niet eens zeker of ik 5000 heb gehad, het was in ieder geval maar 1 flesje, en dat is meestal 5000 toch? hanneke, ik werd wakker en moest zo ontzettend naar de wc, dus ik moest wel, maar zal wel van de zenuwen geweest zijn denk ik. lena, veel succes vandaag met de tp meid! lena, bij deze heel veel hcg hormoon voor jullie, ik weet niet hoe dat werkt namelijk, ben zo'n kluns met de computer. maar geef het jullie het met alle liefde, jullie hebben het ook zó verdiend!
joehoe! Ik neem het van harte in ontvangst hoor, en je hebt genoeg achtergelaten voor alle meiden hier. X
Wies, 1 flesje is inderdaad 5000. Ik doe altijd 2 flesjes en dat is 10000. Lena, geniet ervan vanmiddag met de terugplaatsing. Ik blijf het een mooi moment vinden.