IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik durf alleen nog niet een banner aan te maken, terwijl me dat toch zo fijn lijkt! kijk daar al zolang naar uit. mss dat ik het toch nog doe hoor, even over denken....

2. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Wies wat een Supernieuws! Van Harte Gefeliciteerd \:D/ Ga gauw een nieuwe banner uitzoeken ;)

Lena succes met de tp vanmiddag :thumup:

Bij mij is het helaas weer uitgelopen op een miskraam...dus ik zal hier over een tijdje wel weer actief komen meeschrijven :cry:
    Ik moet maandag voor een echo om te kijken of de baarmoeder leeg is of dat ik toch nog voor een curretage moet.

3. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Wies, dat is echt een positieve test.
    Of er mankeert serieus iets aan mijn ogen en
    het is niet meer van iets wat je 2 weken geleden
    ingespoten hebt. Dit zijn de echte hormoontjes!
    en..die banner aanmaken!

VAN HARTE GEFELICITEERD!!

Lena, ik wens je een hele mooie terugplaatsing
    met een heel positief einde toe! ;)

Zoe, hou vol met het stoppen met roken,
    je kunt het! ;)

Sabina, nog even en dan de 1e echo.
    Ik duim voor een hele mooie poging en
    een positief einde! ;)

Lisa , ik duim hard voor je eskimootje/'s :thumup:

Ik ben er vast een aantal vergeten want ik
    lees hier niet veel meer maar denk nog wel
    heel veel aan jullie ;) ;)
    Gr Flam ;) ;)

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nee pat! wat oneerlijk! Wat een verdrietig nieuws zeg, en dat voor de zoveelste keer bij je. Ik hoop voor je dat de vrucht vanzelf loslaat en dat je niet gecurreteerd hoeft te worden, al maakt dat het niet goed natuurlijk. Veel sterkte meid met dit verlies. :(

5. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Oh Pat , nou lees ik net jouw berichtje er achteraan.
    Wat een vreselijk nieuws :cry: :cry:
    Dat is vaak zo, dat er op 1 bladzijde van dit topic, heel
    goed nieuws en heel slecht nieuws hand in hand gaan.
    Wil jou heel veel sterkte wensen met dit verlies. Ik
    hoop dat er veel steun voor je is in jouw omgeving.
    Dikke knuffel van Flam :(

6. Floor01

Floor01 Actief lid

11 jul 2008
    134
    0
    0
    2 zulke zo tegenstrijdige berichten.

Pat, wat erg dat je een miskraam hebt gehad, wat oneerlijk! Kwam er ineens een bloeding of voelde je het al aankomen? Heb je al meer miskramen gehad?Heel veel sterkte voor jou en je man. Ik weet hoe je je moet voelen.....

Wies, gefeliciteerd met je zwangerschap! Gaaf he als je zo'n positieve test in handen hebt, geniet ervan!

Zoe, goed dat je gestopt bent met roken, nu volhouden he!

Lisa, woensdag een terugplaatsing, spannend weer, beginnen straks voor jou ook weer de wachtweken, bijzonder dat het dan net jullie jublileum is, 12 jaar ben je toch samen met je vriend? Grappig ben ik met mijn vriend ook straks in maart.

Lena ook een goede terugplaatsing toegewenst, dat ze maar mooi gaan innestelen!

7. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

12 dec 2008
    271
    0
    0
    groepsleider behandelgroep
    potverdomme Pat,

Ik had zo gehoopt dat je zou voldragen. Leef echt met je mee, maar kan me alleen maar een klein deel indenken hoeveel pijn je nu moet hebben, omdat ik het zelf nooit heb meegemaakt.
    Heel veel sterkte en kracht toegewenst.

Liefs Lena. x hug

8. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Jeetje pat, wat ellendig....Ik had zo'n goede hoop voor jullie. Heel veel sterkte met alles en een hele dikke kus voor jou...

9. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    He Wies, holladijee! Wat een geweldig nieuws meid, van harte gefelicteerd, wat ontzettend fijn!
    Probeer er lekker van te genieten!

Voor jou ook een hele dikke kus!

Lena@ wat een super nieuw, nog 2,5 uur en dan is het zover, jullie eigen emmie... Ik ga heel hard duimen voor je. En we gaan zeker samen op die kloterige wachtbank zitten, we maken het samen gezellig, dan vliegt de tijd!

Ik heb helaas geen echo gekregen, die is ook niet gemaakt...Maar ik ben gestimuleerd genoeg om niet te roken.
    Meiden bedankt dat jullie niet veroordelend reageren, ik vind het nl heel erg dat ik zo verslaafd ben. Maar ik vind het echt lekker, het is mijn ontspanning...hoe raar kan je zijn...
    Ik vind mijn minibabietje de enige goede reden om niet te roken. Zal bij jullie vreemd in de oren klinken, maar het is de trieste waarheid...

Maar al anderhalve dag niet gerookt en het gaat heel goed, eigenlijk nog geen last gehad. Alles voor de babie!

XX

10. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Verdomme Pat, wat onwijs oneerlijk zeg. Is er nooit bij jullie onderzocht waarom het fout gaat? 4 x is toch een dusdanig aantal dat het onderzocht zou moeten worden. Heel veel sterkte voor jou en je mannetje.

Goed zo Zoe, volhouden nu he. Echt waar je bent dadelijk zo trots op jezelf en je zult zien dat je je echt lekkerder gaat voelen. En dat het ontspannend zou zijn is echt niet waar. Dat zit tussen je oren. Het brengt juist spanning op het moment dat je niet kan of mag roken. Je zult zien dat je dadelijk een stuk relaxter bent. Volhouden!

11. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Wies

:whistle: ...wat geweldig! Geniet er lekker van, ik gun het je zo na zo'n tijd! Wat fijn zo'n banner he?!

@Pat
    Wat lees ik nu? Meis...wat ontzettend klote...moet er bijna een traantje van wegpinken, heb dit de laatste keer ook meegemaakt in het IUI-topic bij je....meis, veel sterkte!

Ben zelf net ongi geworden, maandag weer voor een uitgangsecho en zien of we eindelijk kunnen starten...cyclussen zijn weer goed stabiel van lengte, hoop zo dat het maandag goed is! Maandag heb ik ook een sollicitatiegesprek in Brabant, spannende dag!

Fijne Valentijnsdag meiden!

Koosje

12. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ohhh Pat, wat vreselijk voor je! Het leek zo goed te gaan. Ik leef met je mee! Heel veel sterkte de komende dagen om dit alweer te verwerken! Dikke knuf meid!

@ Wies: Gefeliciteerd! Geniet ervan!

13. Niet meer actief

Wat vreselijk, ik wens jou en je man heel veel sterkte!

Dikke knuf!

14. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

12 dec 2008
    271
    0
    0
    groepsleider behandelgroep
    Joehoe! Beeb is geplaatst.
    Gaan nu snel naar schoonzuje om te eten, maar moest het even kwijt.
    Verder nog 4 eskimootjes en 1 waarvan ze morgen kijken of die ook in de vriezer erbij kan.
    Dus errug spannend nu.

Zoe en Esser ik kom o.a. bij jullie op het wachtbankje. Gezelli.

Liefs Lena + ienieminie :baby: :p

15. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ahhhhhh nee pat..... :(
    wat oneerlijk..bah.....

heel veel sterkte meid.........

16. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    pat nee he' meis wat verschrikkelijk voor je :cry:
    heb geen woorden om je te troosten. wat een ontzettende k*t zeg.
    zooooo oneerlijk. en waarom :(:
    heel veel sterkte meis, mss kunnen ze het is gaan onderzoeken waarom het elke keer misgaat. dikke knuf.

@lena, nu ben je dus ook een embryomama :) geniet ervan, en hopelijk vliegen de 2 weken snel voorbij ;)

@floor, wat grappig zeg, wij zijn 11 jaar samen over 2 weken. en idd woensdag de tp, spannend weer voor mij.

@zoe, nee hoor je wordt niet veroordeeld, ik weet zelf hoe moeilijk het kan zijn om ervan af te blijven. ik ben 8 jaar geleden van de ene op de andere dag gestopt en nooit meer aangeraakt. maar toen het vorige jaar gigantisch misliep in de mmm, na alles wat we te horen hadden gekregen, ben ik er weer aan begonnen :oops: wat kon ons nog aan een beebje helpen ik leefde zo gezond al jaren, en dan ben je ineens onvruchtbaar. had het er zo mee gehad, dus ben lekker gaan feesten. en besloten om 1 sept. te stoppen. dan gingen we immers bijna aan de ivf beginnen. maar dat was toch moeilijker dan ik dacht, maar met een beebje voor ogen lukte het me toch om weer te stoppen. hou vol meid :thumup:

@WIES, hier ook nog even, gefeliciteerd meid. doet me zooo goed om te horen. weer een eskimootje die blijft zitten \:D/

@koosje, wat fijn dat je ongie er is, hopelijk zijn je waardes goed en kun je met de ivf starten ;)

@flam, dank je voor het duimen ;)

@all, wat staan verdriet en vreugde weer dicht bij elkaar vandaag.
    voor de een ben je super blij :D met een posi test, en bij de ander springen je de tranen in de ogen :cry:

met mij gaat het goed, geen hoofdpijn gehad vandaag gelukkig. en nu lekker weekend vieren. en dan maandag zullen de zenuwen wel komen.

x lisa.

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje pat ik schrik me rot, wat een oneerlijkeid, blij zijn, plannen maken en dan ineens... woorden schieten me te kort. meer als heel veel sterkte wensen kunnen we nu niet. schrijf je verhaal hier van je af mocht je er beheofte aan hebben. wat een vreselijk tijd, ik denk aan je!

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal

nu voor het echie! ;)

19. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Wies wat is ie mooi! Ga lekker genieten meid, je hebt het verdiend!

Meiden heel erg lief van jullie dat jullie zo met mij meeleven...het voelt een beetje als verdoofd, het is al de 4e keer en we weten zo ongeveer hoe het allemaal weer gaat verlopen dus we proberen ons maar rustig te houden..
    we hebben al eens een paar onderzoeken laten doen en daar is toen niets uitgekomen. Misschien als dit allemaal eens achter de rug hebben dat we dan toch maar eens alles moeten gaan laten uitzoeken :(:

Nu eerst maar even rustig afwachten tot alles mijn lichaam heeft verlaten en we alles opnieuw een plekje kunnen geven...

20. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

wies dat is een mooi test ga er maar lekker van genieten

pat ik kan je niks anders dan sterkte wensen

Deel Deze Pagina