Angelbaby: Zwanger van een 2-eiige tweeling na 3e IVF-poging! Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Annerie: zwanger na 1e ICSI, helaas MK 9 wk/maart 2009 start 2e ICSI Beeb: Zwanger na 3de ICSI-poging Betty Boop; november 1ste IVF ZWANGER Blondsteenbokje; na 2de ZO groenlicht voor ICSI Caruli: 1e IVF mislukt, 1e cryo zw 2ling MK & Tygo, 2 & 3e cryo mislukt en 2e, 3e, 4e IVF mislukt 09-02-09 second opinion! Ciara: 1e ICSI zwanger 2-ling. Helaas beide miskraam na 8 weken (25 juli jl). Wachten op cyclus voor TP cryo. Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI zwanger Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas MK bij 6 weken, aug. 2e ICSI mislukt.. nu nog 3 cryos... Debje1976: 3de IVF mislukt, geen plek voor TP, dus deze maand niets Eef: IVF 1 en 2 mislukt, nu IVF 3: ook mislukt. Rest ons 2 cryo's: cryo 1=mislukt... Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Esser: 29-01 start progynova voor 2e cryo TP uit 1e ICSI poging Essie: Zwanger na 3de ICSI-poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: Zwanger na 3de ICSI-poging - hartje gestopt met 9 weken... - 4e ICSI mislukt - 5e ICSI is weer raak!!! Hanneke 1e ivf mislukt, nu bezig met de 2e ivf. Hope: 4 IVF pogingen gehad en nu maar weer spontaan proberen. Hopend op een wonder. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, zwanger! Josien: Na 1e EUG (na IUI) en 2 VMK's (beide na ICSI, nr. 1 en 2) nu zwanger na cryobehandeling van twee eskimootjes! Kareltje: 2e ICSI 17/09/08 2 emmy's teruggeplaatst Kuikentje : 2e ICSI feb-mrt 2009 Lena: 30 januari '09 starten met decapeptyl voor 2e ICSI poging Linda: 3e IVF mei/juni 2009 Lindinha: 1 febr. starten met Lucrin voor 2e ICSI Lisa: 1e IVF met eiceldonatie zwanger! Helaas al heel vroeg mis gegaan. Januari weer verder met onze cryo's. Lieselot: In februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Loveable123: 19 december 2008 eerste intake gehad IVF/PGD, nadenken want weet het even niet meer... Marion1971: Bezig sinds feb 2004, MMM 2005 7 IUI en 3 IVF en 1 ICSI gehad allemaal negatief, 5de poging 2de ICSI mislukt, 22 september evaluatiegesprek en plannen voor poging 6 Marina Zwanger na 1e IVF poging, 13 aug uitgerekend Miepie80: februari start 1e zoek-ICSI Mirjam1970: zwanger na 3de ICSI Mobius: eind maart start 2e ICSI Naatje30: 2x IVF mislukt, 3e IVF zwanger 2ling, helaas MK 6w & MA 7w, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, nu hopende op een wonder Ooievaar 1e IVF mislukt. ICSI poging 1, TP 4-12 - testen 17-12 Pat: wachtend op mk, daarna rust. Eerst alle onderzoeken afwachten mbt de miskramen. Pekske: 5e IVF start spuiten 15 november Sabrien: 3e ICSI als zaad beter is.... Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Skyizthelimit: 4 sept intake IVF (na 4 mislukte IUI's) Susan79: eind januari start 1e ICSI Tijgertje23: 1e IVF Vergo: Zwanger na 5e ICSI Verhip: Zwanger na 1e ICSI Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wies31 : TP embryo's rond 6 febr. Wishgirl: Zwanger na 1e IVF Zuster Suus: Opnieuw zwanger na 2e IVF februari 2009 18: Lisa cryo tp 23: Hanneke 2e fm 23: Lindinha 2e fm 25: sabine25 1e fm 26: Susan79 1e fm 27: Miepie80 1e fm maart 2009 2: Pat : eerste uitslag onderzoeken 4: Lisa : testen +/- 05: debje ongi Zwanger! Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test) Rach84 na 1e ICSI (1 augustus posi-test) Miss Daantje na 1e IVF (3 september positest) Annalise74: na 1 ICSI (16 sep positest, 27 mei 09 uitgeteld) Kareltje na 2e ICSI (30 september posi-test) Vergo na 5e ICSI (6 oktober posi-test-uitgerekend 8 Juni) Diana26 na 2e ICSI (uitgeteld op 29 juni van een tweeling) Tijgertje23 na 1e IVF (5 nov positieve test) Minou na 3e IVF (19 nov posi test - uitgerekend op 26 juli) Renate007Na 1ste IVF (23 nov positieve test) Niekster Na 1e ICSI (positieve test 25 november) Ginny na 5e ICSI (30 nov posi test - uitgerekend op 10 augustus) Marina na 1e IVF (3 dec posi test - uitgerekend 8 augustus) Angelbaby na 3e IVF (5 dec posi test - uitgerekend 10 augustus) Verhip na 1e ICSI (15 dec posi test - uitgerekend 18 augustus) Zuster Suus na 2e IVF (uitgerekend op 2 sept van een tweeling) Betty Boop na 1ste IVF (27 dec posi test- uitgerekend 5 sep) Josien na terugplaatsing 2 eskimootjes (21 januari positieve test) Mirjam na 3de ICSI (1 februari positieve test) Merel81 na terugplaatsing 2 embryootjes ( 2 febr. positieve test) Wies31 na terugplaatsing 2 cryo's (14-februari positieve test - uitgerekend 24 okt) Geboren! Essie76: Bevallen op 19 november 2008 van Fay Madelief & Isis Rosalie Beeb: Bevallen op 29 november 2008 vanRomy Jootje78: Bevallen op 8 januari 2009 van Aron & Merlijn
lindinha en hanneke veel succes morgen met jullie 2e fm hopelijk is de punctie snel in zicht. x lisa.
Zo, ik ben al weer terug. Er zaten 10 follikels tussen de 15 en 24. Ik heb meteen bloed laten prikken en ik heb de punctie woensdag of donderdag afhankelijk van de bloedwaarde. Lindinha, jij nog succes voor zometeen.
Ik ben ook alweer terug. Heb rond de 10-11 follikels, de grootste was nu 18,5 mm, dus prima. Ik word vanmiddag gebeld wanneer de punctie gepland staat, waarschijnlijk donderdag of vrijdag, maar ze dacht donderdag. Het baarmoederslijmvlies was ook mooi dik, nu 8,5 mm (alles vanaf 7 mm is goed). Spannend weer.... zodra ik meer weet, horen jullie het gelijk. Ohh Hanneke we gaan nog steeds mooi gelijk op!
hanneke en lindinha, mooie score meiden, op naar een goede punctie! hier de 5 weekjes gehaald, ik las dat het grootste percentage miskramen voor de 5 weken ligt, dus ben ik weer een ietsiepietsie meer gerust. Maar goed, nog een goede 2 weken voor de echo. hopelijk wordt dit weer een vruchtbare maand meiden, zet hem op!
@ hanneke en lindinha; spannend hoor meiden, nu gaat het allemaal nog een stappie echter worden. Komen jullie gezelig ons vergezellen op het wachtbankje. We zullen een plekkie voor jullie warm houden (als alles goed gaat mogen er een paar van ons er dan al weer vanaf en doorstromen naar het walvissenbankje ). @ wies; Joehoe, de 1e 5 weken gehaald. Toch een lekker gevoel he? Ook al blijft het nog steeds best spannend. Voor nu is gewoon elke dag en week die goed gaat een hele overwinning. Wacht maar, voor je het weet ben je niet meer in dagen aan het tellen, maar in maanden (en dan later weer in weken en dag ). Succes en geniet er lekker van. Hier nog steeds alles lekker. Officieel mcoht ik gister stoppen met de balletjes, maar omdat ik hier een heleboel meidne lees die door moeten gaan tot ongi-dag of soms zelfs langer ga ik ook gewoon nog even door (ben toch 3 nachten alleen thuis ). Ben wel geminderd zodat mijn lichaam langzaam kan wennen aan zelf aanmaken....want we gaan er natuurlijk wel van uit dat de poging gelukt is. NOg 4 nachtjes en dan weten we meer. Voel me goed, vermoeidheid is nog wel, maar als ik aan het werk ben kan ik me er goed overheen zetten (stort ik gewoon in als ik weer thuis kom zoals nu). Voor de rest vandaag weer wat lichte krampjes aan de linkerkant van mijn onderbuik, borsten voelen ietwat gespannen, maar best ok. Dus we moeten maar gewoon afwachten. Zolang ongi uitblijft, blijf ik tevreden. Liefs Lena
Wies wat heerlijk dat de eerste 5 weken voorbij zijn. Ook dit blijven weer angstige weekjes. Volgens mij blijf je van moment naar moment leven. Eerst de spanning van of je wel zwanger bent, dan of je het hartje ziet kloppen, dan of het wel gezond is. Probeer er toch heerlijk van te genieten van dat kleine wondertje. Lena, raar is dat he, sommige moeten weken lang die utrogestan gebruiken en sommige tot het testen, daar begrijp ik ook niet van. Ik begrijp uberhaupt niet waarom je die bolletjes moet gebruiken. Mijn baarmoederslijm is normaal, 10 mm, maken die bolletjes het nog dikker of zo? Lindinha, ziet er ook goed uit bij jou. Ik heb net bericht van het ziekenhuis gekregen dat het toch woensdag al wordt. Ik moet vanavond de Pregnyl zetten. Ik ben zo blij dat het spuiten ophoudt nu. Ik ben echt beurs. Nu begint het spannendste, maar ik zie wel tegen die punctie op. Maar dit keer doet mijn eigen arts het. Ik heb toch wat meer vertrouwen in haar. Gaat helemaal goed komen hahaha zegt zij enthousiast.
Ben net gebeld door ziekenhuis, ik heb vrijdag (pas) om 9.30 uur de punctie, had eigenlijk gehoopt op donderdag, maar het wordt dus vrijdag. Ben beetje bang dat de eitjes dan misschien al te groot zijn. De grootste is nu 18,5 mm, moet vandaag en morgen nog spuiten, woensdag de ovitrelle en dan donderdag niks en dan vrijdag de punctie. Maar goed ze zullen het wel weten daar in het ziekenhuis. Heb helaas niet mijn eigen arts (voor Lisa: maar jouw dr.B.), maar heb vanmorgen van de gynaecoloog, die de echo deed, gehoord dat hij echt heel goed is en dat hij goed kan prikken, en dat als zij de punctie zou moeten ondergaan dat ze dat dan het liefst door hem zou laten doen, dus... we hebben er goede moed in! Om maar met de woorden van Hanneke te spreken: Gaat helemaal goed komen!
Ik heb net even in de agenda gekeken, maar ik moet vrijdag de 13e testen. Lekker zeg hahaha. Lisa hoe voel jij je nu?
Hey Hanneke, Test jij 2 weken na de punctie of 2 weken na de tp? Ik test altijd 2 weken na de tp, alhoewel ik vorige keren voor die tijd al ongi werd... Ik moet di. 17 maart testen Zie je op tegen de punctie? Kan je in ieder geval vast een plekje voor me warm houden op het wachtbankje!
Bij ons houden ze 16 dagen na de punctie aan. Helaas houden bij mij de bolletjes mijn ongi tegen. Dus de vorige keer had ik echt goed hoop. Ik zie wel op tegen de punctie. Ik vind dat infuus echt vervelend. Ik word er helemaal duizelig van, maar ja voel ook minder van het aanprikken. Maar ik had er de vorige keer 18 dus het duurde best lang. Al met al als ik erop terug kijk is het goed te doen. Ik ga zeker een plekje voor je warm houden op het bankje.
Hanneke, moet je met de punctie aan een infuus? Bij ons (in Arnhem) doen ze dat niet, ik moet een uur voor de punctie een zetpil innemen en wordt nog inwendig verdoofd, verder niks... aanprikken voel je dus gewoon...helaas.... Vorige keer waren ze bij mij ongeveer 10-15 minuten bezig, viel wel mee vond ik. Bij jou dan? Als jij nou vast een plekje vrij houdt op dat wachtbankje, dan neem ik lekkere M&M's mee voor bij de thee... DEAL?
heej goed nieuws meiden, hanneke woensdag al de punctie, goed zo meid, zet hem op, vanavond laatste spuit erin, toch weer een stap verder @lindinha, voor jou ook mooi nieuws, enne toch vrijdag de punctie, niet te druk maken heh, hij is een goed arts en volgens mij ook hoofd daar, dus hij weet echt wat ie doet. ik zou er zeker een goed gevoel bij hebben @wies, 5 weekjes, je gaat goed meid, nog 2 weekjes tot de echo ik voel me goed, voel eigenlijk niks, heel af en toe een licht steekje of trekkend gevoel in m'n onderbuik, maar ja bent bent er ook zo op gefocust dat ik soms ook echt denk van voelde ik dat nou echt zit nu op dag 5 na tp dus begint wel spannend te worden x lisa.
Lisa, spannend hoor wordt het komende week voor jou. Ik blijf voor je duimen dat het goed gaat! Heb er nu wel een goed gevoel bij hoor dat dr. B. de punctie gaat doen. Vorige keer deed het erg veel pijn bij dr. R, dus het kan nu of hetzelfde zijn of wellicht met minder pijn. Ik zie het wel!
Lindinha, het is niet echt een infuus, maar je krijgt een slangetje in je arm en daar spuiten ze een spulletje in dat lijkt op morfine, maar je wordt er helemaal duizelig van. En helaas, voel je het aanprikken nog steeds. Maar ik heb nu een vrouw, misschien scheelt dat hahaha. Die M&M's, daar ga ik voor hoor en dan met noten erin. Lisa, weer een dagje verder. Op zich is het goed dat je wat voelt, want de innesteling heeft nu wel plaatsgevonden. Nu vasthouden he.
Ok M&M's met nootjes it is! Hmm dat met dat slangetje heb ik niet. Ik neem wel deze keer een pilletje (Lorazepam) in, is soort valium, daar wordt je wat rustiger van, aangezien de vorige punctie best pijnlijk was en waarschijnlijk nu ook wel weer, misschien helpt het iets. En zo niet... ach dan overleef ik het ook wel weer!
Angelbaby: Zwanger van een 2-eiige tweeling na 3e IVF-poging! Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Annerie: zwanger na 1e ICSI, helaas MK 9 wk/maart 2009 start 2e ICSI Beeb: Zwanger na 3de ICSI-poging Betty Boop; november 1ste IVF ZWANGER Blondsteenbokje; na 2de ZO groenlicht voor ICSI Caruli: 1e IVF mislukt, 1e cryo zw 2ling MK & Tygo, 2 & 3e cryo mislukt en 2e, 3e, 4e IVF mislukt 09-02-09 second opinion! Ciara: 1e ICSI zwanger 2-ling. Helaas beide miskraam na 8 weken (25 juli jl). Wachten op cyclus voor TP cryo. Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI zwanger Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas MK bij 6 weken, aug. 2e ICSI mislukt.. nu nog 3 cryos... Debje1976: 3de IVF mislukt, geen plek voor TP, dus deze maand niets Eef: IVF 1 en 2 mislukt, nu IVF 3: ook mislukt. Rest ons 2 cryo's Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Esser: 29-01 start progynova voor 2e cryo TP uit 1e ICSI poging Essie: Zwanger na 3de ICSI-poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: Zwanger na 3de ICSI-poging - hartje gestopt met 9 weken... - 4e ICSI mislukt - 5e ICSI is weer raak!!! Hanneke 1e ivf mislukt, nu bezig met de 2e ivf. Hope: 4 IVF pogingen gehad en nu maar weer spontaan proberen. Hopend op een wonder. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, zwanger! Josien: Na 1e EUG (na IUI) en 2 VMK's (beide na ICSI, nr. 1 en 2) nu zwanger na cryobehandeling van twee eskimootjes! Kareltje: 2e ICSI 17/09/08 2 emmy's teruggeplaatst Kuikentje : 2e ICSI feb-mrt 2009 Lena: 30 januari '09 starten met decapeptyl voor 2e ICSI poging Linda: 3e IVF mei/juni 2009 Lindinha: 1 febr. starten met Lucrin voor 2e ICSI Lisa: 1e IVF met eiceldonatie zwanger! Helaas al heel vroeg mis gegaan. Januari weer verder met onze cryo's. Lieselot: In februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Loveable123: 19 december 2008 eerste intake gehad IVF/PGD, nadenken want weet het even niet meer... Marion1971: Bezig sinds feb 2004, MMM 2005 7 IUI en 3 IVF en 1 ICSI gehad allemaal negatief, 5de poging 2de ICSI mislukt, 22 september evaluatiegesprek en plannen voor poging 6 Marina Zwanger na 1e IVF poging, 13 aug uitgerekend Miepie80: 7 februari start decapeptyl, 1e zoek-ICSI Mirjam1970: zwanger na 3de ICSI Mobius: eind maart start 2e ICSI Naatje30: 2x IVF mislukt, 3e IVF zwanger 2ling, helaas MK 6w & MA 7w, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, nu hopende op een wonder Ooievaar 1e IVF mislukt. ICSI poging 1, TP 4-12 - testen 17-12 Pat: wachtend op mk, daarna rust. Eerst alle onderzoeken afwachten mbt de miskramen. Pekske: 5e IVF start spuiten 15 november Sabrien: 3e ICSI als zaad beter is.... Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Skyizthelimit: 4 sept intake IVF (na 4 mislukte IUI's) Susan79: eind januari start 1e ICSI Tijgertje23: 1e IVF Vergo: Zwanger na 5e ICSI Verhip: Zwanger na 1e ICSI Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wies31 : TP embryo's rond 6 febr. Wishgirl: Zwanger na 1e IVF Zuster Suus: Opnieuw zwanger na 2e IVF februari 2009 18: Lisa cryo tp 23: Hanneke 2e fm 23: Lindinha 2e fm maart 2009 2: Pat : eerste uitslag onderzoeken 4: Lisa : testen +/- 05: debje ongi Zwanger! Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test) Rach84 na 1e ICSI (1 augustus posi-test) Miss Daantje na 1e IVF (3 september positest) Annalise74: na 1 ICSI (16 sep positest, 27 mei 09 uitgeteld) Kareltje na 2e ICSI (30 september posi-test) Vergo na 5e ICSI (6 oktober posi-test-uitgerekend 8 Juni) Diana26 na 2e ICSI (uitgeteld op 29 juni van een tweeling) Tijgertje23 na 1e IVF (5 nov positieve test) Minou na 3e IVF (19 nov posi test - uitgerekend op 26 juli) Renate007Na 1ste IVF (23 nov positieve test) Niekster Na 1e ICSI (positieve test 25 november) Ginny na 5e ICSI (30 nov posi test - uitgerekend op 10 augustus) Marina na 1e IVF (3 dec posi test - uitgerekend 8 augustus) Angelbaby na 3e IVF (5 dec posi test - uitgerekend 10 augustus) Verhip na 1e ICSI (15 dec posi test - uitgerekend 18 augustus) Zuster Suus na 2e IVF (uitgerekend op 2 sept van een tweeling) Betty Boop na 1ste IVF (27 dec posi test- uitgerekend 5 sep) Josien na terugplaatsing 2 eskimootjes (21 januari positieve test) Mirjam na 3de ICSI (1 februari positieve test) Merel81 na terugplaatsing 2 embryootjes ( 2 febr. positieve test) Wies31 na terugplaatsing 2 cryo's (14-februari positieve test - uitgerekend 24 okt) Geboren! Essie76: Bevallen op 19 november 2008 van Fay Madelief & Isis Rosalie Beeb: Bevallen op 29 november 2008 vanRomy Jootje78: Bevallen op 8 januari 2009 van Aron & Merlijn Daffie76; Bevallen op 30 januari 2009 van Myrthe Esmee Hey meiden, zat ineens te denken dat ik het hier nog niet gemeldt had, maar ben op 30-01 bevallen van onze prachtige dochter Myrthe Esmee. Alles gaat goed en het is een echt wonder. Ik hoop echt dat jullie het allemaal mee mogen gaan maken. Het is een zware weg om er te komen, maar alles zo waard