wauw hanneke goed nieuws meis. nu duimen voor een paar toppertjes. wanneer hoor je dat en wanneer heb je dan de tp? @lindinha, heel veel succes meis morgen met de punctie, ik zal voor je duimen en aan je denken. en dan door naar utrecht om jou eitjes vriendjes te laten maken met de zwemmertjes x lisa.
hoi meiden hoe is het met iedereen? ik heb zo een hoofdpijn niet normaal en zo heel de dag willen slapen maar ja dat gaat niet he verplichtingen hopelijk krijg ik morgen tehoren waneer ik de punctie heb groetjes sabine
wat vervelend sabine die hoofdpijn, heb ik ook gehad deze keer, bah is soms zo vervelend. heb je morgen je 2e fm? spannend meis, hopelijk is de punctie snel in zicht. x lisa.
ja morgen de 2de fm me dokter dacht aan maandag of dinsdag hoop maandag want dan kan ik lekker uit rusten tot woensdag dan hoef ik pas weer tewerken maar gelijk een lange dag van 10 tot 21 dus ga dan lekker rustig aan doen die dag want werk in een winkel dus moet heel de dag ook staan groetjes sabine
Linda, dank je, daar krijg ik weer wat moed door. Lisa, morgen middag bellen ze weer om te laten weten of zaterdag of zondag de terugplaatsing is. Dan hoor ik ook de kwaliteit van de eitjes. Voor mij dus een heel spannend moment. Hoe voel jij je? Sabine, spannend morgen de 2e fm. Toen kreeg ik ook te horen wanneer de TP zou zijn. Ik had ook last van hoofdpijn dit keer. Succes morgen. Ik moet zeggen dat ik mijn buik nog wel voel, dus rustig opstaan en zitten, maar lopen gaat goed.
lindinha nogmaals veel succes meid. ik duim voor je debje, hoe is het met jou meis hier alles nog goed, vandaag dag 9 na tp, en nog geen spotting [-o< [-o< [-o< x lisa.
Lindinha, je bent er gelukkig vanaf nu. Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je mooie eitjes hebt. Het zal nog wel even duren voordat je weer thuis bent. Ik hoop voor je dat het allemaal is meegevallen. Sterkte meis. Lisa, ook jij verdient het zo en aan je pendels te zien moet het gewoon gaan lukken deze ronde. Ik ga zo voor je duimen.
Hey meiden, wat lief dat jullie allemaal aan mij gedacht hebben vanmorgen, en dat heeft geholpen....! De punctie was nog steeds niet pijnloos, maar wel een stuk minder pijnlijk dan vorige keer. Dr. B. heeft goed zijn best gedaan, hij gaf ook aan dat ik met beide handen flink op mn buik moest drukken zodat de eierstok niet verschuift en dat was eigenlijk wel prettig, alsof je dan een soort tegendruk kan geven of de pijn op kan vangen met je handen. Het ging ook vrij vlot allemaal, daarna alle buisjes op mn buik geplakt, nog ff een kopje thee gedronken en toen door naar Utrecht. Daar heeft mn mannetje zn kwakje ingeleverd en we hebben uiteindelijk 11 eicellen. Dus mooie oogst toch? We worden nu maandag rond 10 uur gebeld en als er embryos zijn ontstaan dan worden ze gelijk 's middags nog teruggeplaatst, dus dat zou fijn zijn! Nu dit weekend even lekker relaxen en niet te veel gekke dingen doen.
Wat goed Lindinha, toppie. Maar moet jij die buisjes op je buik plakken? Pfff wat een gedoe en ben jij meegeweest naar Utrecht? Mijn mannetje kreeg een stoof mee waar ze ingelegd worden en ik moest in het ziekenhuis blijven, waar ik vertroeteld werd. Totdat mannetje weer terug kwam om mij op te halen. Voor hem een heel gedoe maar voor mij wel relax. Nou meis geniet van het goede nieuws en ik ben echt blij dat het minder pijnlijk was. Doe lekker rustig aan en laat je lekker verwennen. Ik heb zaterdag of zondag de terugplaatsing, dat hoor ik aan het eind van de middag. Dus dan liggen we weer lekker dicht bij elkaar.
oh van harte meid, super dat het goed is gegaan en elf eitjes wauw! ik moest de laatste keer ook op mijn buik drukken alleen toen kreeg ik kramp, moest mijn vriend het doen hihi. Nou rust lekker uit en we duimen voor jullie emmys!
Ja de buisjes werden op mn buik geplakt, zodat ze lekker warm blijven op lichaamstemperatuur, toen saampjes naar Utrecht, waar mn manneke zijn zaadjes mocht inleveren, toen ff wachten en toen kregen we te horen hoeveel eitjes ze gevonden hebben.... 11 stuks dus! Ben benieuwd hoeveel er nu goed bevrucht gaan worden en of ze goed gaan doordelen. Vorige keer hadden we ook 11 eitjes, waarvan 9 geschikt voor ICSI (1xoverrijp,1x te klein), van die 9 waren er 6 bevrucht en uiteindelijk maar 3 echt doorgedeeld. Hoop deze keer op iets meer emmies! Oh we wilden deze keer eigenlijk 2 terug laten plaatsen, vorige keer hadden we maar 1 gedaan, maar we hadden op dat formulier toen 1 of 2 (afhankelijk van kwaliteit) gezet, dus we dachten oh dan kunnen we er nu wel 2 doen...niet dus! Als we een toppertje erbij hebben zitten dan krijgen we er 1 terug, en als ze van iets mindere kwaliteit zijn dan krijgen we er wel 2 terug. Ze hebben ook nog overlegd met onze arts en die had ook gezegd, als er een topemmie bij zit dan echt maar 1. Omdat ik ook nog niet heel oud ben, doen ze dat liever niet. Bij een evt. 3e behandeling kan je wel zelf kiezen 1 of 2. Hopelijk is dat niet nodig. Blijven jullie altijd lang thuis (van het werk) na zo'n punctie?
Ik heb een eigen bedrijf dat voordelen en nadelen heeft. Ik MOEST echt gisteren op pad. Maar eerlijk gezegd ging het ook wel. Eergisteren had ik best wel last. Dus bij jullie is ook de deling het probleem. Wij hadden de vorige keer maar 2 matige emmies van de 8, dus allebei terug laten plaatsen. Als het kan wil ik ongeacht de kwaliteit er 2 terug laten plaatsen. Ik ben boven de 36 dus volgens mij mag dat.
Ja, als je boven de 36 bent, dan mag je dat zelf bepalen, dat klopt! Wij hadden vorige keer 2 top-embryos en 1 van normaal goede kwaliteit, toen 1 topper terug laten plaatsen en 1 in de vriezer gedaan. Dus ben heel benieuwd hoe de delingen nu gaan ja. Spannend ook voor jou! Hoe laat hoor je wat over de tp?
Oh maar dat is al een stuk beter dan bij ons. 2 toppertjes goed hoor. Wij horen bij de terugplaatsing pas de kwaliteit van de emmies. Dus dat wordt zaterdag of zondag. Aan het eind van de dag hoor ik wanneer het wordt.
Hey meiden, Heb op de site van Freya gelezen dat de keus van 1 of 2 emmy's terug plaatsen altijd bij het stel zelf ligt! Dus de gyn kan het wel willen, maar jullie hebben het laatste woord... Dit staat er letterlijk: Benadrukt dient te worden dat het terugplaatsen van één of twee embryo's altijd een vrije keuze van de patiënt is. Wilde het ff laten weten! Liefs Loesie