Ben zo benieuwd meiden! Ik hoop op heel veel goed nieuws! En leuke dingen plannen voor de wachtweken he?! Want dat lijkt me het ergst! Ik moet nog eerst wachten op de intake, maar ze zeiden dat je wel 2 cyclussen bezig was met alle voorbereidingen...weten jullie wat ze allemaal gaan doen in die tijd?! Wat mij betreft mogen ze zo snel mogelijk beginnen! Liefs
Lindinha, ook 11 eitjes, wat een mooie oogst! Zelfde als Hanneke toch? Nou ga duimen voor een paar toppers. Hanneke, heb jij nog gehoord hoeveel emmies je hebt? Of heb ik daar overheen gelezen? Nou meiden heel veel succes, de duimen draaien hier. Er moeten gewoon meer meiden door naar de walvisclub! Dikke X
Hoi meiden, ik duim voor jullie emmys hoor! In ons ziekenhuis raden ze 1 aan bij topkwaliteit en 2 bij gemiddelde of matige kwaliteit. De laatste keer hebben we toch gekozen voor altijd 2 en achteraf bleek het dus 1 topper en 1 gemiddelde geweest te zijn maar niet zwanger. De volgende keer kies ik weer voor altijd 2!
hoi meiden ik heb vandaag me 2de fm en kreeg tehoren dat ik dinsdag de punctie heb dus ben benieuwd groetjes sabine
goed nieuws lindinha, 11 eitjes goeie score hoor dus dr. B. deed het wel goed. nu ga ik voor je duimen voor een paar mooie emmy's. @ hanneke, jij zondag de tp, goed zo, ik hoop voor je dat er een paar eskimootjes bij zitten. @sabine, dinsdag de punctie, gaat goed hier meiden. veel succes alvast bij ons in het ziekenhuis is het beleid toch echt onder de 36 jaar krijg je maar een emmy tp bij een verse poging afhankelijk van de kwaliteit 2. nu bij de cryo's mochten we er wel 2 laten tp. en bij mij werden de eitjes ook op m'n buik geplakt en dan beiden door naar utrecht, zit in het zelfde ziekenhuis als lindinha. hier gaar alles tot nu toe nog goed, vandaag hele dag gewerkt en veel de wc pot gezien, nog geen spotting gezien, wel een wat zeurend gevoel in m'n onderbuik, dus weet niet of dat zo'n goed teken is. we wachten het weer af, hopelijk komen we de nacht weer goed door. x lisa.
En Hanneke... hoe is de tp gegaan? En hoeveel emmies zijn er uiteindelijk overgebleven? En welke kwaliteit?
Even een andere vraag... ik heb vrijdag de punctie gehad en krijg hopelijk morgen een emmie teruggeplaatst. Nu werd ik vannacht wakker van de buikpijn....dat heb ik echt nog nooit gehad, en helemaal niet al voor de tp. Het leek net of ik ongesteld moest worden, ontzettende buikpijn en pijn in mn onderrug. Heeft iemand dat ook wel eens gehad?
ik kan je daar niet mee helpen lindinha, ik heb de punctie zelf niet ondergaan dus weet ook niet wat je kunt voelen daarna. mss andere meiden die je wellicht kunnen helpen. krijg je morgen ochtend telefoon meid, spannend he'. en dan dan ook morgen de tp. dat is nieuw heh, vanaf jan. doen ze tp in utrecht vanaf dag 3. ik duim voor je @hanneke, hoe laat heb je de tp, en heb je er nog eskimootjes aan overgehouden? ik zit vandaag dag 11 na tp, en nog steeds geen ongie of iets wat er op lijkt. spannend dus, dacht ik vrijdag nog dat m'n ongie eraan kwam. nou niet dus, maar weer afwachten wat vandaag de dag brengt. x lisa.
Lindinha, Zou het niet gewoon van de punctie kunnen zijn? Ik zie dat je eerder een punctie gehad hebt, maar het zal altijd verschillend zijn denk ik. Is het nu wel weer gezakt ? Nou ik hoop het voor je hoor. Lfs LiAnn
Nou we zijn weer terug en ben wel teleurgesteld. De menopur heeft niet echt gewerkt. Als ik gisteren was geweest voor de tp dan had ik een 6-cellige teruggeplaatst gekregen, maar vandaag deelde die niet door. Dus ze hebben 2 andere teruggeplaatst die gisteren nog vrij klein waren, 3 en 5 cellig en vandaag zijn ze 5 en 7 cellig. Niet echt super dus maar wel goed dat ze doordelen. Er zijn ook geen cryo's. Ik baal er een beetje van en het blijft moeilijk positief te blijven denken. Mijn mannetje is heel positief gelukkig. Misschien dat ik er morgen anders tegenaan kijk maar voor nu pfff..... Lindinha ik heb de laatste 3 dagen ook last gehad van zo'n menstruatiegevoel en last van mijn onderrug, maar meer een zeurderige pijn. Ik hoop dat het vandaag beter met je gaat. Ik ga voor je duimen dat je morgen beter nieuws krijgt dan ik. Lisa, wat super meis, ik heb er een goed gevoel over. Fijne zondag iedereen.
hanneke ik kan me het echt heel goed voorstellen hoe jij je voelt want zo voelde ik me ook de 1e keer, ik heb wel gehoord dat emmys in je buik ineens veel beter tot hun recht kunnen komen, ze groeien dus het zijn gewoon vechtertjes! dikke knuffel ik snap je wel hoor! hoeveel cellig noemen ze eigenlijk een topper?
Dank je wel Linda. Op dag 3 horen ze 8 cellig te zijn en dag 4, nu bij mij, horen ze 16 cellig te zijn. Dan heb je ook nog fragmentatie en als die er niet is dan wordt het een topembryo genoemd.
hanneke wat balen dat je je zo teleurgesteld voelt, maar het zegt niks heh. je kunt er zeker zwanger van raken. vee succes in de ww meid
ok, ins ons zkh hebben ze het altijd over a, b en c kwaliteit. a = top en kan ook worden ingevroren, heb ik helaas ook nooit gehad. wij weten alleen nu na 2x vrijwel zeker dat het komt omdat er altijd voor mijn doen 'vrij vroeg' voor punctie wordt gekozen. de laatste keer was de grootste follikel boven de 20 mm en had ik dus 1 a-tje. De 1e keer waren alle follikels kleiner dan 19 mm. 1tje was er 19 mm en toen hadden we 1 b-tje de rest was allemaal c. voor de volgende keer willen wij dus echt grotere follikels. voor ons voelt de 1e ronde daarom soms ook een beetje weggegooid hoewel topwaliteit natuurlijk ook geen garantie geeft maar wel meer kans.
Hey Hanneke, kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, helemaal omdat je van medicijnen geswitcht bent, dan hoop je toch dat er een betere kwaliteit uit komt. Maar je hebt in ieder geval 2 emmies in je buik, en daar kan je zeer zeker zwanger van worden hoor! @Linda: vorige keer hadden wij 2 topemmies, vroeg toen ook hoeveel cellig ze waren, maar ze zei dat ze de cellen al niet eens meer konden tellen, het was al helemaal een klompje geworden, dat was heel goed! Maar ja je weet hoe dat afgelopen is...zegt niks, helaas! Dus Hanneke: Hou moed! Heb nog wel steeds beetje last van mn onderrug, zo'n zeurderige pijn idd, had ik vorige keer geen last van...
Dank jullie wel meiden, lief van jullie. Ik weet ook dat het niet alles zegt, maar het is natuurlijk wel een goede start als je topemmmies hebt. We moeten helaas 2 weken wachten, er zit niets anders op.