Hi Rach, lekker die appeltaart, heb wel zin in een stukje, mag ik een klein puntje? Ik had t ook al op mijn topic verteld... Maar soms wilt je ongi nog wel eens op gang komen (bij mij dan) als je 'geklust' heb Wie weet werkt t, zo niet geeft t ook niet. Geen vervelende manier om te proberen, toch? Liefs, Vietje
Uit ervaring weet ik dat het waar is wat Vietje zegt hahaha. Ik ga dus 2 weken helemaal niet klussen,,,wil geen ongi hihi.. succes met klussen dus rach... Daffie
Graag gedaan! Ik zal smullen van t grote stuk! Ik hoop dat we over een tijdje met z'n allen zullen smullen van een hele grote taart om te vieren dat we allemaal zwanger zijn! x
Nog niet ongi? En dat terwijl ik nog zo mijn best heb gedaan je aan te steken... Hm, het werkt zelfs niet virtueel dus Nou ja. Lekker zeg, appeltaart. Hij is nou op zeker? Ik mag ook niet hoor, ben echt 4 kilo aangekomen in de vakantie. Zucht. Amerikanen en hun lekkere koekjes ook Was er nog een speciale reden voor je appeltaart? Of had je gewoon zin in bakken? (of was je bij de appie geweest? Daar waren ze ook in de aanbieding zag ik)
nee aansteken werkt ook niet virtueel! ik vraag me wel af of het iets met de maanstanden te maken zou kunnen hebben of begin ik nou echt onzin uit te kramen er was geen reden, en ik heb hem ook niet bij de appie gehaald! ik houd gewoon van eten maken
Hey Rach, waar ik benieuwd naar was moet je nu weer een maand aan de pil of mag je direct beginnen met spuiten? Ga je gewoon weer Gonal-F spuiten? Hoe is het verder met je? Liefs van Mirjam
lieve Mirjam, in ons ziekenhuis hoef je niet aan de pil voorafgaand aan een icsi behandeling. dat komt omdat uit onderzoek niet is gebleken dat decapeptyl slecht zou zijn voor een embryo. dus zwanger raken zou eigenlijk heel erg fijn zijn net voor de icsi . ik denk dat ik weer Gonal F moet gaan spuiten maar ik weet het niet zeker. misschien heeft mijn gyn wel een ander hormoon in haar gedachten dat misschien beter bij mijn lichaam past. het gaat wel goed, dank je ik ben bezig onze slaapkamer op te knappen. en het begint al wat te worden nu
haha we hebben ook nog een bed nodig tegen die tijd moet jij je mailbox maar goed in de gaten houden!
Maarre...ben je nou eindelijk al eens ongesteld of wat? Eigenlijk een idiote vraag...maar in deze context mag het toch? hahaha
Rach, ben je al ongi? Je moet echt gaan klussen! hi Heeft bij mij nu ook weer gewerkt, hahahaha Dikke knuf, Vietje
Hee Rachel, Ik wil je veel succes wensen met je volgende poging. Fijn dat je meteen verder kan. Hoop echt zo dat het deze keer raak mag zijn voor je. Denk aan je. Liefs.
hello lieve meiden (ja elmo je leest het goed: meiden!) nee nog steeds NIKS. en sorry dames (ja, dames ) mijn gyn heeft gezegd dat we helemaal geen seks mogen hebben tot ik weer ongesteld word! dusseh... het zit er niet in.
Hoi Rach, Ik wil je ook even suc6 wensen met de volgende poging. Moet hem gaan worden hoor. Jij hebt toch ook wel veel ervaring met pregnylspuiten. Een vraagje kan je de spuit van te voren al klaarmaken . Dus BV om 16.00 uur klaarmaken en s´avonds spuiten. Sorry toetsenbord doet vaag met tekens dus heb geen vraagteken. En hoeveel tijd neemt het in beslag het prikken en klaarmaken. Ik maak me zorgen moet waarschijnlijk vrijdagavond voor eerst spuiten en heb dan ook concert van de toppers twijfel of ik wel moet gaan vanwege die prik liefs vruchtje
vruchtje, de pregnyl spuit mag je niet van te voren klaarmaken. als je hem hebt klaargemaakt moet je het erin spuiten. hij mag niet uit de koelkast, behalve het half uurtje van te voren. lastige situatie. wat ik zou doen in jou geval (een concert missen is ook niet leuk) is een koeltasje meenemen en daar mn spuit + toebehoren in meenemen. 10 minuten voor de spuittijd haal je m eruit en laat je de vloeistof warm worden in je handen (de ampul). het klaarmaken en spuiten zou ik op het toilet doen. ik heb vorige maand in een treintoilet gespoten, dat was ook niet makkelijk maarja, je moet op sommige momenten een beetje creatief zijn.