ja gebruik die bolletjes ook wat een vieze dingen zijn dat zeg bahh maar ja het is voor iets goeds he groetjes
Sabine, ik heb ook vrijdag de tp gehad en had gisteren zowat non-stop een zeurend gevoel daar beneden en vandaag helemaal nergens last van! Ik ben wel echt enorm moe en gevoelige (.)(.) maar dat hoort er allemaal bij... Ik zie trouwens dat jij al de 17e mag testen? Is dat thuis met een zwangerschapstest of een bloedtest? Ik hoop zelf gewoon stiekem dat ik gisteren of vannacht de innesteling heb gehad (weet niet of dat al echt zo snel kan, iemand ervaring mee?) en dat ik daarom vandaag nix meer voel... Je moet je ergens aan vastklampen he!
hoi Susan ik mag gewoon thuis testen de assistent zei dat het na 3 dagen is ingenesteld maar heb geen idee hoe dat voelt ofzo dus denk dat we maar rustig moeten afwachten meer kunnen we op dit moment toch niet meer doen groetjes sabine
Bij ons in het ziekenhuis zeiden ze ook dat het na 3/4 dagen gaat innestelen... ook geen idee hoe dat voelt.
Meiden, ik vind het toch raar dat ik echt helemaal nix voel gebeuren in mn onderbuik dus ik ga zo even het zkh bellen... Misschien dat sporten toch niet goed voor me is geweest (heb dat zaterdag nl wel gewoon gedaan omdat dat mocht). Ben wel ontzettend moe, emotioneel, beetje winderig (sorry, is een beetje vies praatje misschien) en vooral enorm gevoelige (.)(.) Net VU gesproken, verpleegkundige vond het goed nieuws dat ik nergens last van heb, moest er blij mee zijn........ Nou ben alweer gerustgesteld. Die winderigheid, emo-buien, gevoelige (.)(.) en moeheid horen er ook allemaal bij zei ze dus verder gaat alles dus zoals het moet gaan. We gaan weer verder met wachten dus!
Hoi Hanneke, Ik voel me onzeker en zenuwachtig. Op zich gaat het allemaal nog goed. Alleen mn (.)(.) doen geen zeer meer nu en beetje pijn in mn onderrug, alsof ik ongi moet worden. Maar geen krampjes.... oftewel.... geen pijl op te trekken dus. Hoest met jou?
Ik voel echt helemaal niets, ik ga er ook echt van uit dat het niet gelukt is. Ik ga morgen alvast testen als voorbereiding op het bloed prikken donderdag. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben en die ene dag zal echt niet veel uitmaken.
Hey meiden, Hanneke, spannend hoor, ik duim voor je! Suus, wel fijn dat de verpleegkundige het als een goed teken zag! Ik duim ook voor jou! Sabine, wat spannend dat je al misselijk bent! Zou het zo snel kunnen?! Je weet maar nooit he?! Ik heb nog geen ervaring met die bolletjes! Lindinha, ook voor jou komt het dichterbij, wat frusterend he, die wachtweekjes...je moest in je vingers kunnen knippen en dat ze dan voorbij waren! Ik ben ook een stap verder, gister intake gehad en ze nam gelijk een kalender erbij om in te plannen. Ik moet 18 maart ongesteld worden, dan op dag 3 bloed prikken en beginnen met clomid voor 4 dagen om te kijken hoe mijn eierstokken reageren. Dan op dag 9 weer bloed prikken. Die cyclus afwachten en dan als ik op 15 april (rond die tijd) weer ongesteld moet worden, moet ik aan de pil, tot 7 mei...en 4 mei beginnen met decapeptyl. 12 mei startecho en als alles er goed uitziet heb ik in de week van 25 mei mijn punctie en een paar dagen later dus de tp! Tjeetje, wat gaat dat ineens snel! Had verwacht een poos aan de pil te moeten, maar dat valt dus heel erg mee! Heb geoefend met spuiten en voelde er niks van! Helemaal goed dus! Meiden ik duim voor jullie! Liefs Loesie
kom ook weer even kijken maarw at is het weer spannend hier! ik heb waarschijnlijk van het weekend de punctie. 18 eitjes zijne r nu!
met mij gaat het redelijk ben nu even hormonsterloos.... even kijken hoe ik me ga voelen op dit moment zijn we er nog niet uit of we ooit nog de laatste ivf gaan doen of niet even allemaal teveel... even ons richten op andere dingen vind het wel moeilijk hoor.. geen zh, niet spuiten, geen behandeling helemaal niks maar misschien is het ook even goed maar wil aan de andere kant de kinderwens nog niet opgeven na al die jaren vind ik het zo zonde.. maar goed komt tijd komt raad zeggen ze he
Hey meiden, Hoe is het hier met iedereen? Ik schrijf hier niet meer zoveel omdat we nu niet actief bezig zijn met een behandeling maar wil laten weten dat ik toch vaker kom spieken om te kijken hoe het hier met iedereen gaat! Vanaf volgende week moet mijn man verspreid over 3 weken, 3 keer zaad inleveren voor invriezing (bij onze 2e poging was er na de punctie 0% bewegend zaad en dit risico willen we natuurlijk niet nog eens lopen) en dan krijgen we medio april de uitslag daarvan en als de uitslag goed is dan kunnen we hopelijk mei/juni weer starten met de 3e poging! Succes allemaal!
heel veel succes sabrien en ook erg spannend, toch weer wachten op een uitslag. ik duim voor jullie en veel sterkte!
Hoi Meiden, Wat spannend is het hier weer op het forum. meiden met een terugplaatsing, heel veel succes, ik hoop op positieve testen! Sabrien, ik hoop dat je man zijn zaadkwaliteit nu beter is. Goed dat ze het zo gaan monitoren, dan worden jullie kansen ook beter! In mei/juni gaan jullie dan voor poging 3, ik duim weer voor je mee! Caruli, ik lees je verhalen al steeds mee, maar heb nog niet gereageerd. Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen, je wilt iets zo graag en hebt er al zoveel moeite voor gedaan, dat je deze periode niet kan en wil afsluiten. Ik wens je veel sterkte met wat voor keuze je ook maakt! Floor
Caruli, ik kan me je gevoelens zo verschrikkelijk goed voorstellen. Voor mij begint het einde ook te naderen. Sabrien, wat spannend ook weer voor jullie. Gaat al weer snel beginnen he? Nu lijkt het nog ver weg, maar voordat je het weet begint het hele circus weer. Floor, ik zie aan je onderschrift dat de echo niet goed was. Sterkte meis.