meiden, ik kom ook even weer om de hoek kijken. Heb gisteren de pregnyl gehad en als alles goed gaat, zal ik zondag een terugplaatsing hebben van één of twee cryo's. Zaterdag horen we of het ontdooien gelukt is. Wordt weer een spannende tijd dus. Heb er een goed gevoel over deze keer. Hoop dat dat een goed teken is...
Jeetje Miepje jij hebt ook al het nodige meegemaakt. Ik ga voor je duimen dat je eskimootjes goed ontdooien. Goed dat je zo positief bent.
@miepie; ik steek een kaarsje voor je aan meis. Heel veel kracht toegewenst voor de aankomende 2 1/2 week (eerst tot de TP en daarna voor op het wachtbankje). Dikke knuffel Lena
Hebben jullie ook last van afscheiding? En wat voor een kleur is die dan? Is die altijd helder van kleur of ook wel eens een beetje gelig/licht bruinig? Als jullie die bolletjes inbrengen heb je dan ook wel eens dat er iets van gelig/bruinig slijm meekomt? Hoor graag jullie ervaringen.... word hier zo onzeker/bang van!
He meiden, ik heb vanmorgen negatief getest. Het voelde ook helemaal niet goed, maar toch blijft het een klap in je gezicht. Ik wilde eerst de zomer erover heen laten gaan voordat we aan de derde poging zouden beginnen, maar we willen toch door. Ik word in april 40 en dat is al over mijn grens en wil echt niet langer wachten. Ik heb wel een lekker jong ventje (31) als mannetje dus het is niet dat het kindje met twee ouwe knarren groot gebracht wordt hahaha. Lindinha, ik had helemaal geen afscheiding, alleen die witte troep van de Utrogestan. Zolang het bruin is is het oud bloed en niet erg. Sterkte.
hoi Lindinha ik heb ook alleen dat witte van die bolletjes meer niet hanneke wat rot voor je dat het niet gelukt is veel sterkte hier gaat het nog goed wel een beetje rommellig in me buik maar niet zo erg ik zie het dinsdag wel kan me iegen helemaal gek zitten maken en overal wat achter zoeken maar ik kan er nu toch niks meer aan doen moet nog maar even geduld hebben al is dat niet me sterkste kant groetjes sabine
Hanneke, het blijft natuurlijk een teleurstelling dat je negatief hebt getest, ook al voelde je het aankomen... Sterkte iig! Wat goed trouwens dat je al kan nadenken over een 3e poging... Die begint dan ergens rondom april/mei denk ik? Lindinha, ik zit pas 5 dgn na tp en dit is pas mn 1e ICSI dus ik kan het nergens mee vergelijken, maar ik heb tot nu toe nog geen gelige of bruinige afscheiding gehad, ook niet bij het erin zetten van die bolletjes. Ik heb alleen de witte derrie van die bolletjes... Maar idd, zoals Hanneke al zegt, donkere afscheiding/bloed is altijd oud bloed. Ik begrijp heel erg goed dat je twijfelt aan alles wat je voelt en meemaakt nu (heb exact hetzelfde) maar het probleem is echt dat elk lichaam anders reageert. Ik had bijvoorbeeld alleen vrijdag en zaterdag krampjes maar er zijn vrouwen die dat non-stop hebben (het lijkt vandaag trouwens lichtjes terug te komen, die krampjes). Er is echt geen peil op te trekken en dat is het vervelende ervan. Was er maar een lijstje met symptomen die je moet hebben na de terugplaatsing wil je een posi-test in je handen hebben... Ga je het redden om te wachten tot de 17e met testen?
Nou ik hoop deze week roodloos door te komen. Als ik in het weekend dan nog niks heb, dan ga ik misschien wel eerder testen... weet het nog niet. Eerst vandaag maar goed doorkomen, verder durf ik nog niet te denken eigenlijk.
hoi meiden, ben er even een paar dagen niet geweest, het valt me allemaal toch zwaarder dan gedacht, was ik er vorige week nog heel luchtig over, nu ben ik vooral heel moe heb nergens geen zin en heb de laatste dagen veel hoofdpijn. volgende week zondag moet ik de 1e spuit alweer zetten, dus hoop dat ik dan de moed weer gevonden heb om verder te gaan, heb vanaf zaterdag een klein weekje vrij dus kan ik even lekker bij gaan komen. mocht de volgende cryo weer mislukken wil mijn vriendin meteen weer verder gaan met ons, dus dat is een heel positief vooruitzicht. @hanneke, dikke knuffel meid, denk aan je @lindinha, hoe is tie met jou meid, nog een paar daagjes wachten, spannend hoor, ik duim voor je @caruli, thanx voor je pendel meid voor jou ook een dikke knuffel, hoop dat je de kracht nog zult vinden om voor jullie wens te gaan. hoop dat je je nu wat beter voelt zonder hormonen voor alle andere meiden veel succes met waar jullie in zitten, weet het op het moment echt even niet meer x lisa.
Lindinha, spannend hoor! Ik duim nog steeds voor je ! Lisa, had op je topic al een berichtje geschreven,maar kan heel goed begrijpen dat je moe bent van alles. Geniet even van je vrije dagen ,neem de tijd en rust even lekker uit. Heel positief dat je vriendin gelijk weer mee wilt doen, maar ik hoop van harte dat dat niet nodig zal zijn. Ik denk aan je .. Lfs LiAnn
Hallo allemaal. Lisa, vind het niet raar dat je in een dip zit, je was zo bijzonder sterk...Maar dat zit dan toch in je aard, dat sterk zijn, alleen moet je alles wel een plek geven...Heel veel kracht toegewenst! Lindinha, veel succes de laatste week! Lian, alles goed met je? Volgende week weer beginnen, ben je er in je koppie al klaar voor? Wij zijn vandaag voor ons evaluatie gesprek geweest. En we staan weer op de rol voor half april. Ik heb er weer zin in! Alleen nu nog 4 weken wachten, pfff. We gaan maar veel leuke dingen plannen en lekker genieten van het voorjaar. Ze gaan de tp in eigen cyclus doen. Ik moet vanaf dag 9 3x per dag urine opvangen en dan dag 11 voor het eerst bloed prikken en een echo. Dan wachten ze tot de eisprong is geweest (misschien pregnyl nog gebruiken) en 3 dagen na de eisprong doen ze de tp. Ik heb hier nog nooit iemand gehoord die haar urine moest bewaren. Vind het veel gedoe maar wel heel fijn dat ze zo secuur zijn en dat ik niet zelf hoef te klooien met ovutesten. Ze zei ook dat het lUMC heel hoog scoort met cryo tp's, dus het was een fijn gesprek! Gelijk ook een uitstrijkje gemaakt ivm de onrustige cellen die ze in september hadden gevonden. Ben benieuwd wat de uitslag is...Volgende week woensdag de uitslag Meiden heel veel succes allemaal! XX
Hai Zoe, Het lijkt wel lang 4weken,maar voor je het weet is het voorbij(makkelijker gezegd hoor),je gaat met je vriend/man gewoon heel veel leuke dingen doen.! Fijn hoor dat jullie gesprek zo goed is verlopen. Ik heb het ook nog niet gehoord van de urine,maar het is misschien prettiger als de ovu-testen,al heb ik daar ook geen ervaring mee. maar heb je dan half april de tp ? Dan gaan we misschien een beetje gelijk op.. Ja in mijn " koppie" hihi, ben ik er wel klaar voor,alleen mijn buik nog niet helemaal. Lfs LiAnn
Lian, moet zeggen dat deze twee weken "rust" heerlijk waren. Ook voor onze relatie, op een gegeven moment krijg je een soort tunnelvisie, het gaat alleen nog maar over babies... Dus we komen de aankomende 4 weken ook door, en maken het gewoon lekker gezellig... Als mijn cyclus loopt zoals die normaal loopt ziet het er nu naar uit dat we de tp 2e paasdag hebben, dat zou echt bizar zijn. Een bevrucht ei met pasen, kan niet mis gaan zou je zeggen... Balen dat je nog last van je buik hebt, en de griep en ongi...Ik zou een dikke reep chocola voorschrijven, dat moet toch een beetje troost geven... Dus we gaan straks tegelijk de bank op, gaan we lekker in de sunnie zitten, komt helemaal goed. Ronde 2 voor 2 mooie babies, 1 voor jou en een voor mij! X
super dat ze je urine checken.In het EMC moest ik dus zelf klooien met ovulatietesten, heb vorig jaar 2 iui's in eigen cyclus gehad.Wat een drama was dat,d'r was geen enkele controle. Had er weinig vertrouwen in en da's ook geen goeie basis om zo'n behandeling in te gaan..
Zoe, zie je wel het wordt een " eitje" voor jullie om deze weken door te komen. Soms kan er 't "eventjes" niet over hebben of eraan denken ook heel goed zijn. Deze 2 weken zijn ook goed voor jullie geweest en het wordt alleen nog maar beter meid! En dan ook waarschijnlijk met de pasen nog een bevrucht ei,dat kan niet beter! nou meid ik ga hopen dat het mooi weer gaat worden,zodat wij in de zon op het bankje mogen gaan zitten en het voor ons allebei heel goed uit gaat pakken(en natuurlijk ook voor alle anderen ) Nu ga ik eerst even lekker uitzieken,en hopen dat de decapeptil straks wat rust in mijn buik brengt en er met vol goede moed helemaal weer voor tegaan. Dankje voor je recept chocola, daar zal ik allicht wat van opgaan knappen. Lfs LiAnn
@ Hanneke en Lena: dank jullie wel meiden. Ik probeer ondanks alle teleurstellingen en tegenslagen toch positief te blijven. Heb sinds gisteravond wel flinke buikpijn en dat maakt me toch een beetje bang. De vorige keer dat ik dat had, belandde ik in het ziekenhuis op de EH. Maar we gaan voor een goede terugplaatsing zondag... @Hanneke, wat ontzettend rot voor je dat het niet gelukt is. Veel sterkte meid en ik vind het heel knap van je dat je al kunt nadenken over de volgende poging. knuffel
Miepje, sorry ik heb jou berichtje over het hoofd gezien Knap van je dat je zo positief blijft.! Sterkte met de buikpijn,ik hoop dat het snel wat minder wordt. Dikke knuffel Lfs LiAnn
Hoi dames hier... Ik wilde nog eens even hier een hart onder de riem steken. Sommige van jullie weten hoe snel het bij mij gegaan is.. De 1ste ivf was het gelijk raak... Helaas lees ik dat het voor lisa nog steed niet lekker uitpakt... Meis wat baal ik nog steeds mee met jou... GRRRR ik had zo gehoopt die eerste keer... het zag er zo goed uit... Alle nieuwe namen, meiden ik wens jullie heel veel kracht en succes met dit moeilijke pad.... Hier alles super... De nekplooi was goed, dat vond ik nog wel even eng, want we weten niet of het kindje nu een icsi of een ivf geweest is omdat wij 50 50 hadden gedaan... Maar alles goed hier.. Dus meiden hier hou hoop.. Ooit is het ook jullie kans...
Lisa, kan me voorstellen dat je nu een dip hebt is ook niet gek hoor! Daar moet je je maar aan toegeven als je je zo voelt! Sterkte meis! En je mag al snel weer beginnen met spuiten dat is wel weer iets om naar uit te kijken! knufff Hanneke, jammer dat het niet gelukt is! Wat een teleurstelling! Sterkte! Succes allemaal! Ik blijf duimen voor jullie allemaal!
Lieve meiden, Zoals jullie weten is op 10 februari onze 4e IVF/ICSI mislukt en waren wij uitbehandeld, maar zoals sommige van jullie misschien wel hadden gelezen kregen we nog een kans. Zodra ik ongi zou zijn mocht ik bellen voor een uitgangsecho en zou ik mogen gaan starten met spuiten. Ik mocht na cd 35 de kliniek bellen voor een provera kuurtje, maar dan moet je zeker weten dat je niet zwanger bent. Gister een testje gedaan er van uitgaande dat die negatief zou zijn, maar tot mijn verbazing was die positief, na 3 jaar mmm, zijn we nu spontaan zwanger. Ik heb meteen de kliniek gebeld, waarschijnlijk heb ik door de hormonen van de laatste ICSI nu toch een spontane vroege eisprong gehad, 2 april hebben we de eerste echo...het is tot die tijd nog heel erg spannend, maar we zijn voorzichtig blij met de wonder. Ik hoop dat jullie allemaal snel ook zo'n wonder mogen ervaren... Liefs Naatje