Meiden, lees op dit moment wat minder, probeer soms een beetje 'los' te komen van alles want de klap van de 2e mislukte ivf doet nog erg zeer. Hanneke wat vreselijk! Ik denk aan je meid. Lindinha, o nee, dat meen je niet, en dan ook nog onzekerheid, bij mij zette het steeds ook eerst niet goed door maar ik hoop dat het bij jou uiteraard nog de andere kant op gaat. Misschien idd maar testen hoewel dat ook weer zo confronterend is. Neem je nog de bolletjes? Anders zet het misschien daarom niet door. Ik denk aan je meis, dit zijn de vreselijkste dagen die er zijn!
Het heeft inmiddels goed doorgezet, ben nu gewoon ongesteld met helder rood bloed, kan niet missen... Moet dinsdag nog wel een test doen en dan de uitslag doorbellen aan het ziekenhuis, maar weet zeker dat ie negatief is. Maar goed voor de vorm dan maar... We hebben wel een heerlijke, luxe, 5* hotel-vakantie geboekt in mei. Had al even snel gerekend, we kunnen onze cryo's in mijn volgende cyclus terug laten plaatsen... zal wel net in de vakantie vallen... maar goed we gaan proberen of het lukt om voor onze vakantie een tp te hebben, als het niet lukt, dan doen we het gewoon na de vakantie.... maakt me eigenlijk ook niet zo heel veel uit. We gaan gewoon lekker genieten op vakantie en nergens aan denken. Zit ook te denken om even te stoppen met foliumzuur... weet dat je die eigenlijk gewoon moet blijven slikken, maar heb er even geen zin meer in, elke dag verplicht die dingen slikken....
Blondsteenbokje, heel veel succes. Ik mocht 16 dagen na punctie (incl. punctiedag) testen. Ik ga voor je duimen. Lindinha, ik vind het echt balen voor je. Wel grappig ik ben ook even met de foliumzuur gestopt. Ik ben het ook echt zo zat even. Ik wil er niets mee te maken hebben nu. Ik kan het alleen nog niet laten om hier mee te blijven lezen. Sterkte meis.
Lindinha, oh meid wat erg dat het toch heeft doorgezet. Die vakantie zullen jullie wel echt nodig hebben denk ik! Ga daar lekker genieten en laat je heerlijk verwennen! Ik begrijp je ook wel wat betreft die foliumzuur. Soms denk ik ook wel ns hoor...pfff....weer die pillen, elke dag maar weer, maar ja, je gaat gewoon door he. Blondsteenbokje, weet niet of je dit nog leest, maar heel veel succes morgen met de punctie en hopelijk heb je een mooie tp met een fantastisch positief eindresultaat Naatje, je kent me niet, ik jou niet, maar zo te zien heb je al heel wat meegemaakt in de mmm...en dan nu zo'n fantastisch wonder! Meid, van harte, echt super! Probeer lekker te genieten van dit wondertje! Linda, ik kan me voorstellen dat de mislukte 2e IVF nog steeds pijnlijk is voor je. Ik heb toen meegelezen en ik had zo'n goed gevoel bij je! Doe rustig aan, wij lopen niet weg... Hier gaat alles nog redelijk. Slaap wel echt enorm slecht, ook al ben ik enorm moe... Het inslapen gaat prima maar ik word echt wakker rond 5-en/6-en met enorm pijnlijke borsten. Vanmorgen voelden ze aan alsof ze uit elkaar zouden barsten. Heb toen ook gebeld met het zkh en gevraagd of ik daar iets aan kon doen, aan dat slechte slapen. Nu mag ik 1 dag eerder komen om mn bloed te laten testen zodat ik eerder weet hoe of wat. Mocht de uitslag negatief zijn, dan krijg ik slaappillen en stop ik direct met de Utrogestan en krijg dan mn eigen lijf weer terug. Mocht ie positief zijn (wat ik natuurlijk hoop ), dan moet ik nog een week langer met die bolletjes maar dan weet ik tenminste waar ik het voor doe. Ik hoef dus nog maar 4 daagjes te wachten! Ook kregen we vandaag de brief dat we 2 cryo's hebben, verdeeld over 1 rietje. Erg fijn dat we nog een back-up hebben want dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Wij voelen ons dan ook zeer geprijsd dat we er iig 2 hebben. Meiden, wellicht tot later! Ik ga even heerlijk onderuit op de bank...
hoi meiden hoe is het met iedereen lees een hoop vervelende berichten dat het niet gelukt is wat balen zeg voor jullie allemaal hier gaat het wel heb wel krampen in me buik maar wel minder dan normaal nog een paar dagen en dan weten we het hoop het zo maar begin toch steeds meer twijfels tekrijgen in het begin was ik er vrij nuchter onder maar nu het steeds dichter bij komt word het toch steeds spannendere groetjes sabine
Lieve meiden, Een dikke knuf voor jullie allemaal, als we elkaar toch niet hadden! Lindinha, dat meen je niet, als ik de mislukte pogingen lees dan herken je zo alles van jezelf, ik kan er echt om huilen. Als je de positieve verhalen leest, steekt het soms want je wil zelf ook wel maar als ik dan weer het verdriet van jullie lees dan weet je dat het allemaal niet eerlijk is, dat je met name jullie allemaal zo graag een beebje gun maar ook gewoon een mooie toekomst om over weg te dromen. Wij moeten altijd maar verstandig zijn en met de voetjes op de grond staan. Meiden dit is gewoon niet makkelijk, soms gewoon niet te doen. Ik heb respect voor jullie allemaal, samen strijden we voort. Overigens slik ik ook sinds 2,5 jaar geen foliumzuur, begin er wel were mee 4 weklen vor de ivf maar nu even niks. Vandaag weer een zwangere zien roken en wij maar dubben of we wel of niet te vroeg gaan lopen, werken etc na een punctie/tp. Het is zo oneerlijk. Nou dit was even een emo-moment! Dikke knuf, met name nu even voor hanneke en lindinha. Blondsteenbokje, sabine en susan we duimen onze vingers eraf! Iedereen die ik vergeten ben, ik lees en leef met jullie mee hoor!
lindinha dikke knuffel meis, waarom wordt het ons nou niet gegund, zoals linda al beschreef doen we er alles voor en zijn we bang om iets te forceren en iemand die zomaar ineens onverwachts zwanger raakt denkt er nog niet eens over na om te stoppen met roken. deze wereld zit zo krom in elkaar en zo oneerlijk, en kan er ook heel boos van worden, maar ja het heeft geen eens zin om je er boos om te maken want je kunt er niet eens iets aan doen, bah bah bah! @ hanneke, hoe gaat het met jou? en de meiden op de wachtbank hoe gaat het met jullie? hier lijkt het nog niet beter te gaan, sinds gistermiddag keelpijn en ben s'avonds rillend op de bank gaan liggen, nu zit m'n hele hoofdvast, pfffff, lekker nu ik een paar dagen vrij ben. x lisa.
Iedereen bedankt voor de lieve reacties. Het gaat inmiddels wel weer...heb veel gehuild de afgelopen dagen, maar dat is ook goed denk ik, alle emoties en spanningen komen er dan uit. Ben ook gestopt met die vieze bolletjes en ook even met foliumzuur, heb er ff geen zin meer in. Bij een volgende poging zal ik er weer mee beginnen, nu ff rust. We hebben een lekkere vakantie geboekt voor 1 mei, dus daar leven we lekker naartoe. Helaas is dit wel net in de periode dat we onze cryo terug zouden kunnen plaatsen, maar goed, anders maar na de vakantie... kan ik nog een lekker roseetje drinken in de zon...hihi! Lisa, doe lekker rustig aan, wel balen dat het net weer in je vrije dagen valt, maar als je niet lekker bent, gewoon ziek melden hoor en lekker uitzieken! Linda, ja helaas zijn alle mislukte pogingen die je leest herkenbaar, voor mij ook hoor als ik die van iemand anders lees, je weet precies wat die persoon denkt en voelt. Maar doet me wel goed om te horen dat iedereen zo meeleeft en begrijpt hoe ik/wij me/ons voelen. Vanavond lekker uit eten! Pekske, jij mag ook de 17e testen toch? Ga je dit weekend al een test doen? @all: iedereen die ik verder vergeten ben, succes met wachten en we duimen voor een positieve test!
Lindinha, Fijn dat het ietsje beter gaat,het is alleen maar goed dat spanningen en emoties er uit komen. Je hebt gelijk hoor,even helemaal niks geen medicijnen,eerst weer even bijkomen van alles. Wat lekker zeg,even op vakantie,het duurt nog wel eventjes maar je kijkt er toch wel naar uit. mag ik vragen waar je naar toe gaat op vakantie ?(misschien dat dit al ergens staat ,dan heb ik het over het hoofd gezien) Ik wens je alvast een hele fijne avond,vanavond! Dikke knuffel Lfs LiAnn
Hoi Liann, Wij gaan naar Cyprus op vakantie, tegen die tijd is het er wel lekker warm, dus even een lekkere luier-vakantie. Heerlijk! Ik lees dat jij eerdaags weer mag beginnen voor 2e behandeling? 20 maart weer...? Spannend, ik duim voor je!
Vindt het zo erg Lindinha, het is zo'n grote teleurstelling! Lekker 1 mei op vakantie lekker zon, zee en strand! Lekker vooruitzicht! Sabine, spannend zeg! We blijven hoop houden! Ik duim voor je! Ik duim voor jullie allemaal meiden!
Lindinha, zo lekker zeg Cyprus! Je hebt gelijk maak er maar een lekker luier vakantie van dat hebben jullie wel verdiend ,geniet van het zonnetje. Ik hoop dat je lekker uitgerust terug komt. Ja 20maart begin ik met de deca. Ik kijk er weer erg naar uit. Nou ik ga ook voor jou duimen hoor,zodra je weer begint met de cryo poging. Ik hoop het van harte. Dikke knuffel Lfs LiAnn
Lindinha hoe gaat het nu met je? Wat heerlijk dat jullie zo'n luxe reis hebben geboekt. Het is nu ook echt tijd om jezelf even lekker te verwennen en tijd met elkaar door te brengen. Helaas moet je nog eventjes wachten, maar de voorpret is ook al heel erg leuk.
Voor de meiden bij wie het niet is gelukt, heel veel sterkte! Ik mag vanaf vandaag weer op het wachtbankje. Gisteren dan eindelijk het verlossende telefoontje gehad. Er zijn drie ontdooit, één was goed en één was twijfelachtig net als de vorige keer. Wat zat ik in spanning zeg. Heb na het telefoontje gewoon staan te janken van opluchting. Vandaag hadden we de terugplaatsing. Er zijn gelukkig toch twee terug geplaatst, die ene was mooi verder gaan delen en was van redelijke kwaliteit, de ander was goed. Dat zit er dus weer op, nu maar flink duimen en veel afleiding zoeken....
Miepje, succes in de ww! Hier inmiddels op dag na tp. Nog geen bloedverlies gehad, geen krampjes, (.)(.) zijn minder gevoelig... Overmorgen al de bloedtest dus dan komt het verlossende antwoord. Heb wel vanmorgen getest, negatief...maar toen ik later thuiskwam van hockey zag ik een indrooglijntje! Niet betrouwbaar eigenlijk dus maar het geeft toch een klein sprankje hoop! Succes aan alle andere meiden in de ww, en natuurlijk aan degenen die middenin de behandeling zitten!
Miepje, super 2 emmies ! Ik wens je heel veel succes in de wachtweken Susan, spannend hoor! Nog maar 2dagen wachten, ik duim voor je hoor en hoop dat je overmorgen een positieve test hebt.! Lfs LiAnn
miepje en susan ik duim voor jullie! meiden die verdrietig zijn, ik heb brede schouders hoor, dus huil maar even! Hier weinig bijzonders te melden, ben zo min mogelijk met de mmm bezig, ga wel weer proberen een beetje gezond te leven na een maandje lekker veel pizza en wijntjes hihi. Moet natuurlijk straks ook in een mooie jurk maar wil tzt wel weer goed in mijn vel zitten voor de 3e poging. Kus voor allemaal komende week!