Hey Meiden, hier even een link wat wel belangrijk is voor de meiden onder ons. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=143963 Ik wilde het jullie niet onthouden. ( het zou mooier zijn als die petitie niet nodig was en dat iedereen vanaf nu 6 IVF vergoed krijgt, maar goed, ook dit is een stap in de goede richting, toch?) Liefs Hope
Goeiemorgen allemaal, Hanneke, toen dacht ik dat het wel normaal was dat we gelijk door moesten met ivf ,ik heb het wel gevraagd omdat ik best tegen ivf op zag,maar ze zei dat het weinig zin had. Maar sinds ik hier op het forum ben zie ik toch heel veel die eerst iui doen of hebben gedaan. Ik zal het de eerst volgende keer toch eens vragen. Linda, ik heb ook naar heel veel mensen de link doorgestuurd en of ze zouden willen tekenen,maar ik zie dan toch dat er heel veel toch niet tekenen,ze zijn niets verplicht natuurlijk,maar vind het wel jammer. zeker goed bericht uit de volkskrant! Lfs LiAnn
hoi meiden heb ook het stuk gelezen op internet en ook bij de poll gekeken maar je moet is kijken hoe sommige mensen er over denken het is toch belachelijk net of dat wij er om vragen dat het niet lukt om zwanger teraken groetjes sabine
Sabine, vandaag mag je testen! En en en? Hier vanmorgen bloed gedoneerd bij de VU en nu word ik gebeld tussen half 2 en 3 met de uitslag. Mocht de HCG-waarde te laag zijn dan moet ik volg wk weer bloed laten prikken en anders krijg ik meteen een afspraak voor de 1e echo! Hoop natuurlijk op dat laatste... Schrok nog wel een beetje vanmorgen...Had wat donkere afscheiding, niet echt veel maar wel iets. Gelukkig gebeurt dat vaker en zolang het niet helderrood was (en dat was het absoluut niet) is er niets om je zorgen over te maken. Ga zo ff het stukje lezen van de Volkskrant...
ik ga morgen pas testen ik wacht eerst vandaag wel rustig af zo meteen word ik het vandaag en is de test voor niks geweest ik heb nog wel een dagje geduld groetjes sabine
Sabine, SPANNEND! Ik moet ook overal verlof voor inleveren en ben daardoor al heel wat dagen kwijt! Kan zelfs maar 2 weken zomervakantie opnemen omdat ik anders echt te weinig verlof heb! Ik ben vanmorgen "spontaan" ongesteld geworden terwijl ik vanmorgen een afspraak had voor een echo (om te kijken waarom de ongesteldheid wegbleef)! Natuurlijk ben ik daar blij mee dan hoeft het tenminste niet opgewekt te worden. Ik ga nu wel voor de zekerheid met de pil starten. Mochten we snel kunnen beginnen met een poging loop ik niet tegen weer een lange cyclus aan te hikken en kunnen we starten met de Decapeptyl wanneer er plaats is in het z'huis en natuurlijk wanneer het zaad goed is! Vanmorgen het eerste "potje zaad" gebracht, nog 2 te gaan en dan 16 april de uitslag! Vooralsnog kunnen we nu niets meer doen dan duimen! Knuff Sabrien
Ik weet niet wat ik lees... 't Is toch te schandalig voor woorden. Ongevoelige eikels. Vast allemaal mensen die zelf gemakkeljk kinderen hebben gekregen. Ben er helemaal stil van, ongelovelijk...
Ohhhh ik word hier ook zo ontzettend giftig van! Het valt me wel op dat het vooral mannen zijn die "oneens" reageren en duidelijk geen idee hebben waar ze het over hebben.... wacht maar tot het ze zelf overkomt! Weet iemand hoe je een reactie kan plaatsen bij het artikel? Ik kom er niet uit....
Lindinha, Volgens mij kan je een reactie plaatsen bij het stemmen. Ik wordt er ook echt zo boos over. Je kan ook duidelijk zien dat in NL iedereen altijd ergens een mening over heeft zonder er zelf ook maar iets vanaf te weten! De mensen die nml. 'voor' stemmen laten allemaal blijken er iets vanaf te weten. Waar ik het wel mee eens ben is dat mannen ook een verlofregeling zouden moeten hebben! Gelukkig ken ik zulke domme mensen niet in mijn direct omgeving maar zucht wat kan je hier kwaad om worden.
Ik heb het nog even laten bezinken en met mn collega over gehad en volgens haar zijn de mensen die de Volkskrant lezen allemaal van dat soort azijnzeikers! Hahahaha... vond ik wel een goeie! Laten wij maar de meeste wijze zijn en gelukkig zitten die mensen die hun mening geven niet in de regering...! Ben benieuwd wat eruit komt!
oke linda heb het verkeerd begrepen als je ziet wat die mensen allemaal neer zetten slaat echt nergens op ze weten zelf echt niet wat het is iemand zegt zelfs doe het maar in je koffie pauze of dit Waar gaat dit naartoe zeg...je zou ook kunnen denken dat het zo bedoeld is dat ze geen kinderen kunnen krijgen. kan er echt zo kwaad op worden groetjes sabine
@all; mijn god zeg, wat een hoop eencelligen die reageren op dat Volkskrant artikel. Bijna zonde van de internet ruimte zou ik zeggen. Mensen die niet de noodzaak van Medische behandeling inzien en vergelijkingen maken die nergens op slaan zijn eigenlijk de moeite van het reageren niet waard. Alleen wel jammer dat opiniepeilingen (zoals die van Maurice de Hond enzo) hier wel hun 'aangetoonde' opinies mee staven. Nou, ik kan er niet wakker van liggen hoor. Wij zien door onze ervaringen natuurlijk wel het nut in van speciaal verlof. Degenen die dat niet zien hebben er waarschijnlijk nog nooit mee te maken gehad. En dat is misschein maar goed ook, omdat ze anders ook nog naar de cardioloog moeten omdat ze niet weten wat ze overkomt (komen er alleen maar kosten bij ) Meiden, wij weten hoe het zit en laten ons niet gek maken door een paar eencelligen. Liefs Lena
helemaal gelijk in. je moet jezelf bijna gaan verdedigen.net of ivf een keuze is die je maakt. Is het op zekere hoogte wel, maar als dat de enige optie is. Afschuwelijk dat er dan geroepen wordt dat de aarde toch al overvol is... ja vol met zúlk soort vreselijke mensen!
Meiden als ik jullie reacties op het artikel en commentaar lees, ga ik het maar niet lezen. Ik kan op het moment helemaal nergens tegen. Gisteren hoorde ik van een heel goed vriendinnetje dat ze zwanger is. Dit moesten we via via horen. Dus ik heb haar gebeld en ze vond het vervelend dat ik het via via heb gehoord maar dat ze hoopte dat we tegelijkertijd zwanger zouden zijn en ze wilde me niet kwetsen. Waar kan je een mens meer mee kwetsen. Je wordt gewoon van alles buitengesloten omdat je met IVF bezig bent. Mensen gaan gewoon voor jou denken. Ik ben benieuwd hoe dat dadelijk gaat als blijkt dat we geen kinderen kunnen krijgen. Ik heb ook besloten dat ik echt niemand laat weten wanneer we de 3e poging gaan doen. Behalve hier natuurlijk haha. Sorry voor het gezeik.
Is geen gezeik hoor Hanneke. Wij snappen heel goed hoe je je voelt. En inderdaad vrij lomp van dat vriendinnetje. Ik snap wel dat ze je niet wil kwetsen, maar ga alsjeblieft niet voor ons denken!