IVF / ICSI Deel II

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by rach84, May 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    herken het hoor hanneke, wij hebben ook besloten de 3e ivf wat 'stiller' te doen.

2. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,139
    113
    Happyland
    Hanneke, wat een k#tmanier om er achter te komen.Hoe lang had ze gedacht het voor je verborgen te houden?
    Op deze manier ben je er helemaal niet mee gebaad...
    Heel veel sterkte en succes met de 3e poging!

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel herkenbaar meid
    heel veel sterkte!, is idd niet leuk als je het op die manier te horen krijgt :(

4. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

hoi meiden ik had een vraagje hebben jullie ook de test van clear bleu wel is gedaan en dat het dan lijkt of dat er een heel licht lijntje tezien is de min zie je goed maar de plus is licht te zien of lijkt dat zo maar

groetjes sabine

5. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    heb je geen foto?

en is ie wel net zo breed?

6. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Hanneke,
    Is zeker geen gezeik.
    ik herken je gevoel ook heel goed. het is gewoon kwetsend!.

Een nichtje van mijn man,daar ging ik heel goed mee om ik stond altijd klaar voor haar,ze heeft wat ellende gehad. Ze wist dat wij een grote kinderwens hebben en heb ik ook veel overgepraat. Toen kreeg ik 2jaar geleden in december per SMS ! :confused: te horen dat ze zwanger was..(ik heb haar wel een sms trug gestuurd met ik gun het je van harte) Nou ik heb me ogen uit me kop gejankt.Ik heb geen contact meer met haar. Ja toen ik vorige jaar aan me buik geopereerd was is ze thuis komen kijken met haar dikke buik..
    Nu is mijn schoonmoeder ook helemaal weg van dat nichtje,en nu ook van haar baby. Maar toen mijn man vertelde dat we met ivf bezig zijn,was ze alleen maar negatief. Bahhhhh

(sorry maar ik wilde dit ook ff kwijt,naar aanleiding van het berichtje van Hanneke )

En wat een verschrikkelijke reactie's daar bij de volkskrant,daar word ik hartstikke nijdig van!

Lfs LiAnn

7. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Hier ff een reactie van iemand

Oneens! Je krijgt kinderen door gemeenschap met je man binnen een huwelijk, en niet op deze verwerpelijke manier!

Ik lees het verder nu niet meer.Maar die man/vrouw weet waarschijnlijk niet hoeveel s*ks we wel niet gehad hebben,ik denk meer als een gewoon stel. :oops:

Zo nu weer on-topic...

Sabine, ik zou het niet weten,ik heb nog nooit met CB getest. Maar ik hoop at het goed zit bij jou ;)

Lfs LiAnn

8. welcomehome

nee het is niet goed heb net een andere test gehaald van clear bleu digitaal en daar staat op niet zwanger dus deze poging is mislukt

9. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Sabine,wat vreselijk balen zeg.
    Sterkte
    en een dikk knuffel

lfs LiAnn

10. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

Dec 12, 2008
    271
    0
    0
    groepsleider behandelgroep
    @sabine; wat balen meis. heb je ook al bloedverlies gehad? of zit je nog voor je nod?

liefs lena

11. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    sabine, jij had toch de tp op 6 maart gehad?

wij mogen pas 14 dagen na tp testen dat is bij mij pas op 20 maart dan..
    ik weet niet hoor, maar de digitale heeft ook veel meer hormoon nodig..

12. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    ik heb effe terug gelezen en het klopt wel wat ik vroeg volgens mij..
    je hebt nu dus in pricipe 14 dagen na pu getest?
    das wel vroeg hoor...ik zou de moed niet opgeven..
    kan je geen foto maken van je test van cb met de streepjes?

13. welcomehome

ik weet het ook niet op me lijstje staat 17-03-09
    dat ik mag testen ik wacht nog wel even zolang ik ook niet ong word is het goed ik wacht maar af

ik heb geen foto van die andere test heb hem weg gegooid

groetjes sabine

14. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

Feb 8, 2009
    466
    0
    0
    Dank jullie wel meiden voor het begrip. Das zo lekker hier he. Iedereen begrijpt zo goed wat er speelt en wat je voelt.

Sabine, meis ik hoop zooooooo dat je te vroeg hebt getest. Ik duim toch nog even verder voor je.

15. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

Feb 8, 2009
    466
    0
    0
    LiAnn, ik geloof dat ik dat nog erger vind per sms. Ik had het wel begrepen als ze me een brief had geschreven, maar een sms. Hoe onpersoonlijk kun je zijn.

Dat artikel heeft heel wat los gemaakt. Ik heb het gelukkig nog steeds niet gelezen en ik ga het ook niet doen. Onbegrijpelijk hoe sommige mensen reageren.

16. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    wat walgelijk zeg die reacties van andere mensen, zo zie je maar weer dat heel veel mensen niet eens weten wat ivf inhoud, en dan nog te horen krijgen dat het een keuze is, of de natuur laat je niet voor niks geen kinderen krijgen. kan er echt heel kwaad om worden.

susan, hoe ging de bloedtest vandaag?

@ sabine, de digitale heeft idd veel meer hcg nodig om positief te worden. morgen ochtend nog eentje doen maar dan niet de digitale.

@ hanneke, heel begrijpelijk meid, wat een nare vriendin zeg. hier ook zo'n geval hoor, heb er inmiddels ook geen contact meer mee, ze weet dat we ivf doen, en zij heeft inmiddels al 2 kinderen, maar nooit wordt er gevraagd hoe het met mij gaat, nou daaaaag dan hoeft het voor mij niet meer.

@ debje, heh bah jij ook al ziek, hopelijk heeft het ziekenhuis deze maand een plaatsje voor jullie.

hier ook nog steeda lichte keelpijn en verkouden, morgen nog een dagje vrij, en dan weer werken, moet zeggen dat ik het wel heerlijk vond die dagen vrij, vooral vandaag heerlijk weer hier met het zonnetje erbij. zondag dus weer de eerste spuit zetten, heb gister allles weer bij de apotheek besteld en kan het donderdag of vrijdag ophalen. begin me wel weer wat beter te voelen, dus vind het best jammer dat ik er zondag al weer aan moet.

x lisa.

17. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

Feb 8, 2009
    466
    0
    0
    Maar ook weer heel spannend Lisa, ook voor jou moet gelden 3 x is scheepsrecht. Ik ga weer volop duimen voor je.

18. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Hee meiden,

LiAnn, wat ongelooflijk wat die persoon heeft opgeschreven! Ik word er idd ook niet goed van en ga het ook zeker niet lezen. Word dan alleen maar chagrijnig en boos van.

Lisa, wat fijn dat je weer wat meer opknapt! Gelukkig maar want over een aantal dagen gaat de eerste spuit er alweer in!

Sabine, ook al had ik dan wel een vroege positieve test met de digitale CB, het is wel vrij vroeg! Heb genoeg gelezen hier om te weten dat er meiden negatief testen op dag 13 na tp en de dag erna wel positief! Geen bloed geeft moed he!

Vandaag de bloeduitslag van de VU gehad en ja meiden, ik ben ook echt zwanger! Had een HCG-waarde van 85 (zegt mij nix...) maar het schijnt voldoende te zijn. Als het te weinig was geweest had ik volgende wk weer bloed moeten doneren. Dat was gelukkig niet zo. 1e echo wilden ze inplannen op 9 april maar dan is mijn mannetje voor zn werk in Engeland dus nu is het een week later; het is niet anders... Het is natuurlijk wel leuk als hij erbij is!

Nou ik ga even lekker verder genieten op mijn roze wolk en ik hoop dat jullie er allemaal snel bij komen! :)

19. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    wauw susan, GEFELICITEERD!
    geniet ervan meid.

x lisa.

20. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Susan superrr Gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van hoor.
    ;)
    Lfs LiAnn

Share This Page