Gelukkig gaat het hier met me keel weer een beetje beter, dat komt wel weer goed, voor ik een jongetje wordt hahahahah Hier even een verslagje van vandaag, de fm was zoals ik had verwacht, recht zat een mooie follikel van ongeveer 15 mm me slijm groeit mooi door, was meer dan 7 mm, de afdeling denkt echt mega mee, ze willen me zelf eventueel pregnyl laten spuiten zodat de VU meer dagen heeft om mij mogelijk te kunnen inroosteren, het klinkt allemaal erg goed maar ik geloof het allemaal pas op het moment dat ik in de VU op de stoel lig en daadwerkelijk ook de TP ga krijgen, niet eerder, na de flater van vorige maand, heel stom maar ik moet ivm de pregnyl vandaag en morgenvroeg nog GEEN positieve ovulatie test hebben, nou die van vanmiddag was maar zoooooooooooooooooooo'n klein streepje dat ik hem niet eens normaal op de foto kan krijgen hahahaha, dus dat zit wel goed nou morgen afwachten en hopelijk bellen ze morgen NIET voor 14.30 uur tot 15.00 uur want dan weet ik dat het zeker weten slecht nieuws is want dan hebben ze weer geen plek voor ons, Suzan gefeliciteerd meid! Liefs debje
hoi meiden de teat was toch goed gister ben het vamorgen geworden dus zal zometeen het ziekenhuis bellen en dan gelijk voor een andere afspraak groetjes sabine
@sabine; balen meis, succes met het vervolgtraject. Maar vergeet niet om jezelf eerst even lekker te laten verwennen hoor. Knuffel @Susan; Gefeliciteerd!!! Geniet van je roze wolk, en leef lekker toe naar die 1e echo. Liefs Lena
ooh balen sabine, dikke knuffel meid. kom eerst even lekker tot jezelf nu. heb je ook nog cryo's over?
Sabine wat ontzettend balen! Hopelijk heb je idd cryo's over, kan je daar strax mee aan de slag. Nu eerst dit verwerken...
Sabine, wat ontzettend balen zeg! Sterkte Dikke knuffel Debje,fijn dat het er goed uitzag. ik hoop dat ze gewoon plek voor je hebben! Ik ga voor je duimen dat ze niet bellen vandaag. Lfs LiAnn
En ja hoor om 13.50 uur gaat me telefoon, voor 14 uur geen goed teken ..... Ze hebben plek voor ons, Gek he wat kan je blij zijn met zo iets doms, want eigenlijk hebben we nog helemaal NIETS, maar wel een plek, vanavond de pregnyl gespoten en dan gaan ze maandag 1 rietje ontdooien, en dan dinsdagmorgen bellen tussen 10.00 uur en 10.15 uur of we dinsdag een TP hebben (eventueel woensdag morgen!) Dus duimen nog even laten draaien! Sabr dikke knuffel! Fijne avond nog liefs debje
Angelbaby: Zwanger van een 2-eiige tweeling na 3e IVF-poging! Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Annerie: zwanger na 1e ICSI, helaas MK 9 wk/maart 2009 start 2e ICSI Beeb: Zwanger na 3de ICSI-poging Betty Boop; november 1ste IVF ZWANGER Blondsteenbokje; na 2de ZO groenlicht voor ICSI Caruli: 1e IVF mislukt, 1e cryo zw 2ling MK & Tygo, 2 & 3e cryo mislukt en 2e, 3e, 4e IVF mislukt Uit behandeld! Ciara: 1e ICSI zwanger 2-ling. Helaas beide miskraam na 8 weken (25 juli jl). Wachten op cyclus voor TP cryo. Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI zwanger Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas MK bij 6 weken, aug. 2e ICSI mislukt.. nu nog 3 cryos... Debje1976: 3de IVF mislukt, we gaan voor cryo's Eef: IVF 1 en 2 mislukt, nu IVF 3: ook mislukt. Rest ons 2 cryo's Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Esser: 03-03 start pilstrip voor 2e ICSI poging Essie: Zwanger na 3de ICSI-poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: Zwanger na 3de ICSI-poging - hartje gestopt met 9 weken... - 4e ICSI mislukt - 5e ICSI is weer raak!!! Hanneke 1e ivf mislukt, nu bezig met de 2e ivf. Hope: 4 IVF pogingen gehad en nu maar weer spontaan proberen. Hopend op een wonder. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, zwanger! Josien: Na 1e EUG (na IUI) en 2 VMK's (beide na ICSI, nr. 1 en 2) nu zwanger na cryobehandeling van twee eskimootjes! Kareltje: 2e ICSI 17/09/08 2 emmy's teruggeplaatst Kuikentje : 2e ICSI feb-mrt 2009 Linda: 3e IVF mei/juni 2009 Lindinha: 2e ICSI---> 17-3 testen Lisa: 1e IVF met eiceldonatie zwanger! Helaas al heel vroeg mis gegaan. 1e cryo poging mislukt! apr. 2e cryo poging Lieselot: In februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Loesie: Hopelijk snel beginnen met 1e ICSI Loveable123: 19 december 2008 eerste intake gehad IVF/PGD, nadenken want weet het even niet meer... Marion1971: Bezig sinds feb 2004, MMM 2005 7 IUI en 3 IVF en 1 ICSI gehad allemaal negatief, 5de poging 2de ICSI mislukt, 22 september evaluatiegesprek en plannen voor poging 6 Marina Zwanger na 1e IVF poging, 13 aug uitgerekend Miepie80: 7 februari start decapeptyl, 1e zoek-ICSI >> 6 maart punctie Mirjam1970: zwanger na 3de ICSI Mobius: eind maart start 2e ICSI Naatje30: 2x IVF mislukt, 3e IVF zwanger 2ling, helaas MK 6w & MA 7w, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, nu hopende op een wonder Ooievaar 1e IVF mislukt. ICSI poging 1, TP 4-12 - testen 17-12 Pat: na 4e MK rust. Eerst alle onderzoeken afwachten mbt de miskramen. wrsch. Juli 2e ivf. Pekske: 5e IVF start spuiten 15 november Sabrien: 3e ICSI als zaad beter is.... Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Skyizthelimit: 4 sept intake IVF (na 4 mislukte IUI's) Susan79: eind januari start 1e ICSI Tijgertje23: 1e IVF Vergo: Zwanger na 5e ICSI Verhip: Zwanger na 1e ICSI Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wies31 : TP embryo's rond 6 febr. Wishgirl: Zwanger na 1e IVF Zuster Suus: Opnieuw zwanger na 2e IVF maart 2009: 22: Lisa start lucrin 23: Debje haar rietje wordt ontdooid 24: Debje bellen ivm TP! Zwanger! Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test) Rach84 na 1e ICSI (1 augustus posi-test) Miss Daantje na 1e IVF (3 september positest) Annalise74: na 1 ICSI (16 sep positest, 27 mei 09 uitgeteld) Kareltje na 2e ICSI (30 september posi-test) Vergo na 5e ICSI (6 oktober posi-test-uitgerekend 8 Juni) Diana26 na 2e ICSI (uitgeteld op 29 juni van een tweeling) Tijgertje23 na 1e IVF (5 nov positieve test) Minou na 3e IVF (19 nov posi test - uitgerekend op 26 juli) Renate007Na 1ste IVF (23 nov positieve test) Niekster Na 1e ICSI (positieve test 25 november) Ginny na 5e ICSI (30 nov posi test - uitgerekend op 10 augustus) Marina na 1e IVF (3 dec posi test - uitgerekend 8 augustus) Angelbaby na 3e IVF (5 dec posi test - uitgerekend 10 augustus) Verhip na 1e ICSI (15 dec posi test - uitgerekend 18 augustus) Zuster Suus na 2e IVF (uitgerekend op 2 sept van een tweeling) Betty Boop na 1ste IVF (27 dec posi test- uitgerekend 5 sep) Josien na terugplaatsing 2 eskimootjes (21 januari positieve test) Mirjam na 3de ICSI (1 februari positieve test) Merel81 na terugplaatsing 2 embryootjes ( 2 febr. positieve test) Wies31 na terugplaatsing 2 cryo's (14-februari positieve test - uitgerekend 24 okt) Lena: na terugplaatsing 1 emmy in 2e IVF/ICSI poging (28 februari positieve test) Geboren! Essie76: Bevallen op 19 november 2008 van Fay Madelief & Isis Rosalie Beeb: Bevallen op 29 november 2008 vanRomy Jootje78: Bevallen op 8 januari 2009 van Aron & Merlijn Daffie76; Bevallen op 30 januari 2009 van Myrthe Esmee
Zo de lijst weer even naar voren gehaald, ik wou ook nog even iets met jullie delen meiden, allereerst dat ik het super vind dat we elkaar zo kunnen/willen steunen, vind het helemaal top om hier mijn verhaal kwijt te kunnen, bedankt! Vrienden van ons, hebben 3 wondertje mogen krijgen via ivf, hij heeft teelbalkanker gehad, zij is een DES kind, en heeft een gedraaide baarmoeder, geen cyclus van haar zelf en PCO. En nu zijn ze spontaan zwanger van hun vierde kindje, een mega schok want de tweeling wordt in mei 1 jaar oud! En het mooiste ik mag Meter worden van hun aanstaande kindje. Zo zie je maar de wonderen, ze bestaan echt!
debje wat een mooi nieuws en wauw je hebt een plek, nu weer op naar het volgende telefoontje. jeetje wel heftig hoor, het valt niet mee al die spanning. je hopt echt van uitslag naar uitslag, ik hoop voor je straks naar een hele mooie uitslag, hou je taai en ik duim voor je.
hoi meiden ik heb geen cryo's had vorige keer maar 1 eitje dat was bevrucht dus moet weer helemaal op nieuw beginnen moet 15 april weer beginnen met prikken en als het goed is 4 mei de eerst echo dus zal wel pas halve wege mei zijn voor de punctie groetjes sabine
spannend sabine, nou eerst dan maar eens tot rust komen he! ik vind trouwens dat je best vlot weer begint. kan het me trouwens goed voorstellen, na de 1e keer wilde ik ook direct verder (kon alleen niet vanwege kerst) nu wil ik juist even wachten. ik heb tot nu toe ook nooit cryos gehad, vervelend is dat he, zou toch als een soort back-up voelen voor mij. nou dikke knuf en zorg goed voor jezelf, hou je taai!
Angelbaby: Zwanger van een 2-eiige tweeling na 3e IVF-poging! Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Annerie: zwanger na 1e ICSI, helaas MK 9 wk/maart 2009 start 2e ICSI Beeb: Zwanger na 3de ICSI-poging Betty Boop; november 1ste IVF ZWANGER Blondsteenbokje; na 2de ZO groenlicht voor ICSI Caruli: 1e IVF mislukt, 1e cryo zw 2ling MK & Tygo, 2 & 3e cryo mislukt en 2e, 3e, 4e IVF mislukt Uit behandeld! Ciara: 1e ICSI zwanger 2-ling. Helaas beide miskraam na 8 weken (25 juli jl). Wachten op cyclus voor TP cryo. Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI zwanger Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas MK bij 6 weken, aug. 2e ICSI mislukt.. nu nog 3 cryos... Debje1976: 3de IVF mislukt, we gaan voor cryo's Eef: IVF 1 en 2 mislukt, nu IVF 3: ook mislukt. Rest ons 2 cryo's Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Esser: 03-03 start pilstrip voor 2e ICSI poging Essie: Zwanger na 3de ICSI-poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: Zwanger na 3de ICSI-poging - hartje gestopt met 9 weken... - 4e ICSI mislukt - 5e ICSI is weer raak!!! Hanneke 1e ivf mislukt, nu bezig met de 2e ivf. Hope: 4 IVF pogingen gehad en nu maar weer spontaan proberen. Hopend op een wonder. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, zwanger! Josien: Na 1e EUG (na IUI) en 2 VMK's (beide na ICSI, nr. 1 en 2) nu zwanger na cryobehandeling van twee eskimootjes! Kareltje: 2e ICSI 17/09/08 2 emmy's teruggeplaatst Kuikentje : 2e ICSI feb-mrt 2009 Linda: 3e IVF mei/juni 2009 Lindinha: 2e ICSI---> 17-3 testen Lisa: 1e IVF met eiceldonatie zwanger! Helaas al heel vroeg mis gegaan. 1e cryo poging mislukt! apr. 2e cryo poging Lieselot: In februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Loesie: Hopelijk snel beginnen met 1e ICSI Loveable123: 19 december 2008 eerste intake gehad IVF/PGD, nadenken want weet het even niet meer... Marion1971: Bezig sinds feb 2004, MMM 2005 7 IUI en 3 IVF en 1 ICSI gehad allemaal negatief, 5de poging 2de ICSI mislukt, 22 september evaluatiegesprek en plannen voor poging 6 Marina Zwanger na 1e IVF poging, 13 aug uitgerekend Miepie80: 7 februari start decapeptyl, 1e zoek-ICSI >> 6 maart punctie Mirjam1970: zwanger na 3de ICSI Mobius: eind maart start 2e ICSI Naatje30: 2x IVF mislukt, 3e IVF zwanger 2ling, helaas MK 6w & MA 7w, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mislukt, nu hopende op een wonder Ooievaar 1e IVF mislukt. ICSI poging 1, TP 4-12 - testen 17-12 Pat: na 4e MK rust. Eerst alle onderzoeken afwachten mbt de miskramen. wrsch. Juli 2e ivf. Pekske: 5e IVF start spuiten 15 november Sabrien: 3e ICSI als zaad beter is.... Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Skyizthelimit: 4 sept intake IVF (na 4 mislukte IUI's) Tijgertje23: 1e IVF Vergo: Zwanger na 5e ICSI Verhip: Zwanger na 1e ICSI Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wies31 : TP embryo's rond 6 febr. Wishgirl: Zwanger na 1e IVF Zuster Suus: Opnieuw zwanger na 2e IVF maart 2009: 22: Lisa start lucrin 23: Debje haar rietje wordt ontdooid 24: Debje bellen ivm TP! Zwanger! Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test) Rach84 na 1e ICSI (1 augustus posi-test) Miss Daantje na 1e IVF (3 september positest) Annalise74: na 1 ICSI (16 sep positest, 27 mei 09 uitgeteld) Kareltje na 2e ICSI (30 september posi-test) Vergo na 5e ICSI (6 oktober posi-test-uitgerekend 8 Juni) Diana26 na 2e ICSI (uitgeteld op 29 juni van een tweeling) Tijgertje23 na 1e IVF (5 nov positieve test) Minou na 3e IVF (19 nov posi test - uitgerekend op 26 juli) Renate007Na 1ste IVF (23 nov positieve test) Niekster Na 1e ICSI (positieve test 25 november) Ginny na 5e ICSI (30 nov posi test - uitgerekend op 10 augustus) Marina na 1e IVF (3 dec posi test - uitgerekend 8 augustus) Angelbaby na 3e IVF (5 dec posi test - uitgerekend 10 augustus) Verhip na 1e ICSI (15 dec posi test - uitgerekend 18 augustus) Zuster Suus na 2e IVF (uitgerekend op 2 sept van een tweeling) Betty Boop na 1ste IVF (27 dec posi test- uitgerekend 5 sep) Josien na terugplaatsing 2 eskimootjes (21 januari positieve test) Mirjam na 3de ICSI (1 februari positieve test) Merel81 na terugplaatsing 2 embryootjes ( 2 febr. positieve test) Wies31 na terugplaatsing 2 cryo's (14-februari positieve test - uitgerekend 24 okt) Lena: na terugplaatsing 1 emmy in 2e IVF/ICSI poging (28 februari positieve test) Susan79 na 1e ICSI (17 maart posi test, uitgerekend 24 nov 2009) Geboren! Essie76: Bevallen op 19 november 2008 van Fay Madelief & Isis Rosalie Beeb: Bevallen op 29 november 2008 vanRomy Jootje78: Bevallen op 8 januari 2009 van Aron & Merlijn Daffie76; Bevallen op 30 januari 2009 van Myrthe Esmee