IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Als het echt abnormale krampen zijn zou ik toch bij je gyn erop aandringen. Wat betreft een cryo tp daar kan ik je helaas niets over vertellen. Ik heb nooit het geluk gehad cryo's te hebben. Het evaluatiegesprek stelt niet zoveel voor vond ik. Ze vroeg hoe ik het heb ervaren, of ik nog opmerkingen en verbeteringen had en ze vroeg of ik direct door wilde gaan en kreeg weer meteen een schema mee. Een gesprek van nog geen 10 minuten.

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

mooi want ik heb inderdaad op en aanmerkingen ;)

morgen bel ik de huisarts. kan ook wat anders zijn namelijk. thanks!

3. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hoe is tie hier meiden?

blondsteenbokje, bij ons ging het gesprek over de cryo tp volledig mis omdat we een andere gyn hadden die niks van mijn dossier wist, ben toen later door mij eigen gyn terug gebeld en is het dus telefonisch overlegd hoe we de cryo tp gingen doen. nisk bijzonders, en idd als je zelf vragen heb vast opschrijven.

@debje, hoe is het met jou?

@lian, hoe gaat het spuiten bij jou?

het is best rustig op het moment hier.

hebben jullie dat ook?
    gister was ik in de winkel en staan daar 2 jonge moeders van mijn leeftijd gezellig te doen over hun kinderen midden in de winkel, eentje was er nog zwanger ook. kan me daar zo aan iriteren, ben dus maar een gang pad verder gelopen met als gevolg ik weer boodschappen vergeten was. ik dacht ga straks wel terug naar dat gangpad als de baby theeclub weg is, maar ben dus weer aardig vergeetachtig op het moment :)

verder voel ik me goed, geniet erg van het mooie weer.

x lisa.

4. mamastarlight

Goedemorgen meiden,

Ik wil vandaag alleen maar goed nieuws zien hier! ;)

Lisa: thanks voor je mededeling. Ik heb de eerste ronde steeds verschillende artesen gehad, voornamelijk in opleiding. Vind ik allemaal prima maar inderdaad mijn dossier...Dat zal nu verholpen moeten zijn aangezien ze nemen dat ik nu een vaste gyb krijg. Dus dat houd ik op jouw aanraden nu dan extra in de gaten. ;)

Nog een vraagje, heb je nu de mogelijk om onder medische indicatie te blijven indien je nu zwanger wordt?

5. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    Helaas vanuit deze kant geen goed nieuws, cryo terugplaatsting is mislukt!

6. mamastarlight

lieverd knuffel!....

7. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Oh nee Debje wat ongelooflijk balen. Heel veel sterkte meis en ook hier een dikke knuffel.

8. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Wij hebben vanmiddag trouwens het evaluatiegesprek met de gyn. Mannetje en ik hebben toch besloten als het kan direct door te gaan. Ik wil ook haar mening eens horen over Belgie en Dusseldorf waar ze assisted hatching doen. Heeft iemand hier ervaring daar mee, zowel positief als negatief. Ik neig ook meer naar Dusseldorf, wat wel weer verder weg ligt.

9. mamastarlight

hanneke: wat zijn je opties op dit moment?

Wij hebben alleen nog icsi he...hebben jullie wel eens gedacht wat te doen als de kansen "op" zijn?

10. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Pfff daar ben ik nu dus mee bezig. Ik heb nog 1 keer IVF. Ik kan eventueel per januari overstappen naar Unive en nog 1 keer proberen. Maar ik neig een beetje naar het buitenland uit te wijken. Of we dat nu al gaan doen of dat voor een laatste keer bewaren, weet ik nog niet. En jullie?

11. mamastarlight

wij hebben nog 7 cryo's deze ronde. dan nog 2 punctie mogelijkheden. Weet echter niet of hier gebruik van ga maken. ICSI is onze enisgte kans en als het na 8 cryo's al niet lukt...

mannetje is 11 jaar ouder dus adoptie ook ook geen optie. bovendien willen we dat niet.

vind het lastig hoor.

12. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

12 dec 2008
    271
    0
    0
    groepsleider behandelgroep
    even een dikke doorzetknuffel voor alle meiden hier.
    Keep the faith lieverds, ergens is ook een beebje voor jullie bestemd!

Dikke kus Lena

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Lieve meiden, fijne pasen!

14. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Het is rustig vandaag hier, zeker door het lekkere weer. Jij ook hele fijne Pasen.

15. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Lees net dat de berichten van de afgelopen dagen per ongeluk verwijderd zijn, daarom is het hier zo rustig. Er stonden al aardig wat berichten van deze week.
    Ik ben inmiddels weer in de race voor een cryoTP.
    Ben maandag, woensdag en vandaag weer voor een echo geweest. Vandaag was het een beetje vreemd. Heb twee eitjes, maar de ene zat verstopt achter de andere (zou die al in de paasstemming zijn en zich daarom verstopt hebben?) Daardoor was het moeilijk te meten hoe groot ze zijn. Mijn baarmoederslijmvlies was nog niet dik genoeg, dus mocht weer gaan. Zou vanmiddag een ovulatietest doen en de uitslag doorbellen. Die test was dus hartstikke positief, dus gelijk gebeld. Mag geen pregnyl zetten en moet morgenvroeg weer komen. Omdat mijn bms nog niet dik genoeg was, durfde de gyn het nu nog niet aan. Waaaaahhh, dit vind ik nu dus wel erg spannend. De vorige keer dat ik zo'n positieve test had, was de volgende dag mijn ei weg. Oh, ik hoop zo dat ze er morgen nog zitten. Wordt vast een slapeloze nacht vannacht...

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje wat spannend miepje, ik duim voor je dat het eitje even blijft zitten tot pasen ;)

17. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Miepje wat spannend joh. Pfff ik zou ook niet durven te bewegen hahaha. Ik ga voor je duimen dat ze lekker blijven zitten. Toch slaap lekker voor strakjes.

18. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Miepje,wat spannend,ik hoop dat het gewoon netjes blijft zitten ;)
    Veel succes morgen bij de echo!!!
    Lfs LiAnn

19. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Weer terug van de gyn. Mijn eitjes waren weg vanochtend :( Maar we mogen toch door voor een terugplaatsing :D . Mijn baarmoederslijmvlies was nu mooi dik en ik heb zeker tussen gisterochtend en vanochtend de eisprong gehad. Hij zei dat het zelfs beter is zo, omdat het nu helemaal natuurlijk is gegaan. Woensdag horen we hoeveel er ontdooit zijn en donderdag is de terugplaatsing :D =D>

20. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Jeetje wat balen, maar ik zou maar van de kennis van je arts afgaan en er vanuit gaan dat het helemaal goed komt.

Deel Deze Pagina