HIer begint de ongi door te breken, dus ook onze laatste kans is niet goed, ga wel maandag bloed laten prikken omdat we er twee hebben teruggeplaatst gekregen, dus kan bloed van eentje zijn maar ik ga er niet vanuit, dus we zijn uitbehandeld zoals ze dat zeggen!!!
debje ik weet niet wat ik moet zeggen.................... heel veel sterkte, zit hier echt met een brok in mijn keel..... knuf
Ik lees hier 1x per week. dat is Vrijdag's maar kon het niet laten om vandaag even weer in te loggen en te lezen. Moeilijk hoor, dat afkicken van het forum maar het geeft wel meer rust. Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen met de spannende tijden. Debje, heel veel sterkte!! en ik wil nog even de stille hoop houden met jou dat er 1 wondertje is blijven zitten. Ik kom hier Maandag nog even weer kijken. Blondsteenbokje..4 dagen over tijd ?? Gr Flam
debje: veel sterkte! ik hoop dat je toch een wondertje mag krijgen. ik ga voor je duimen. verder veel sterkte allemaal!
oh nee, debje. Wat erg! Ik weet niet wat ik zeggen moet, maar wil je toch even laten weten dat ik het verschrikkelijk voor je vind. Heel veel sterkte meid......knuf!
Debje, wat afschuwelijk.....................................................Sterkte..... Vind het zooooooooo erg. Dikke knuffel
debje, wat ontzettend kl*te zeg, hele hele dikke knuffel voor jou. @sabrien, hoe gaat het met jou meid? en met de rest van de meiden? met mij alles oke, voel me nog steeds goed, morgen een week na de tp, 2e wachtweek in dus, wel heel spannend. x lisa.
debje wat erg zeg dat is je grootste nachtmerrie ik ben vandaag geweest en mag vandaag beginnen met gonal-f moet dinsdag 12-05 weer terug komen voor een echo ben benieuwd hopelijk heb ik nu meer eitjes om dat me gonal-f verhoogt is van 150 naar 225 dus het is weer af wachten
Ben vanmorgen wel bloed wezen trekken, en zoals verwacht was deze negatief, wij zijn dus uitbehandeld!!
o debje... mega knuffel en dan kom ik even vertellen dat ik bijna een week overtijd ben. zo oneerlijk.
debje nogmaals hele dikke knuffel meis. @ blondsteenbokje, heb je nog niet getest dan? @ sabine, gaat goed meis, nu hopen op meer eitjes.
Debje, ik wil je nog een keer heel veel sterkte wensen. Als je steun zoekt; Je kunt me altijd PB-jen Ik antwoord zeker! Blondsteenbokje, ik zou er een testje tegenaan gooien. Gr Flam
morgen meiden, hoop dat niet iedereen dit leest: gisterenmiddag een etos huismerk testje gedaan en die was negatief. echter nog steeds niet ongi. En dat is echt niets voor mij! ook geen tekenen...pfff ben wel teleurgesteld in de zin dat ik graag voor de tweede tp wil gaan. van het weekend nog eens testen.
hey meiden, Hoe is het hier met iedereen? Lisa, hoe is het meis, wanneer mag je testen? Spannend......... Sabine, hoe gaat het met spuiten? Heb je al een FM gehad? Blondsteenbokje, balen!!!!!! Sterkte! Hier alles goed. Gisteren uitgangsecho gehad, alles was rustig. Mag vanaf vandaag beginnen met Puregon en dan volgende week woensdag de 1e FM!