hoi meiden heb vandaag me 2de FM gehad en heb maandag op 8.30 me punctie sabrien hoe is het vandaag bij jou geweest?
Wauw Sabine wat spannend, heel veeeeel succes maandag met de punctie!! Bij mij waren nu 5 follikels te zien en mits alles goed gegroeid is heb ik a.s. woensdag of vrijdag de punctie!! Ik denk dat ik maandag meer weet!! Fijn weekend!!
He meiden, mag ik jullie wat vragen? Ik zit nu aan de Deca en de eerste twee keer met IVF werd ik gewoon netjes op tijd ongesteld. Ik ben nu nog steeds niet ongesteld geworden en heb vrijdag na het verhaal van Eef gelezen te hebben een testje gedaan maar negatief. Hebben jullie dat ook wel eens gehad dat je gewoon niet ongesteld wordt? Ik heb woensdag een afspraak bij de gyn voor de uitgangsecho en vraag ik het ook even aan haar.
Morgen meiden, zie onderschrift! Vraagje: door de schrik van de week vergeten te vragen maar hoeveel cryo's ontdooien ze per keer?
Wow Blondsteenbokje inderdaad spannend. Ik heb nooit cryo's gehad, maar ik dacht dat het per rietje gaat. Ik ga in ieder geval voor je duimen! Linda, ik heb al weer zitten snuffelen op internet en ik lees zoveel verschillende verhalen, dat ik maar gewoon tot woensdag wacht en luister wat de gyn te vertellen heeft. Wel irritant dat het anders loopt dan anders, word je weer zo onzeker van.
hanneke: jij zegt dat je nooit cryo's hebt gehad maar als ik je onderschrift lees...waren ze dan niet goed genog om een cryo te worden, mag ik dat eruit opmaken. (sorry voor mijn vraag)
hoi meiden alles goed~? ik heb vandaag me punctie gehad en hadc een pilletje gekregen maar die hoef ik niet meer was beroerd leek wel of ik dronken was maar wel goed nieuws van de punctie ze hebben 17 eitjes weg gegaald en dat met een eirerstok ben er helemaal blij mee sabriek weet jij al weneer je moet voor de punctie
hoi meiden alles goed~? ik heb vandaag me punctie gehad en hadc een pilletje gekregen maar die hoef ik niet meer was beroerd leek wel of ik dronken was maar wel goed nieuws van de punctie ze hebben 17 eitjes weg gegaald en dat met een eirerstok ben er helemaal blij mee sabriek weet jij al weneer je moet voor de punctie
wauw sabine van harte gefeliciteerd! er zitten vast een paar mooie emmies bij!!! 8 was bij mij het meeste met twee eierstokken blondsteenbokje ik heb ook nooit cryos gehad omdat de emmys daar niet goed genoeg voor waren
Sabine wow 17 eitjes, netjes hoor. Blondsteenbokje, helaas waren ze niet goed genoeg om in te vriezen. Het is iedere keer een mooie score, maar van een gemiddelde kwaliteit.
Sabine: goed zeg! rust lekker uit! en water drinken echt! Linda: maar 8 is een perfect aantal hoor! knuf! en nee wij hebben wat dat betreft super veel geluk gehad. wij hadden 18 eitjes, 9 bevrucht, 1 mislukt dus nu nog 8 cryo's dus...maar raad het niemand aan hoor. mijn lijf heeft het zwaar te volduren gehad.
blondsteenbokje even antwoord op je vraag; "meestal " zitten er per rietje 2 cryootjes. (Verschilt natuurlijk weer per ziekenhuis dus vandaar de aanhalingstekens) Sabine wat super zeg! 17, jeetje nou daar moeten wel een paar mooie emmy's bij zitten. Ik ga hard voor je duimen in elk geval.
Wauw Sabine, wat ontzettend goed!! 17 follikels, super!!!!!! Wanneer krijg je bericht over de bevruchting? en weet je al wanneer de terugplaatsing plaats vindt? Hou je rustig!!!!!!!!! Blondsteenbokje, wauw! Veel succes!! Ben vandaag voor de 3e FM geweest. Nog steeds 5 follikels, goed gegroeid gelukkig! Baarmoederslijmvlies was ook goed gegroeid! A.s. woensdag moet ik terug voor de 4e FM en dan is het 99% zeker zei de arts dat a.s. vrijdag de punctie is, maar dat zal ik woensdag wel precies horen! Ik gebruik Puregon 100 bij 150 had ik een overstimulatie de eerste keer (32 follikels bij 3e FM). Ik houd jullie op de hoogte!!!!!
Sabine wat superrrrrrrrrrrr!!! Gefeliciteerd!!! Spannend zeg vrijdag, ik spuit trouwens altijd 125 ie ivm kans op overstimulatie ivm mijn pco. Ik ga verder duimen!!!
morgen meiden, Schrik even...als dat zo is he, twee per rietje, dan moeten er dus twee per keer uit de vriezer. dus dan ook twee per keer terug geplaats worden als het is gelukt? of verlies je er dan een per keer? heb even de zenuwen... Vrijdag wordt een spannende dag hier! gelukkig heb ik afleiding. moet werken tot donderdag en donderdag familiedag efeteling waar ik heel veel zin in heb! ander vraagje: zaterdag Pregnyl gespoten om het blaasje te laten springen maar ik heb nu pas buikpijn wat ik normaal altijd reateer aan mijn ei hebben. kan dat of ben ik altijd te laat geweest dan?