IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Sabrien tuurlijk is het gezellig als je blijft meekletsen. Ik heb nog even een vraag voor je. Alles is weggevallen van het moment van jouw punctie tot dat je positief testte. Kan jij me vertellen wat jouw symtomen waren voordat je testte?

2. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Linda, hoe voel je je vandaag?

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    thnx hanneke gaat redelijk, nog steeds wel dat kwakkelige, net alsof je een beginnend griepje hebt maar die niet doorzet zeg maar, gelukkig geen hoofdpijn. net alle kaarten van de bruiloft in een plakboek geplakt, dus even lekker crea geweest. hoe gaat het met jou symptomen? sabrien had wel echte zwangerschapssymptomen geloof ik maar weet niet meer precies welke. hoe gaat het nu met jou? je moet even je testdatum in onze agenda zetten want ik vergeet het steeds.

morgen uitgangsecho, toch altijd wel spannend, nou meiden fijne zondag!!!

4. Pegasus

Pegasus Lid

27 okt 2008
    91
    0
    0
    Linda, succes morgen!

5. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    thanx mounia,
    heb hem gelijk aan gepast.

x lisa.

6. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey Hanneke,

Tuurlijk wil ik je dat vertellen!!!!

Mijn symptomen namen eigenlijk de 2e wachtweek wat toe:
    - pijnlijke tepels, vollere borsten, zichtbare blauwe aders op de borsten
    - moe

Als je geen symptomen hebt wil het niet zeggen dat het dan mislukt is, het is gewoon echt afwachten......................
    Ik weet hoe zwaar het is die laatste dagen!!

Heel veel succes wanneer mag je testen?

Allemaal heel veel succes meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Angelbaby: Zwanger van een 2-eiige tweeling na 3e IVF-poging!
    Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen!
    Annerie: zwanger na 1e ICSI, helaas MK 9 wk/maart 2009 start 2e ICSI
    Beeb: Zwanger na 3de ICSI-poging
    beehappy76: 2x IVF mislukt, 3e IVF zwanger 2ling, helaas MK 6w & MA 7w, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mk 11,6 wk, 3e IUI mislukt, nu even een pauze, na de zomer 5e IVF/ICSI?
    Betty Boop; november 1ste IVF ZWANGER
    Blondsteenbokje; 1e ICSI mislukt
    Caruli: 1e IVF mislukt, 1e cryo zw 2ling MK & Tygo, 2 & 3e cryo mislukt en 2e, 3e, 4e IVF mislukt Uit behandeld!
    Ciara: 1e ICSI zwanger 2-ling. Helaas beide miskraam na 8 weken (25 juli jl). Wachten op cyclus voor TP cryo.
    Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI zwanger
    Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas MK bij 6 weken, aug. 2e ICSI mislukt.. nu nog 3 cryos...
    Debje1976: 3de IVF mislukt, we gaan voor cryo's, TP 22-4
    Eef: IVF 1 en 2 mislukt, slechte groei, 0 emmy's, IVF-3 beter qua groei, maar niet zwanger, 2 cryo's: ook niet zwanger. 27-4 positieve test, spontaan zwanger tijdens spuiten Decapeptyl voor IVF4
    Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ...
    Esser: Zwanger na 2e ICSI behandeling
    Essie: Zwanger na 3de ICSI-poging
    Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging
    Ginny: Zwanger na 3de ICSI-poging - hartje gestopt met 9 weken... - 4e ICSI mislukt - 5e ICSI is weer raak!!!
    Hanneke 1e ivf mislukt, 2e ivf ook mislukt. 3 April gesprek.
    Hope: 4 IVF pogingen gehad en nu maar weer spontaan proberen. Hopend op een wonder.
    Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, zwanger!
    Josien: Na 1e EUG (na IUI) en 2 VMK's (beide na ICSI, nr. 1 en 2) nu zwanger na cryobehandeling van twee eskimootjes!
    Kareltje: 2e ICSI 17/09/08 2 emmy's teruggeplaatst
    Kuikentje : 2e ICSI feb-mrt 2009
    Linda: 3e IVF juni/juli 2009
    Lindinha: 1e + 2e ICSI mislukt, cryo's verwisseld, bezig met 3e ICSI
    Lisa: 1e IVF met eiceldonatie zwanger! Helaas vmk. 1e cryo poging mislukt! 2e cryo poging, mislukt. nu 2e ivf met eiceldonatie.
    Lieselot: bezig met de 4e ICSI in eigen cyclus
    Loesie: Hopelijk snel beginnen met 1e ICSI
    Loveable123: 19 december 2008 eerste intake gehad IVF/PGD, nadenken want weet het even niet meer...
    Mari: 30 september start deca (1ste ICSI)
    Marion1971: Bezig sinds feb 2004, MMM 2005 7 IUI en 3 IVF en 1 ICSI gehad allemaal negatief, 5de poging 2de ICSI mislukt, 22 september evaluatiegesprek en plannen voor poging 6
    Marina Zwanger na 1e IVF poging, 13 aug uitgerekend
    Miepie80 Zwanger na 1e ICSI; MA, 29 april curettage
    Mirjam1970: zwanger na 3de ICSI
    Mobius: eind maart start 2e ICSI
    Mounia: bezig 1e ICSI
    Ooievaar 1e IVF mislukt. ICSI poging 1, TP 4-12 - testen 17-12
    Pat: TP laatste 2 cryootjes, daarna opnieuw rust. evt. IVF 2 in september/oktober ivm vakantie.
    Pekske: 5e IVF start spuiten 15 november
    Sabrien: Zwanger na 3e ICSI
    Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging
    Skyizthelimit: 4 sept intake IVF (na 4 mislukte IUI's)
    Tijgertje23: 1e IVF
    Vergo: Zwanger na 5e ICSI, bevallen op 18 mei
    Verhip: Zwanger na 1e ICSI
    Vietje: 1ste ICSI mislukt...
    Wies31 : TP embryo's rond 6 febr.
    Wishgirl: Zwanger na 1e IVF
    Zuster Suus: Opnieuw zwanger na 2e IVF
    2BB: 1e IVF afgeblazen 23-3-09 -> ESCAPE IUI

juni 2009
    17: Linda start Puregon
    18: Pat FM voor TP cryo's
    19: Lindinha 1e fm. Mounia 1e fm
    25: Lisa en donatrice echo en fm
    26: Linda 1e fm

Zwanger
    Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009)
    Miss Daantje na 1e IVF (3 september positest)
    Annalise74: na 1 ICSI (16 sep positest, 27 mei 09 uitgeteld)
    Kareltje na 2e ICSI (30 september posi-test)
    Vergo na 5e ICSI (6 oktober posi-test-uitgerekend 8 Juni)
    Diana26 na 2e ICSI (uitgeteld op 29 juni van een tweeling)
    Tijgertje23 na 1e IVF (5 nov positieve test)
    Minou na 3e IVF (19 nov posi test - uitgerekend op 26 juli)
    Renate007Na 1ste IVF (23 nov positieve test)
    Niekster Na 1e ICSI (positieve test 25 november)
    Ginny na 5e ICSI (30 nov posi test - uitgerekend op 10 augustus)
    Marina na 1e IVF (3 dec posi test - uitgerekend 8 augustus)
    Angelbaby na 3e IVF (5 dec posi test - uitgerekend 10 augustus van een tweeling)
    Verhip na 1e ICSI (15 dec posi test - uitgerekend 18 augustus)
    Zuster Suus na 2e IVF (uitgerekend op 2 sept van een tweeling)
    Betty Boop na 1ste IVF (27 dec posi test- uitgerekend 5 sep)
    Josien na terugplaatsing 2 eskimootjes (21 januari positieve test)
    Mirjamna 3de ICSI (1 februari positieve test)
    Merel81 na terugplaatsing 2 embryootjes ( 2 febr. positieve test)
    Wies31 na terugplaatsing 2 cryo's (14-februari positieve test - uitgerekend 24 okt)
    Lena: na terugplaatsing 1 emmy in 2e IVF/ICSI poging (28 februari positieve test)
    Susan79 na 1e ICSI (17 maart posi test, uitgerekend 24 nov 2009)
    Caruli:spontaan zwanger na 4 ivf pogingen en uitbehandeld te zijn ( 8 april posi test, uitgerekend 18 dec 2009)
    Esser na 2e ICSI (20 april posi test, uitgerekend 28 dec 2009)
    Eef spontaan zwanger in voorbereiding op 4e IVF- poging (27- april positieve test - uitgerekend 30-12-2009)
    Blondsteenbokje na 2de tp zwanger (6 juni posi test, uitgerekend op 8 febr 2010)
    Sabrien zwanger na 3e ICSI (8 juni posi test, uitgerekend op 15 februari 2010)

Geboren
    Essie76: Bevallen op 19 november 2008 van Fay Madelief & Isis Rosalie
    Beeb: Bevallen op 29 november 2008 van Romy
    Jootje78: Bevallen op 8 januari 2009 van Aron & Merlijn
    Daffie76; Bevallen op 30 januari 2009 van Myrthe Esmee
    Wishgirl: bevallen op 2 maart 2009 van Sven
    Rach84: bevallen op 13 april 2009 van een dochtertje
    Vergo: bevallen op 18 Mei 2009 van Delinda Dymphina

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    vanochtend uitgangsecho gehad, alles was goed en ik mag woensdag starten met puregon, volgende week vrijdag dan de 1e echo,

wel weer wat ergenissen omdat ik mijn eigen arts niet had, heb me voorgenomen er me maar niet meer te druk om te maken maar het blijft vermoeiend dat je nog steeds dingen moeten uitleggen omdat ze van te voren niet goed lezen...

9. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Linda fijn dat de uitgangsecho goed was, nu gaat het weer echt beginnen!

Hanneke succes met de laatste daagjes en ik hoop dat je een mooie positest hebt.

Lisa ook jij weer veel succes!

sabrien en blondsteenbokje zijn jullie wel heerlijk aan het genieten? Het is wel fijn als jullie zo af en toe een beetje hcg komen strooien..kunnen we wel gebruiken ;)

Ik mag donderdag voor een een FM (eigenlijk baarmoederslijmmeting denk ik)

Sabine jij hebt ook een cryopoging deze maand toch? hoever ben jij nu?

10. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Dank je wel meiden. Ik voel echt helemaal niets. Dat had ik de vorige keren ook, dus mijn hoop is echt nihil. Het enige voordeel is dan weer dat de klap minder hard aankomt.

Linda irritant is dat he, maar ik kan me die artsen ook wel voorstellen dat ze het zo druk hebben, dat ze niet elk dossier goed doorlezen. Maar voor jou is het wel irritant. Succes meis, hoe is het met je hoofdpijn?

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    thnx Pat! en jij ook veel succes.

hanneke voel me vandaag gelukkig wat beter, gewoon wat moe maar ik probeer goed voor mezelf te zorgen dus al met al gaat het nu gelukkig goed, gewoon rustig aan doen. moet nu twee weken 5 dagen werken dus heb ook genoeg afleiding.

jullie ook allemaal succes en ik duim voor jullie!!!

12. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

ik ben zaterdag begonnen met testen voor me eisprong maar nog geen positieve test misschien morgen wel ben benieuwd waneer hij postief word duurt al weer telang voor me gevoel

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    succes ook cryo-meisjes!!!

14. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    heh bah linda, wat vervelend die ergenissen, maar gelukkig was de echo goed!
    we gaan echt zo gelijk op, wij beginnen donderdag met gonal-f en hebben volgende week donderdag 1e fm.

@hanneke, hoe voel je je vandaag meis, wanneer is je testdatum ook al weer?

@ sabine, welke cyclusdag zit je vandaag dan? wel spannend heh elke keer die testen en dan vol hoop op een eisprong.
    gek trouwens nog steeds dat het met cryo tp zo verschillend is.
    bij ons in het ziekenhuis mag je namelijk geen eisprong hebben, die willen ze graag zelf bepalen.

@ zwangere, komen jullie elke dag even hcg strooien, dat hebben we nodig hier. hihi.

x lisa.

15. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

ik zit vandaag op dag 15 bij elk ziekenhuis is anders heb wel meer verhalen gehoord vind het maar niks die testen elke keer hoop je op een positieve test maar al 3 dagen niks jammer genoeg hopelijk morgen en dan als het goed is zondag de terugplaatsing als alles goed gaat

16. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Dank je wel Lisa. Ik heb een beetje een off-day vandaag. Ik mag vrijdag testen.

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    lieve hanneke gaat het een beetje vandaag?

volgens mij waren we gister allemaal een beetje depri, hoop dat er snel wat hcgtjes gestrooid worden!

meiden we houden ons taai!!!

trouwens zijn jullie ook zo moe van de deca? overdag heb ik er niet heel veel last van maar ik slaap echt als een blok en ben 's ochtends nauwelijks wakker te krijgen, op zich wel lekker hoor, vanavond weer acupunctuur

18. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

lindinha: wat lees ik nu toch in je onderschrift?! eerlijk waar wat een ....!

ik hoorde een roep om hcgtjes:

hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg

19. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Hahaha Blondsteenbokje dank je wel. Ik hoop dat het alsnog mag helpen, maar ook vandaag voel ik niets, noppes nada. Ik laat het maar allemaal over me heenkomen. Het voelt nog onwerkelijk, maar aan de andere kant de wereld vergaat niet en er zijn ergere dingen die om me heen gebeuren. Maar op dit moment is het voor mij wel even erg, maar gaat ook wel weer over. En dan ook nog dat druilerige weer, daar wordt een mens ook niet gelukkig van hahaha. Wie heeft er wel goed nieuws vandaag, zodat we weer vrolijk worden?

20. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hahahaha Blondsteekbokje, ik kom er nog wel even een schepje bovenop doen!!!!!

Ik hoop zoooooooooo dat het helpt!!!!!!
    HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

Lisa, hoe is het meis?!?!?! Spannend volg. week donderdag de 1e FM! Zooo spannend altijd!!!!

Hanneke hou vol!!!!! Ik duim me suf voor je!!!

Linda, hoe is het vandaag met je meis! En een keer een DIPdag is helemaal niet erg. Gewoon aan toegeven!!!!

Sabine, al een positieve ovulatietest gehad? Ik duim!!!!!

KUS voor jullie!!!!!!!

Deel Deze Pagina