IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hey meiden,

hier gaat alles goed, ik was gisteren lekker wezen shoppen.
    ik voel me alleen snel moe, ik denk door de deca (dus linda je bent niet de enige ;) ) en ik merk ook dat mijn buik wat opzwelt, ik ben heel slank van mezelf dus het valt best op. hebben jullie dat ook? en is dat wel normaal?

hanneke, ik ben hard voor je aan het duimen meid!

blondsteenbokje, dank je wel! haha

linda, fijn dat de echo goed was,en ik slaap ook heel erg vast nu, succes verder met alles!

lisa en pat jullie ook veel succes!

2. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

sabrien nee nog geen positive test jammer genoeg ik heb nog 1 test liggen en die moet ik morgen doen als ie nog niet positief is moet ik het ziekenhuis bellen en dan maken ze als het goed is een echo zit nu al op dag 16 ik dacht toch echt dat ik wel een regelmatige cyclus had maar dat valt dus wel tegen morgen nog maar even afwachten wat de test doet

hoe is het met jou en met blondsteenbokje? hebben jullie veel last van zwangerschap verschijnsellen?

en hoe is het met de rest van de meiden allemaal druk met spuiten zetten?

3. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

lief dat je het vraagd. met mij gaat het goed maar ik ben zo misselijk...maar ik klaag niet heb het er allemaal graag voor over. en ben erg moe. wil straks eigenlijk even gaan slapen maar MvM komt om 19.00 uur dus...

knuf voor jullie toppers!

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Ik heb eigenlijk dezelfde verschijnselen als blondsteenbokje, moe en met vlagen misselijk en totaal geen eetlust maar mij hoor je niet klagen!!!! Ik ga vanavond ook echt na het eten even plat, heb gisteren na het werk ook een uurtje geslapen!

Verder is het voor ons ook nog ontzettend spannend over +/- 2 weken hebben we de eerste echo!!!!!

Blondsteenbokje, succes met MvM vanavond!!! Zijn bij mij afgelopen vrijdag al geweest!!! Heb al 2 flessen volgepiest :p!

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wauw meiden, echt geweldig om te lezen dat het dan ook zo ECHT is, voelt echt als een andere wereld voor mij, ik hoop zo dat we het allemaal mogen meemaken! ben je nu constant bezig met bang zijn dat het mis gaat of kan je ook blij zijn?

6. mamastarlight

je bent ook wel bang hoor maar dan ben je weer misselijk en ben je toch weer blij...heel raar eigenlijk. en ik geloof het in vlagen ook nog steeds niet hoor. en ik ben nu al bang voor de bevalling. zo stom hahaha.

Sabrien: dan krijgen we allebei een meisje hahaha. wat heb jij gekozen bij MvM? en breng jij de flessenw eg?

7. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Wow goed hoor meiden dat jullie al zo vroeg beginnen met MvM. Ik denk dat iedereen dat doet die uit de MMM komt.
    Lief dat jullie hier nog reageren om ons allemaal HCGtjes te sturen.

8. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Tuurlijk, ik heb gebruikt gemaakt van Pregnyl en wil nu mijn deel terug doen, kleine moeite vind ik!!!

Blondsteenbokje leuk allebei een meisje, hihihihi!!!!

Linda, ik ben nog steeds ontzettend onzeker en bang of alles wel goed gaat. Je hebt alleen een positieve test en daar moet je het maar mee doen hihihi!!! Ongeveer 3 weken na de positieve test krijg je de 1e echo (met 7 weken ongeveer). Er is nu 1 week voorbij gelukkig..............

Inderdaad als ik de misselijkheid voel opkomen denk ik oh gelukkig!!!! ;)

We moeten positief blijven, allemaal en tuurlijk gaan jullie dat meemaken hoe dan ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9. mamastarlight

precies mijn idee Sabrien!!!

en denk jij ook een meisje?

10. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Ja dat idee heb ik heel sterk! Zal wel van geen kant kloppen hahahahaha!!!

11. mamastarlight

nee we zien het wel he hahaha

12. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ik wil ook mocht ik zwanger raken mij meteen aanmelden voor MvM, ik wil graaaag iets terugdoen!

blondsteenbokje, ik denk ook als ik zwanger zou zijn ik heel graag de wc zou willen omhelzen, raar maar waar haha.
    mischien toch het gevoel van "het zit goed".
    ik duim voor een super echo voor je meid! :)

iedereen verder véél succes met alles!ik denk aan jullie!

vandaag gaat mijn pleegdochter naar haar brusjes, even spelen.
    en ik ga denk ik even snel de stad in dan, snel nog wat ruilen.

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    meiden ik val bijna in slaap op mijn werk en hang de hele tijd op het forum rond (zal mijn baas blij mee zijn) niet dat ik hier niks te doen heb ofzo haha mijn hoofd zit gewoon ergens anders, nou ik ga nog maar even wat doen, gaat de tijd ook sneller voorbij, vanavond nog even met mijn lief op terras koffie drinken nu het zo lekker weer is, ciao!!!

14. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    erg heh linda, ik ben ook zo moe.
    en hoofdpijn vandaag, bah.
    heb ook nergens geen zin in, en kan me nergens toe zetten.
    baal als ik de was heb aangezet want dan moet ik het weer ophangen, en heb geen zin om onder de douche uit te komen om me dan vervolgens weer helemaal af te drogen.
    echt heel erg, en mij vriendin is ook zo moe.
    kan s' morgens m'n bed niet uit komen.

wel lekker hoor vanavond terasje pakken, succes met de puregon spuit meis!

hoe is het met de rest??

x lisa.

15. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

hoi meiden
    ik heb nog steeds geen poitieve test gehad dus morgen naar me arts ze gaat een echo maken en kijken of er eitjes zitten en waneer dan ongeveer het gaat springen ben benieuwd weer

16. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    sabine, wat spannend voor je meid!

lisa, hahaha ja dat van de was heb ik ook, erin doen gaat nog maar dat ophangen haha

linda, ik kan ook niet wachten tot ik vanavond weer in mijn bedje lig, lekkerrrrr slapen haha. veel plezier op het terrasje!

vandaag drukke dag gehad, en me buik is ook goed aanwezig, het ziet en voelt zoooo opgezet! en de moeheid word met de dag erger (eerst ging het nog aardig) maar het is voor een goed doel :)

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    gaaaaaaaaaaaappppppppppppppppp ik ga ook slapen, puregon zit er weer in

sabine, balen zeg, hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid!

mounia veel drinken hoor! en rustig aan doen, nouja dat doen we toch al omdat we zo sleepy zijn hihi

lisa zoóóóó herkenbaar, mijn was zit in de machine maar ik heb 'm niet aangezet hihi

18. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hihi, ik ga de was er nu toch echt maar eens uithalen.
    kan het echt niet tot morgen ochtend laten zitten.

en dan gauw douchen en naar bed.

truste allemaal.
    x.

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    de tijd van de reacties klopt helemaal niet in het forum, ik heb het zojuist gepost (22 uur) en er staat 20 uur

20. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Ja raar is dat he. En dat heb ik nou ook met mijn sms-jes.

Deel Deze Pagina