IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

kom even een dikke knuf brengen voor jullie!

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    nou hier uiteraard nog steeds heel moe en zoals Lisa beschreef inderdaad het gevoel hebben onder de hormonen te zitten, voel me ook een soort van dizzy constant net alsof je ziek gaat worden maar het zet niet door.

hanneke ik moet zoveel ana je denken ik ben gewoon ontzettend zenuwachtig voor jou!!! ik duim me suf

mounia morgen ook spannende dag en sabine vandaag echo, nou meiden hou jullie taai!!!

3. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Ik kom jullie op de vroege morgen ook even knufffelen :)!!!!!!!

Ik denk aan jullie!!!!!!!!!!!!!!! en ik duim voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!

Hanneke heel veel succes..................... duim duim duim duim

Linda hoe is het met de Puregon gegaan? Spannend volgende week vrijdag de 1e FM, gaat snel allemaal!!!!!!!!!!!

4. mamastarlight

meiden succes vandaag! duimen draaien nog steeds hoor!!!

5. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Ik heb gisteren even naar de verzekeringen gekeken en Univee vergoed ook een 4e poging als je de aanvullende verzekering neemt. Misschien gaan we dat nog doen maar dan wordt het in het nieuwe jaar omdat je dan pas kan overstappen. En ik wil perse naar Dusseldorf dus dat moet ik nog even navragen of ze dat ook vergoeden.

Echt zo geestig, wij kregen gisteren het krantje van de Digros binnen en daar heb je ook horoscopen in staan. Die lees ik dus nooit, maar moet je lezen, echt te grappig.
    Er komt nieuws uit onverwachte hoek. U bent daar zo verbaasd over dat u alles maar als een droom over u heen laat komen.
    Hahahaha grappig he, als het nou toch eens waar zou zijn. Maar ik heb echt geen hoop. Ik voel echt helemaal niets. Geen gevoelige borsten, niet veel plassen, af en toe menstruatiepijnen. Nee echt helemaal niets.

6. mamastarlight

hanneke: "klachten" krijg je pas later meid dus dat zegd niets. ik ben dinsdag 7 weken en heb net een weekje pas klachten dus houd moed!

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    had je echt nergens last van blondsteenbokje, niks anders?

oh hanneke ik duim zoooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. mamastarlight

nee ik was er zo van overtuigd dat het niet raak was eigenlijk! misschien was dat het wel. verder echt het idee niet gehad. moet bekennen dat ik er echt helemaal niet op heb gelet.

nu kan ik zeggen dat ik geen trek had in de dingen die ik anders wel wilt voor mijn ongi. zoals zoet bijvoorbeeld.

9. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Pfff ik hoop dat ik dan net als jij een van de uitzonderingen ben. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik inderdaad normaal ook begin te snaaien als ik ongesteld moet worden en dat heb ik nu ook niet. Aaaaaaah, Blondsteenbokje nou geef je me weer hoop hahahaha. Nee hoor, lief van je dank je wel. Morgen zullen we het weten.

10. mamastarlight

je moet ook hoop houden! mag je morgen testen dan?

11. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ooh hanneke, vind het zo spannend voor je. ik duim me suf meid.
    hou je taai het laatste dagje! knuf.

sabine vandaag echo, hoop dat ze wat kunnen zien meid, en dat je gewoon een lange cyclus hebt deze keer.

mounia, morgen spannende dag voor jou lees ik, ik heb er vast over heen gelezen, maar heb je dan fm of de punctie al.

ben echt zo vergeetachtig, moet zeggen dat ik vandaag (nog) geen hoofdpijn heb. ben lekker vrij, dus hoop dat ik wat dingetjes in huis kan doen. heb nu nog een beetje energie en wat doe ik weer achter de laptop hahaha.

linda, hoe voel je je vandaag, nu lekker broeden, ooh wat spannende deze weken!

sabrien en blondsteenbokje, hoe is het met jullie? we willen weer wat hcg hebben!!!

x lisa.

12. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    oja linda je kan de tijd veranderen bij gebruikers instellingen.
    de tijdzone moet op amsterdam staan.
    had ik eerst ook, daarna staat de tijd weer goed.

13. mamastarlight

komt die:

hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg

14. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hahahaha, thanx meid!

15. mamastarlight

je zegd het maar ;)

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    haha meiden
    ik wil ook wel wat hcg afstaan hoor
    ik gun het jullie echt van harte!!

hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg,
    hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg,

17. mamastarlight

Caruli: hoe is die meid?! aan het genieten?

18. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hanneke, meid ik duim hier hard hoor! ik hoooooop zo erg dat het raak voor je is!en je had het over dat ALS deze poging niet lukt je naar dusseldorf wil, ik lees dat veel meiden daar heen gaan, gaan ze daar anders te werk ofzo?
    en nog een vraagje ik lees dat je veel bevruchtingen heb, zijn er geen cryo's??? sorry als ik ergens overheen heb gelezen,maar ben erg benieuwd.

sabrien, vandaag een echo? spannend! mijn duimen draaien!!!!!

linda, ja morgen spannend! ook voor jou he!

blondsteenbokje, lief dat je ons moed blijft geven meid!

lisa, ik heb dan de 1ste fm. haha ik ben de laatste tijd ook wat vergeetachtig. ow en goede tip van die tijdinstellingen, ga ik meteen even doen.

caruli dank je voor de hcgtjes!!

morgen dus de eerste FM ik vind het zooo spannend, ik ben zo benieuwd, kunnen ze dan ook mischien zien hoelang je nog moet spuiten?dus nog hoelang tot de punctie?

19. mamastarlight

Mounia: afhankelijk van hoe groot ze zijn kunnen ze daar wel een aardig preciese voorspelling voor geven ja.

En ik heb nog gewoon het gevoel dat ik bij jullie hoor hoor vandaar dat ik kom neuzen en aanmoedigen

20. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    blondsteenbokje, oke dat is fijn.
    lief van je hoor, en tuurlijk hoor je nog hierbij :)

Deel Deze Pagina