Hanneke ik hoop dat je morgen vroeg bent, want ik moet om half 9 weg en heb niet eerder tijd dan na 18.00 uur om even te kijken... Heel veel succes morgen en ik hoop zo dat het positief is!! Ik duim voor je! Sabine wat leuk dat we gelijk opgaan. Slaap lekker allemaal strakjes!
Hoi Pat, Ik laat morgen bloed prikken in het ziekenhuis en zal in de loop van de dag de uitslag krijgen. Ik weet niet of ik durf te testen. Lief dat je aan me denkt. Slaap lekker iedereen voor strakjes.
hier ik even weer, m'n buik zwelt met de dag meer op, en ik heb niet meer echt het gevoel dat ik mezelf onder controle heb haha, ik zeg soms dingen waarvan ik denk "huh". en ik voel me op dit moment ook weer super emotioneel! ik ga zo slapen, ik ben zooo moe! dus slaap lekker iedereen! hanneke, ik ga aan je denken morgen, ik hoop heel erg voor je dat je droom morgen uitkomt meid!
mounia veel drinken hoor en heel veel succes zo in het zkh!!! hanneke: ik stapte half slapend in de auto vanochtend en dacht wat gaan we vandaag allemaal doen en moest als eerste aan jou denken, ik duim zo!!!!!!!!!!
Hanneke, ik duim ook keihard achter de schermen. Ben er nog ook al ben ik veel minder aanwezig en voor degene voor wie het straks weer spannend gaat worden. Jullie zien aan mijn onderschrift waar ik mee strooi. Dat jullie allemaal maar veel van dit klavertjes 4 geluk mogen krijgen!! Gr Flam
He lieve meiden, ik heb net bloed laten prikken en kan over 2 uur bellen. Ik wacht totdat mijn mannetje thuis is zodat we samen het nieuws kunnen verwerken. Ik durfde echt geen testje te doen vanmorgen. Ik werd om 7:15 wakker en heb er een half uur over na lopen denken. Maar toch niet gedaan. Jullie zijn de eerste die het horen, echt zo lief al die steun.
oh hanneke wat eng en er is pas een half uur voorbij!!!!!! je hoort het dus rond het middaguur? ben je normaal nu al ongi of blijft deze zowieso door de bolletjes langer weg? ik duim door!!!!!
Pfff ik ben gewoon misselijk van de zenuwen, terwijl ik echt het gevoel heb dat het niet gelukt is. Ik wordt nooit ongie door de Utrogestan helaas, dus dat zegt ook niets. Ik hou jullie op de hoogte.
getver weet precies hoe je je voelt ik word er al kriegel van laat staan jij, tja dat de ongi weg blijft door de bolletjes had ik dus ook laatste keer, pppfff niet normaal dit soort zenuwen, dat breekt je echt op, ik duim nog even door, hoe laat denk je het te weten?
ga iets leuk doen....afleiding. wacht ik geef je wel een raadsel kan je aan andere dingen denken: het is geel en als ik het hier tegen het plafond gooi gaat bij de buren de telefoon
het blijft spannend hier in dit topic... ga nu lunchen, misschien is er zo nieuws, straks een afspraak buiten de deur, aaarrrccch, hopelijk daarvoor nieuws van hanneke en mounia, gelukkig vandaag eerder naar huis dan kan ik daar snel kijken. to zo en ik duimmmmmmmmmmmmmmmm
Iedereen heel erg bedankt voor het duimen, maar het heeft helaas niet mogen baten. Ik ben niet zwanger. Pfff ik moet het allemaal nog maar even op me in laten werken. Ik kom later nog even terug.