ow hanneke wat ontzettend kl*te zeg!!!! ik weet ook even niet wat ik moet zeggen, ik wens je veel sterkte!knuff! ben eindelijk thuis, was na het zh nog even boodschapjes doen. maar het was goed gegaan in het zh! er zitten 11 eitjes van 14 mm en nog wat kleinere eromheen, ze verwachten dat ik volgende week vrijdag de punctie zal hebben. maandag moet ik weer terugkomen voor de 2de FM.
Hanneke dat meen je niet, je gevoel had het helaas goed, jeetje ik heb er gewoon geen woorden voor, ben sprakeloos, hele dikke knuffel, denk dat nu even niks helpt ik denk aan je
Oh Hanneke, wat een teleurstelling :x:x Ik ben alleen bij mijn 3e ICSI in het ziekenhuis getest en vond dat zo afschuwelijk confronterend. Je krijgt het slechte nieuws en daarna lijkt alles stil te staan en je kunt maar aan 1 ding denken. Je mislukte poging. Niemand kan het echt invoelen dan de meiden die het zelf hebben meegemaakt. Ouders, je man, je vriendinnen, iedereen kan je troosten maar de vewerking is nog ver weg. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd en hoop dat je veel steun hebt. Heel veel sterkte van Flam :x
Dank jullie wel meiden. Pfff bij ieder berichtje komen de tranen weer. Maar daar weten jullie alles van. Flam dit was ook de enige keer dat ik bloed heb laten prikken. Inderdaad is zelf testen relaxter. Je krijgt het nieuws, moet nog een gesprek aangaan, vervolgens een afspraak maken en eigenlijk wil je alleen maar huilen. Jeetje wat is dit zwaar zeg. En dan moet je iedereen nog op de hoogte gaan brengen. Mijn zus heb ik al gesproken, dikke tranen. De rest heb ik een sms-je gestuurd. Mijn ouders wonen in het buitenland en zijn niet thuis nu. Ik vind het voor hun ook zo erg. Ze leven zo mee. En dan is het echt k... dat ze in het buitenland wonen.
Hanneke ik heb bij topic '3e poging' nog wat geschreven, ook toevallig, mijn ouders wonen ook niet in NL, niet super ver weg, maar wel ruim 400 km over de duitse grens (voor het werk van mijn vader) maar ik mis het dan ook zo dat je elkaar dan niet even kan zien.
hanneke: kan je niet een weekend naar je ouders gaan? even verzorgd worden, bijkomen, praten of juist niet...ouders zijn daar goed in... vind het zo erg voor jullie...
hanneke, ik probeer steeds de juiste woorden te zoeken die ik jou hier kan schrijven, maar die zijn er niet ik vind het zo erg voor jullie! en wat ontzettend jammer dat je ouders zo ver weg wonen, ik merk ook dat ik ze nu veel meer nodig heb. nogmaals ik wens je veel kracht en sterkte toe meid! we zijn er voor je he!knuff!
Dank jullie wel meiden, echt lief van jullie. Ook toevallig Linda dat jouw ouders in het buitenland wonen. De mijne wonen iets verder weg, in de buurt van Frankrijk. Het is wel een goed idee Blondsteenbokje, maar ik heb het eindelijk weer heel erg druk met mijn werk (heb een eigen bedrijf), daarbij is het zo duur om een last minute ticket te boeken. Ik heb een geweldig ventje en we komen er wel uit. Hij kwam vanmiddag met bloemen aanzetten. Het is moeilijk allemaal, maar de tijd heelt alle wonden. Mounia spannend meis, mooi aantal hoor. Ik ga voor je duimen dat ze allemaal lekker meegroeien.
hanneke: ik zal jullei toch aanraden lekker een weekje naar je ouders te gaan. met de auto desnoods. rust lekekr uit dit weekend en een dikke knuf
heeeeeeeej meiden ik ben hier lang niet geweest.. maar ik zie allemaal leuke dingen hier!! Van harte... geniet ervan.... Caruli zwanger.. daffie een kindje.....rach zwanger... en ik nog niet dus.. ben onderhand bezig met mijn 6e poging icsi 1e mk 2e mis 3e mis (2 cryos) 4e mislukt voor uberhaupt stappen door te vroege ei 5e mk
Jemig Hanneke wat een teleurstelling, en dan ook nog helemaal omdat het jullie 3e behandeling is... weten jullie al wat jullie verder willen doen? Nog een behandeling of helemaal stoppen met de mmm, adoptie, pleegzorg, of gewoon niks...? Sterkte meid!! Wij zijn ook bezig met 3e ICSI, vandaag 1e fm gehad, waren al aardig wat eitjes op te zien, zondag weer terug voor 2e fm en misschien dinsdag al de punctie, dat zou echt megasnel zijn... even afwachten dus.
Even UP, nu even de spuiten uit de koelkast halen en een lekker avondje op de bank MMM Angelbaby: Zwanger van een 2-eiige tweeling na 3e IVF-poging! Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Annerie: zwanger na 1e ICSI, helaas MK 9 wk/maart 2009 start 2e ICSI Beeb: Zwanger na 3de ICSI-poging beehappy76: 2x IVF mislukt, 3e IVF zwanger 2ling, helaas MK 6w & MA 7w, 2x IUI mislukt, 1x ICSI mk 11,6 wk, 3e IUI mislukt, nu even een pauze, na de zomer 5e IVF/ICSI? Betty Boop; november 1ste IVF ZWANGER Blondsteenbokje; 1e ICSI mislukt Caruli: 1e IVF mislukt, 1e cryo zw 2ling MK & Tygo, 2 & 3e cryo mislukt en 2e, 3e, 4e IVF mislukt Uit behandeld! Ciara: 1e ICSI zwanger 2-ling. Helaas beide miskraam na 8 weken (25 juli jl). Wachten op cyclus voor TP cryo. Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI zwanger Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas MK bij 6 weken, aug. 2e ICSI mislukt.. nu nog 3 cryos... Debje1976: 3de IVF mislukt, we gaan voor cryo's, TP 22-4 Eef: IVF 1 en 2 mislukt, slechte groei, 0 emmy's, IVF-3 beter qua groei, maar niet zwanger, 2 cryo's: ook niet zwanger. 27-4 positieve test, spontaan zwanger tijdens spuiten Decapeptyl voor IVF4 Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Esser: Zwanger na 2e ICSI behandeling Essie: Zwanger na 3de ICSI-poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: Zwanger na 3de ICSI-poging - hartje gestopt met 9 weken... - 4e ICSI mislukt - 5e ICSI is weer raak!!! Hanneke 1e ivf mislukt, 2e ivf ook mislukt. 3 April gesprek. Hope: 4 IVF pogingen gehad en nu maar weer spontaan proberen. Hopend op een wonder. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, zwanger! Josien: Na 1e EUG (na IUI) en 2 VMK's (beide na ICSI, nr. 1 en 2) nu zwanger na cryobehandeling van twee eskimootjes! Kareltje: 2e ICSI 17/09/08 2 emmy's teruggeplaatst Kuikentje : 2e ICSI feb-mrt 2009 Linda: 3e IVF juni/juli 2009 Lindinha: 1e + 2e ICSI mislukt, cryo's verwisseld, bezig met 3e ICSI Lisa: 1e IVF met eiceldonatie zwanger! Helaas vmk. 1e cryo poging mislukt! 2e cryo poging, mislukt. nu 2e ivf met eiceldonatie. Lieselot: bezig met de 4e ICSI in eigen cyclus Loesie: Hopelijk snel beginnen met 1e ICSI Loveable123: 19 december 2008 eerste intake gehad IVF/PGD, nadenken want weet het even niet meer... Mari: 30 september start deca (1ste ICSI) Marion1971: Bezig sinds feb 2004, MMM 2005 7 IUI en 3 IVF en 1 ICSI gehad allemaal negatief, 5de poging 2de ICSI mislukt, 22 september evaluatiegesprek en plannen voor poging 6 Marina Zwanger na 1e IVF poging, 13 aug uitgerekend Miepie80 Zwanger na 1e ICSI; MA, 29 april curettage Mirjam1970: zwanger na 3de ICSI Mobius: eind maart start 2e ICSI Mounia: bezig 1e ICSI Ooievaar 1e IVF mislukt. ICSI poging 1, TP 4-12 - testen 17-12 Pat: TP laatste 2 cryootjes, daarna opnieuw rust. evt. IVF 2 in september/oktober ivm vakantie. Pekske: 5e IVF start spuiten 15 november Sabrien: Zwanger na 3e ICSI Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Skyizthelimit: 4 sept intake IVF (na 4 mislukte IUI's) Tijgertje23: 1e IVF Vergo: Zwanger na 5e ICSI, bevallen op 18 mei Verhip: Zwanger na 1e ICSI Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wies31 : TP embryo's rond 6 febr. Wishgirl: Zwanger na 1e IVF Zuster Suus: Opnieuw zwanger na 2e IVF 2BB: 1e IVF afgeblazen 23-3-09 -> ESCAPE IUI Juni 2009 17: Linda start Puregon 18: Pat FM voor TP cryo's 19: Lindinha 1e fm. Mounia 1e fm 25: Lisa en donatrice echo en fm 26: Linda 1e fm Zwanger Schaapie na 3e ICSI (uitgeteld op 27 januari 2009) Miss Daantje na 1e IVF (3 september positest) Annalise74 na 1e ICSI (16 sep positest, 27 mei 09 uitgeteld) Kareltje na 2e ICSI (30 september posi-test) Diana26 na 2e ICSI (uitgeteld op 29 juni van een tweeling) Tijgertje23 na 1e IVF (5 nov positieve test) Minou na 3e IVF (19 nov posi test - uitgerekend op 26 juli) Renate007 na 1e IVF (23 nov positieve test) Niekster Na 1e ICSI (positieve test 25 november) Ginny na 5e ICSI (30 nov posi test - uitgerekend op 10 augustus) Marina na 1e IVF (3 dec posi test - uitgerekend 8 augustus) Angelbaby na 3e IVF (5 dec posi test - uitgerekend 10 augustus van een tweeling) Verhip na 1e ICSI (15 dec posi test - uitgerekend 18 augustus) Zuster Suus na 2e IVF (uitgerekend op 2 sept van een tweeling) Betty Boop na 1ste IVF (27 dec posi test- uitgerekend 5 sep) Josien na terugplaatsing 2 eskimootjes (21 januari positieve test) Mirjamna 3e ICSI (1 februari positieve test) Merel81 na terugplaatsing 2 embryootjes ( 2 febr. positieve test) Wies31 na terugplaatsing 2 cryo's (14-februari positieve test - uitgerekend 24 okt) Lena: na terugplaatsing 1 emmy in 2e IVF/ICSI poging (28 februari positieve test) Susan79 na 1e ICSI (17 maart posi test, uitgerekend 24 nov 2009) Caruli spontaan zwanger na 4 ivf pogingen en uitbehandeld te zijn ( 8 april posi test, uitgerekend 18 dec 2009) Esser na 2e ICSI (20 april posi test, uitgerekend 28 dec 2009) Eef spontaan zwanger in voorbereiding op 4e IVF- poging (27- april positieve test - uitgerekend 30-12-2009) Blondsteenbokje na 2de tp zwanger (6 juni posi test, uitgerekend op 8 febr 2010) Sabrien zwanger na 3e ICSI (8 juni posi test, uitgerekend op 15 februari 2010) Geboren Essie76: Bevallen op 19 november 2008 van Fay Madelief & Isis Rosalie Beeb: Bevallen op 29 november 2008 van Romy Jootje78: Bevallen op 8 januari 2009 van Aron & Merlijn Daffie76; Bevallen op 30 januari 2009 van Myrthe Esmee Wishgirl: bevallen op 2 maart 2009 van Sven Rach84: bevallen op 13 april 2009 van een Dochtertje Vergo: bevallen op 18 Mei 2009 van Delinda Dymphina
hanneke wat erg weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen denk aan je ik ben vandaag weer geweest voor een fm maar me eitje was niks gegroeid moet nu weer gaan testen en maandag weer een fm dan maar hopen dat ie wel wat groter is geworden of dat ik zondag een positieve test heb ik dacht dat ik deze maand een beetje rust kreeg maar moet nog vaker achter elkaar naar het ziekenhuis dan als ik moet prikken
Blondsteenbokje, lief van je. Maar ik kan echt niet weg. Ben zo blij dat er eindelijk opdrachten binnen komen. De ene makelaar na de andere gaat over de kop dus ik moet nu echt even knallen. Dat is dan weer het nadeel van een eigen bedrijf. Maar.....ik heb eindelijk mijn ouders gesproken en ze komen waarschijnlijk snel hierheen. Dus dat is dan weer positief. Zo he Dagmar, inderdaad heb jij ook een heel verleden meis. Sterkte ermee en ik ga voor je duimen dat het dit keer gaat lukken. Geluk en verdriet ligt in dit forum dicht bij elkaar. Dat maakt het zo mooi, maar soms ook zo verdrietig. Lindinha, ook de 3e keer. Ik heb je verhaal ook gevolgd wat een ongelooflijke bizarre situatie moet dat voor jullie zijn geweest. Zijn jullie er nog uitgekomen met het ziekenhuis? Heb je nog een tegemoetkoming gekregen. Ik blijf jullie volgen meiden. En misschien dat we zelfs nog wel voor een 4e poging doorgaan. Dussssss..... voorlopig hou ik het er even op dat we nog niet uitbehandeld zijn. Dat klinkt toch lekkerder. Hele fijne avond iedereen.
Sabine, wat balen joh. Misschien volgende keer toch vragen of het met Pregnyl kan. Weet je in ieder geval zeker wanneer je eisprong is. Dit is toch ook balen, die onzekerheid. Sterkte meis.
ik ga wel Pregnyl spuiten maar ze zijn nog klein en omdat ik nu al op dag 19 zit en er is na gister ook nog niks veranderd weten ze niet goed waneer hij wel groot genoeg zal zijn zei ze dus we moeten maar weer geduld hebben
lieve hanneke, heb de hele dag aan je gedacht, was werken dus lees je bericht nu pas. wat ongelofelijk k*t meid. heb er gewoon geen woorden voor. en ik denk dat er ook geen woorden zijn om je nu te troosten. wil je heel veel sterkte toewensen de komende tijd. lief van je mannetje dat je bloemetjes van hem kreeg. je klinkt ook nog steeds positief voor een volgende poging. ik hoop dat het jullie gegund is. hele dikke knuffel voor nu @lindinha, wauw heey jij gaat snel, had je Dr. B. weer vanmorgen? broedse nog effies meis. @sabine, :x bah wat vervelend dat het weer eens zo omslachtig moet gaan. hoop voor je dat je eitjes toch snel een groeispurt gaan maken. @linda, hoe is het met jou? lekker aan het kweken. hoe voel je je vandaag? @dagmar, hey meid, jij ken ik nog wel, ik ben er ook nog steeds helaas. zie dat je al heel wat ellende onder je naam hebt staan. ben je nu ook nog bezig met spuiten, of zit je al in de wachtweken? met mij alles oke, en met m'n vriendinnetje ook, had vandaag geen hoofdpijn, en ben nu ook niet zo moe. zo hou ik het nog wel eventjes vol. fijn weekend allemaal, x lisa.