hoi meiden ik ben vandaag weer geweest en moet morgen me pregnyle zetten en dan of maandag of dinsdag de terug plaatsing word er nog over gebeld vanmiddag dus het is nog even wachten heb vandaag wel weer genoeg ziekenhuis gezien eerst ik vanmorgen en daarna met me vriend voor ecg hij heeft af en toe last van hart kloppingen hopelijk is er niks aan de hand maar dat is nog even wachten tot woensdag dan krijgt hij de uitslag
ik ben net gebeld en heb zondag de terugplaatsing ik had rekening gehouden met maandag dinsdag dan zijn me vaste vrije dagen en nu moest ik heel snel een vervanger zoeken voor om me zondag over tenemen maar het is weer gelukt weer een zorg minder nu maar hopen dat ze goed gaan ontdooien
Sabrien, ik vind het echt heel erg verschrikkelijk voor je. Ik heb er geen woorden voor. Ik begrijp dat je je even terug wilt trekken en alleen maar wilt huilen. Heel veel sterkte. Voor Pat en Sabine worden het spannende tijden. Ik ga zo voor jullie duimen. Heel veel succes meiden. Mounia, broedkipje hahaha, 17 eitjes wat goed. Die ongiekrampjes had ik ook. Ik had ook zo veel eitjes, je draagt toch wat mee in je stokkies. Linda, hoe gaat het met je. Je moet je niet zo laten ontmoedigen hoor. Ik begrijp je wel, het is ook zelfbescherming. Het gaat tot dus ver hartstikke goed en het gaat gewoon lukken. LiAnn hoe gaat het met jou? Het is echt raar, maar ik voel me eigenlijk al weer best goed. Ik heb het hele weekend over Dusseldorf gelezen. Ik weet niet of dat assisted hatching nou de oplossing is, maar in Dusseldorf vriezen ze alles in. En aangezien ik iedere keer veel eitjes heb, waarvan er ook nog eens veel bevrucht worden zijn dat toch weer extra kansen. Hier in NL is alles iedere keer weggegooid omdat het toppertjes waren. Ik lees echt vaak dat meiden ook van 3 en 4 cellige emmies zwanger worden. Het is toch doodzonde dat ze alles maar weggooien. Ik ga wel even een paar maanden rust houden. Maar ik blijf lekker met jullie meekleppen en meelezen. Iedereen heel veel succes.
hanneke, blij te lezen dat je je weer wat beter voelt! ik wist helemaal niet dat ze hier in NL zo snel alles weggooien, schrik er best wel van zeg! wat vriezen ze dan wel in??? alleen super super super embryo's, ik vind het idd ook erg zonde, proberen kan geen kwaad toch. gezellig dat je mee blijft kletsen!
o ja en "fijn" dat het normaal is om ongikrampjes te hebben, ik begon me al behoorlijk zorgen te maken hihi
hanneke wat een top-meid ben jij, echt respect hoor, ga je zeker volgen over dusseldorf maar eerst dus even rust, lijkt me ene goed plan, het gaat je toch niet in de koude kleren zitten. Knuf van mij!!!
Hey meiden, Ik heb woensdag de punctie en dan denk ik zaterdag de tp. Op de echo's zien ze ongeveer 9 eitjes (5 grote en 4 kleinere), valt beetje tegen, vorige keren hadden we elke keer tussen 10-12 eitjes, maar goed.... we zullen het wel zien.... het gaat tenslotte om kwaliteit..toch??!! Iedereen succes verder!!
ooh nee toch lieve sabrien, wat lees ik nou toch?? wat erg voor jullie meis, jeetje zeg. het leek toch allemaal zo mooi te zijn, en dan ineens zit je niet meer op die roze wolk. heel veel sterkte meid, dit hakt er zo in, bah. kan me voorstellen dat je even tijd voor jezelf nodig hebt om alle dingetjes weer op een rijtje te krijgen. denk aan je,hele dikke knuffel voor jou @lindinha, wauw toch een punctie, had al even op je berichtje gereageerd in mijn eigen topic. @hanneke, je klinkt positief meid, houden zo, alle kansen aangrijpen voor meer tp. knuf. @ dames voor de cryo tp, ik duim voor een goeie ontdooiing en tp. @ mounia, ook de punctie in het vooruitzicht, of heb ik het nou verkeerd, ben ook zo vergeetachtig. @linda, wat balen dat je je zo slecht voelt, nog een paar daagjes tot de 1e fm meid, hou vol x lisa.
Hahaha dank je wel Linda. Lindinha wat spannend weer. Ik heb vaak trouwens meer eicellen dan dat ze verwachten, dus wie weet komen er nog meer uit. Daarbij is dit toch ook een mooie score hoor. Lisa hoe gaat het met jou nu?
Hey, @Mounia, blijft allemaal zo spannend he,bij alles wat je voelt! @Hanneke,fijn dat je je zo snel al wat beter voelt. Het scheelt waarschijnlijk omdat je een beetje met Dusseldorf bezig bent,maar het blijft toch moeilijk.En ja, rust is misschien even het beste. Ik heb er wel veel respect voor dat je zo positief bent,ondanks alles. een dikke knuffel voor jou. Ik moet morgen voor de uitgangsecho,ik ben dan gelijk jarig dus ik hoop dat dat was goeds mag brengen.Ik zie tegen deze poging wel erg op omdat het de laatste is, probeer natuurlijk positief te blijven,maar ja dat is soms wel een beetje moeilijk.Ik vraag me dan soms wel af wat als het niet lukt.. Vorige week was ik eventjes op de markt met mijn moeder en het leek wel of alle vrouwen zwanger waren, ik vond dat zo moeilijk, ik kan dan wel huilen.Heel herkenbaar voor velen hier. Als het morgen goed is mag ik met de menopur beginnen, dit zal wel wennen zijn want nu moet je dat allemaal zelf gaan klaarmaken ipv de prikpen van gonal f maar ja na een paar keer zal dat wel weer helemaal goed komen.Ik moet morgen om half 3 ik zal jullie laten weten hoe het gegaan is. @Lindinha, toch een punctie spannend hoor.Ik ga voor je duimen hoor. Dikke knuffel Liefs LiAnn
morgen meiden! Sabrien: ik heb je al geschreven in de andere topic. dikke knuf!!! Hanneke: wat ben jij toch sterk! succes! alle andere puncties ect: HEEL VEEL SUCCES MEIDEN! IK DENK AAN JULLIE!!!
Hieperdepieperdepiep hoera Lindinha. Vanavond mag je met de Menopur beginnen als alles goed is. Heb ik ook gedaan en valt harstikke mee. Er zit wel een enorme druk op die potjes met poeder. Ik spuit eerst het water erbij, haal de spuit er weer uit en prik er weer opnieuw in en zuig het dan op. Je zal wel merken als je dat niet doet komt er een druk op de spuit te staan. Heel veel succes met de echo en heel veel plezier vandaag met je verjaardag.
Hey Hanneke, jij schreef Lindinha maar je bedoelde mij neem ik aan, dank je wel!! Heb net al eventjes visite gehad,gezellie in de tuin koffie gedronken. Maar merkte jij iets van de Menopur ? Ik moet 300e spuiten. Dat zijn dus 4 ampullen poeder, als ik er nu aan denk lijkt het me een werk maar na een aantal dagen zal ik hier ook wel aan gewend zijn. Zijn deze spuitjes gevoeliger dan de prikpen van GonalF ? Ik laat jullie vanmiddag weten hoe het met de echo was. Lfs LiAnn
alles anders dan de prikpennen zijn echt gevoeliger helaas. tip is als het ware inmasseren. en daarna even lekker op de bank gaan zitten