dank je. ja ik weet het: het is vroeg, maar ik wil gewoon helemaal zeker weten dat de pregnyl uit mijn urine is. eigenlijk heb ik die zekerheid nu dus nog niet, tenzij de test duidelijker wordt. maar ik denk niet dat ik er nu nog een doe, hoor ik wacht gewoon tot maandag de 30ste! hopelijk zegt clear blue dan meteen: zwanger!
ik ook caruli weten jullie al wanneer julllie weer verder mogen? of hebben julllie eerst ook een zomerstop in het zkh?
hallo allemaal, hier weer even een reactie van mij... diana ik hoop dat het toch nog goed komt! voor derest iedereen succes. ik heb inmiddels de evaluatie gehad in tilburg en ze hadden zoiets van...nu het 3 keer niet gelukt is word de kans van slagen alleen maar minder en omdat wij toch poging 4 en 5 wilde doen wer ik besproken in het team.. mijn positieve gevoel bij tilburg was toen eerlijk gezegt wel een beetje weg.. ik snapte er niks van, heb goeie eicellen en goede emmies steeds, dus begrep hun reactie niet zo goed.. we hebben dus besloten om naar een ander ziekenhuis te gaan. we gaan naar dusseldorf nu. voor de aasisted hatching in eerste instantie.. ik stuurde een mail vorige week en kreeg een mail van de arts zelf terug met zijn mobile nummer. ik bellen en we konden afgelopen vrijdag al terecht.. daar ging het allemaal heel anders ... ze waren heel positief en zagen niet waarom het niet zou gaan lukken..(ik ben immers al zwanger geweest). ze hebben bloed geprikt op hormoon huishouding voor eicel aanmaak en voor stollingafwijking. dat kan met de innesteling te maken hebben en omdat ik een hoog cholestorol heb genetisch bepaald kon dat er mee te maken hebben. dat was heel simpel op te lossen als dat het geval was. ik moet meer glonal gaanspuiten en geen lucrin meer, hun zeggen dat dat stimuleren is met de rem erop. ik hoef ook geen pil meer. we starten rond 25 juli en dat komt precies goed uit omdat dat in de vakantie valt. in plaats van 5 weken spuiten in tilburg ben ik nu waarschijnlijk binnen 14 dagen helemaal klaar... klinkt lekker moet ik zeggen... dat was mijn update.... iedereen veel succes en ik lees natuurlijk gewoon mee naar alle belevenissen van iedereen.. sanb jij succes met je cryo deze week...
nou pekske, da's een goed en positief bericht, toch! familie van me lopen ook in dusseldorf en zijn nu pril zwanger van goede cryo's. dus, hou je positieve gevoel vast en op naar een zwangerschap
diana: ik vind het heel erg verdrietig voor je en ik snap ook dat je helemaal niet in de stemming was om zijn verjaardag te vieren. ik hoop heel erg dat je gewoon laat hcg aanmaakt. heel veel sterkte! pekske, nou ik snap wel dat je niet in tilburg wilt blijven, is ook niet echt leuk en motiverend. maar... wat fijn dat ze in dat andere ziekehuis zo positief waren! ik hoop dat wat ze zeggen het helemaal gaat worden! judibi: nog even wachten, succes!
dank je wel ... en jij nog effe volhouden he met die testen hahahhaha... gaat gaoed komen voor ons allemaal...
het gaat vast en zeker allemaal helemaal goed komen ik was een beetje geschrokken van dat vage tweede streepje op de test. ik wilde enkel weten of de pregnyl eruit was...het geeft me wel weer wat positiviteit en sterkte mee om te wachten tot de 30ste. hopelijk is het gewoon een goed begin @rach: hoe is het met je hoofdpijn? de bijwerkingen zijn altijd zo vervelend, jammer genoeg. we hebben er met zijn allen ook heel wat voor over om die wondertjes te mogen ontvangen 8)
Hey Rach, Hoe is het meis? Ik had ook zo'n last van hoofdpijn bij de decapeptyl en het ging inderdaad over toen ik de puregon erbij ging spuiten.....even volhouden hoor Als het resultaat er is over een maandje, klaag je nergens meer over hahaah Heel, heel, heel veel succes met het spuiten, mijn duimen draaien volop! xxx Daffie
Diana, heel veel sterkte meid. Ik heb mijn verjaardag niet gevierd omdat ik 2 negatieve testen had. Pas sinds dit weekend begin ik me weer iets beter in mijn vel te voelen. Pekske, ik denk dat je je gevoel gevolg hebt en dat is altijd goed! Ik hoop zo dat deze stap jouw dat speciale geluk gaat brengen Ik duim door voor de wachtbank Groetjes Flam
Tja ik ben er ook weer, na een hele moeilijktijd te hebben gehad gaan we weer met volle moed verder. Vandaag de 2 cryo TP gehad en tevens ook de laatste embryo'tjes, dus nu moet het gewoon lukken! Drie maal is scheepdrecht toch? Uiteraard gaan we gewoon verder maar ik moet er niet meer aandenken om weer helemaal opnieuw te beginnen, die hormonen was een eitje maar die punctie is echt verschrikkelijk . Het is ook allemaal zo raar gegaan dat ik nu nog niet kan beseffen dat er weer 2 kleine eskimo'tjes in mijn buik zitten. Over alles ga je weer 3x denken wat moet je doen om alles goed te laten gaan, iik denk ik maar gewoon lekker rustig aan doe en gewoon mijn ding doe zoals altijd, invloed hebben we er toch niet op het enige wat we kunnen doen is hopen, hopen. Fijn om hier weer lekker te kunnen klagen en beppen. Grts
spacey, je mag zeker klagen en beppen, maar er is ook een algemeen topic ivf/icsi deelII. je zit nu een prive topic over... MIJ
judibi: wij hebben idd een zomerstop hier in het zh. en we gaan ook zelf eerst op vakantie en zodra we terug zijn willen we beginnen met ivf 3
hoi caruli! heb je er al weer helemaal zin in? ben je er klaar voor om die achtbaan weer in te stappen? wij hadden 8 maanden wachttijd tussen de 2de en 3de poging zitten en dat vond ik slikken toen ik het hoorde, maar nu achteraf ben ik er erg blij om! ik denk dat mijn ichaam het ook wel nodig had om tot rust te komen
judibi: het is dubbel.. aan de ene kant is het fijn om even rust aan je lichaam te hebben, geen hormonen, punctie enzo maar aan de andere kant zou ik graag weer door willen gaan.. het duurd al zo lang.. begin het eigenlijk beu te worden. maar goed de kinderwens is er nog en sterker als de tegenzin dus we gaan nog door eens moet het toch gaan lukken?
eens MOET het gaan lukken! dat is wat ons allemaal hier op de been houdt denk ik. ik kan het me ook nog niet voorstellen, hoor, om aan het eind van deze rit een negatieve test in handen te hebben of zelfs ongesteld te zijn. ik blijf heel hard positief voor een goeie test maandag. en anders...is het op. dan blijven wij met zijn drietjes. wat ook heel mooi is. en ja, het duurt inderdaad allemaal zooooooo lang ben je eindelijk zover dat je de punctie achter de rug hebt, komen de zenuwen of er wel een deling is geweest, en daarna weer wachten. werkeloos wachten noem ik het telkens. ik kan niets meer doen om er iets aan te veranderen. maar we komen er wel
goed caruli! ik vind het super spannend allemaal. ik ben zenuwachtig voor de punctie en de wachtweken zie ik nu al tegenop. maar ik voel me goed. ik ga a.s. zaterdag een nachtje in een hotelletje slapen met mijn man. gewoon om er even lekker uit te zijn. heeft hij voor ons geregeld als verassing
Tja ik ben er ook weer, na een hele moeilijktijd te hebben gehad gaan we weer met volle moed verder. Vandaag de 2 cryo TP gehad en tevens ook de laatste embryo'tjes, dus nu moet het gewoon lukken! Drie maal is scheepdrecht toch? Uiteraard gaan we gewoon verder maar ik moet er niet meer aandenken om weer helemaal opnieuw te beginnen, die hormonen was een eitje maar die punctie is echt verschrikkelijk . Het is ook allemaal zo raar gegaan dat ik nu nog niet kan beseffen dat er weer 2 kleine eskimo'tjes in mijn buik zitten. Over alles ga je weer 3x denken wat moet je doen om alles goed te laten gaan, iik denk ik maar gewoon lekker rustig aan doe en gewoon mijn ding doe zoals altijd, invloed hebben we er toch niet op het enige wat we kunnen doen is hopen, hopen. Fijn om hier weer lekker te kunnen klagen en beppen. Grts _________________