het gaat om het vocht he meiden maakt niet uit wat je drinkt. thee kan ook hoor. frisdrank is minder maar valt wel onder het geheel
Hey, Hanneke, nou mag vanavond starten met de menopur. Ja dit is het maximale zeiden ze tegen mij, nou dat scheelt wel zeg, ik hoop dat het bij mij ook zo mag zijn met de opbrengst van de eitjes. volgende week donderdag moet ik voor de 1e fm. Ze zeiden net al dat het wat meer pijn doet deze prikken.. nou ja Ik zal als ik vragen heb ofzo ze gewoon stellen,dank je wel! Hoe gaat het vandaag met jou ? Lfs LiAnn
Hanneke, Heb jij geen verschillen gemerkt tussen gonal en menopur van bijwerkingen of iets dergelijks ? Het is heel stom misschien maar ik vind het gewoon een beetje eng, het is ook best een hoge dosis toch ?
nou de pregnyl zit in mijn lichaam na veel gedoe met die ampullen, ik heb ze niet normaal open kunnen krijgen,overal lag glas. *en mounia pakt weer een glas vocht *
mijn pregnyl zit er ook weer in was hem bijna vergeten me vriend maakt de ampullen altijd open en dan houd ie ze vast als ik het ga mengen ik ben een beetje onhandig ik laat gerust de ampul vallen
sabine, ja daar was ik ook bang voor om het te laten vallen, ik liet het mannetje ook maar vasthouden hihi. maar wat goed voor jou zit de pregnyl ook er weer in, op naar de tp!
dag dames, ik heb vanmorgen mijn eerste FM gehad, hij zag ongeveer 10 aan de ene kant en aan de andere kant ook zoiets.. vrijdag moet ik weer, ik ben benieuwd.. ik heb vanalles gedaan de afgelopen pogingen.. accupuntuur, medicijnenn en nu homeopatische middelen en jogales bij een vriendin om mezelf wat rustiger te maken...
dag dames, ik heb vanmorgen mijn eerste FM gehad, hij zag ongeveer 10 aan de ene kant en aan de andere kant ook zoiets.. vrijdag moet ik weer, ik ben benieuwd.. ik heb vanalles gedaan de afgelopen pogingen.. accupuntuur, medicijnenn en nu homeopatische middelen en jogales bij een vriendin om mezelf wat rustiger te maken...
morgen meiden! ik vind jullie echt kanjers, wilde ik even gezegd hebben. pregnyl: ik had de eerste keer ook problemen met de ampullen hoor. heel onhandig. succes allemaal!
Dagmar goed bezig zeg!!! Meer kan je niet doen he, ik doe ook acpunctuur, nog wat extra supplementen, beetje zorgen voor beweging, veel slapen en rustig aan doen en natuurlijk DRINKEN. Jullie hebben me echt geholpen meiden, heb nu twee flessen op mijn bureau staan, een 1,5 li met water en nog 0,75 li water met siroop (thnx voor de tip Hanneke). Nou nog een thee tussendoor en een bakkie koffie (niet te veel). Pregnyl vind ik ook altijd een gehannes meiden, doen we inderdaad ook altijd samen thuis. Wij zitten dan heel spastisch naar de klok te kijken omdat we het dna precies op het juiste tijdstip willen hihi. Verder gaat het redelijk, heb wel veel last van mijn buik, ook een beetje endometriose-pijn, niemand heeft dat verder hier he? Ik ga het even als vraag in een topic zetten. Nou zet 'm op vandaag iedereen!!!
LiAnn, ik werd de eerste keer redelijk emotioneel van de Menopur, maar de 2e keer had ik nergens last van. Op de glazen flesjes zowel bij Menopur als Pregnyl staat een stip. Op die stip moet je je duim zetten en dan breken. Dan kan het bijna niet fout gaan. Meiden, het gaat echt spannend weer worden. Ik ga me alvast induimen voor jullie.
ik ben dus niet de enige die de ampullen maar een ramp vind dagmar, mooie score al meid! linda, ik denk dat je nooit teveel kan drinken haha, je bent goed bezig zeg, ik moet mezelf nog steeds proberen meer laten te drinken, maar het gaat al beter. haha en van die pregnyl en de klok zo zaten wij gisteravond ook, ik wou hem precies op de minuut spuiten. morgen heb ik de punctie, spannend!!!!!
mounia ik duim keihard voor morgen!!! wie heeft er vandaag of morgen nog meer iets spannends? ik ben een beetje alle afspraken door elkaar aan het halen...
even een ego emo berichtje: zat even in dit topic terug te kijken wat ik bij de vorige IVF-en geschreven had, zie ik daar iemands banner waarmee ik tijdens IVF 1 veel schreef, moet ze nog 4 dagen tot de uitgerekende datum, dat was wel even slikken...
linda, oew dat is even pijnlijk ja! dan heb je echt het idee van ow als het was gelukt zou ik ook nu uitgerekend zijn...zucht ik ken het meid,maar we moeten positief blijven, straks kletsen we allemaal samen verder in een ander onderdeel van het forum! blondsteenbokje, gil maar lekker hoor! volgens mij had iemand vandaag ook een punctie???
ik heb het even opgezocht, lindinha heeft vandaag de punctie, meid ik duim voor je en veel succes!ik ben benieuwd! blondsteenbokje, gooi het er maar lekker uit, maar maak jezelf niet gek
Succes! ik heb het al fagesloten, ik kom daar niet meer. helaas maar ik merk dat ik nu helemaal opgefokt ben namelijk.