IVF / ICSI Deel II

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by rach84, May 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

kom iedereen weer even een knuffel geven!!!

en ik zal nog even strooien voor jullie:

hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg

2. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Meiden mijn hele buik is blauw van de spuiten dat had ik eerder nooit, misschien 1 blauw plekje in alle weken spuiten per behandeling maar nu bloedt het elke keer als ik de spuit eruit haal, hou kan dat?

Verder gaat het redelijk, mijn benen voelen zo zwaar, oftwel nog steeds een beetje zombie, ben erg benieuwd naar morgen, hopelijk is er al echt wat te zien!

Lisa en Lindinha ik duim voor vandaag!!!

3. mamastarlight

linda, dan raak je spiertje, probeer ergens anders te prikken en even in te masseren na het prikken. knuf!!! en geef toe aan het feit dat je rust nodig hebt.

4. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    hey meiden,
    ben weer thuis, de echo bij mij was goed.
    en bij mijn vriendin zag het er ook goed uit.
    genoeg follikels, wel nog klein dus heeft meer tijd nodig.
    we hebben bloed laten prikken, en word daar vanmiddag over terug gebeld. mss word de gonal-f opgehoogd naar 150. ligt aan de bloedwaardes. voor nu ziet het er goed uit en gaat het net zoals de vorige keer, toen moesten we ophogen. dus we wachten het telefoontje van vanmiddag maar af. en dan waarschijnlijk maandag 2e fm, of mss al eerder.
    pffff ben blij dat het oke is, is toch altijd zenuwslopend hoor weer zo'n 1e fm. vanmiddag ben ik werken dus laat vanavond weer iets van me horen.

x lisa.

5. mamastarlight

goed nieuws meid. duimen draaien!

6. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    oh wat super zeg, was bij jij het mbs al goed? nou nog even doorbroeden dus bij je vriendin, beter langzaam dan te snel vind ik altijd, spannend hoor, ben je er wat rustiger door geworden of nog niet echt? Hou je taai, knuf van mij!!!

7. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    meiden ik ben echt ontzettend licht in mijn hoofd, constant duizelig, herkennen jullie dat? pppfff echt irri al die bijwerkingen dit keer, nouja als morgen maar alles goed is.

mounia ben je al terug??????????????

8. mamastarlight

lekker je rust nemen lieverd en veel drinken

9. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    ben vanmiddag gebeld door het ziekenhuis, en we gaan de gonal nu ophogen naar 150 I. en maandag morgen hebben we de 2e fm. ik had zo'n stom mens aan de telefoon moest namelijk zelf zeggen of de dosis opgehoogd moest worden of niet, oooh zegt ze daar heb ik niks over gehoord ik zal even in het dossier kijken, ja hier staat 150 I. ja mutst dacht ik dat is dan toch ophogen. grrrrrrrr.
    maar goed vanaf vanavond dus ophogen en afwachten tot maandag. het gaat nu precies zoals de vorige keer tot nu toe.
    voel me vandaag wel oke.
    m'n vriendin is erg moe.

x lisa.

10. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    - Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie
    - Lindinha: bezig met 3e ICSI
    - Linda: bezig met 3e IVF
    - Pat:bezig met laatste cryo-TP van de 1ste ICSI

Juni
    24: Lindinha punctie:4 eitjes...
    25: Lisa en donatrice echo en fm
    26: Lindinha gesprek UMCU met 2 artsen inz verwisselde cryo's
    26: Linda 1e fm
    27: Lindinha hopelijk tp
    29: Lisa : donatrice 2e fm

Juli
    8: Pat Testen

11. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

lisa ik heb als alles goed gaat zondag me tp

12. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    hey meiden,

de punctie is achter de rug, en ik vond het vreselijk!
    de eerste prikken vielen op zich wel mee, maar op een gegeven moment deed het zooo veel pijn!en het duurde zo ontzettend lang.
    door de injecties die ik had gekregen had ik een onwijs droge mond, en ik was ontzettend misselijk geworden, heb ook moeten overgeven.
    maar het reslutaat is super goed! 20 eitjes!!!

ik ben rond 12 uur weer richting huis gegaan, en heb nog steeds veel pijn en weer moeten overgeven, het gaat nu sinds een uurtje weer ietsjes beter.

zaterdag word ik gebeld over hoeveel bevruchtingen er zijn, en als die er zijn heb ik zondag de terugplaatsing.

linda, dat heb ik ook een paar keer gehad dat de plek waar je spuit een beetje bloed, is idd een spiertje.

de rest van de meiden succes met alles! (kan even niet zoveel typen voel me een beetje dizzy)

liefs mounia

13. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

mounia wat een goede score hopelijk voel je je snel beter en duimen dat er een hoop bevrucht raken

14. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Lisa ik had vanmiddag al op je berichtje gereageerd...maar nu is mijn berichtje verdwenen. Dus nu even opnieuw; Fijn dat de 1e fm er goed uitzag, nog even lekker met z'n tweetjes doorbroeden en ik duim dat jullie maandag al een mooi aantal bijna rijpe eitjes zullen zien!!

Linda jammer dat je niet zo lekker bent, maar al die hormonen zijn ook echt vreselijk. Nog eventjes doorzetten, ik hoop op een mooie fm morgen voor je!

Mounia wat een vreselijk mooi resultaat...20 eitjes...jeetje :$
    Lijkt me vreselijk dat aanprikken, bij mij gebeurde dat onder een roesje dus ik heb er niets van gevoeld. Ga lekker rustig aan doen en laat je maar even heerlijk verwennen. Je hebt het verdiend.

15. mamastarlight

morgen meiden:

lisa: succes!

all: ben blij dat het lijstje kleiner wordt hier...soorrt van dan...

Mounia: top score he! ik had er 18 dus ik weet precies wat je bedoeld! neem je rust en drink veel dat helpt echt. knuf!

16. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!!

Sorry voor mijn afwezigheid de afgelopen dagen, maar ik heb het er te moeilijk mee om al het verdriet en geluk van iedereen te lezen en dat kan ik er op dit moment niet bijhebben. Ik moet eerst dit verdriet zelf verwerken. Dus ik wil eigenlijk voorlopig afscheid nemen van het forum omdat dit beter is voor mezelf.

Ik wil laten weten dat ik altijd aan jullie denk en heeeel hard duim voor jullie!!!!!

Ik kom zeker af en toe spieken om te kijken hoe het met jullie gaat!!!

Wij gaan zeker door hoe moeilijk het ook is!!! In augustus heb ik 2 afspraken staan in andere ziekenhuizen: 1 in het buitenland en 1 in een zelfstandige kliniek. Eens kijken wat die ons te bieden hebben.
    Dus wij knokken zeker door.

Maar dit verlies doet pijn, hoe klein en pril het ook was dit doet heel veel pijn............

Bedankt voor al jullie steun en lieve woordjes!

Kus Sabrien

17. mamastarlight

Sabrien: ik vind je moedig en ook al ben ik niet de aangewezen persoon wil ik je toch een mega dikke knuffel geven!

18. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ik ben er weer, het zag er allemaal goed uit, het gaat zelfs iets sneller als de vorige keren. Diverse follikels vooral aan de rechter kant. Zondag moet ik weer en ik verwacht zelf de punctie dinsdag of woensdag. Dit keer is het plan om de follikels iets langer door te laten groeien omdat de 'oogst' de afgelopen keren zo matig was. Ik zag zelfs een geeltje op het dossier met een extra aantekening dus ze zijn wel allert. Ik was dus wel gerustgesteld.

Het zal dus wel weer een pijnlijke punctie worden. Het waren zeker meer dan 20 follikels met dus een aantal grotere. Het was ook misschien de verklaring waarom ik nu meer last heb van de bijwerkingen omdat het allemaal iets sneller groeit.

Ben dus nog steeds erg dizzy en af en toe niet lekker.

Ik reageer straks even op iedereen!

19. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Linda Superrbroedkipje!! Fijn dat het zo snel gaat en logisch dus dat je zoveel last hebt van je hormonen. Op naar zondag, snel hoor om dan alweer een fm te hebben.

20. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Sabrien, ik begrijp je volkomen..het is ontzettend moeilijk. Het heeft even tijd nodig.. Ik wil je wel veel sterkte wensen, en een dikke knuffel geven!

Share This Page