bedankt meiden, ik ben ook zeeeer tevreden met het resultaat, 20 eitjes, morgen word ik gebeld hoeveel er bevrucht zijn, pfff wat duurt een dag wachten dan lang he!? sabrien, heel goed van je dat je aan jezelf denkt, ik wens jou ook veel succes en sterkte met alles! dikke knuffel meid! linda, ik ben niet verbaasd om te lezen dat je alzoveel folikels hebt ik had al zo'n voorgevoel. broedse meid! ben blij dat de echo zo goed was, en ik ben benieuwd naar je 2de echo.
Sabrien, zo begrijpelijk meis. Wat goed dat je toch weer vooruit denkt. Maar het is wel goed om dit eerst een plekje te geven. Het is niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt. Heel veel sterkte. Pat, wat een mooi resultaat zeg. Ik ga weer voor je duimen. Mounia en Linda, mooie resultaten zeg, daar moet toch wat goeds uitkomen. Succes meiden.
Lieve meiden, wilde even op jullie reageren pat: hoe gaan de eerste ww? heb je nog last van je buik? ik duim!!! blondsteenbokje: hoe gaat het met jou? lief dat je steeds meeschrijft, waardeer ik echt! ik duim voor je 1e echo, het lijtk me erg spannend en voor nu nog moeilijk te bevatten. sabrien: wauw wat sterk en echt heel bijzonder dat jullie de kracht vinden om door te knokken, ik ga je volgen en hoop dat jullie dag voor dag langzaam weer op krachten komen maar voor nu zal het verdriet wel overheersen, ik vind het zo oneerlijk... ik pb je snel weer. mounia: ik heb al even in je eigen topic gereageerd, ik hoop dat je je snel beter voelt en we duimen voor een mooi telefoontje! lisa: spannend zo he, steeds een dagje verder, en dan gaat het straks ineens erg snel, zul je zien, ik denk aan je, hou je taai meid, je doet het super! sabine: weet je al meer? gaat de tp door? ik duim hoor! hanneke: ik vind je zo sterk, weer meeschrijven, echt respect voor, fijn weeken meis, ik denk aan je lindinha: hoe was je gesprek? en de uitslag voor de tp? ik duim door!
meiden als jullie het leuk vinden, zet jezelf erbij - Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie - Lindinha: bezig met 3e ICSI - Linda: bezig met 3e IVF - Pat:bezig met laatste cryo-TP van de 1ste ICSI Juni 26: Lindinha gesprek UMCU met 2 artsen inz verwisselde cryo's 26: Linda 1e fm 27: Lindinha hopelijk tp 28: Linda 2e fm 29: Lisa donatrice 2e fm Juli 8: Pat Testen
@linda ik hoor zondag ochtend of het gelukt is dus moet nog even geduld hebben jammer genoeg wat is het warm he bah maar hoef pas woensdag weer tewerken en dan heb ik weer vrij tot volgende week woensdag ik moet me uren opmaken van me baas dus dan maar lekker vrij
oh beter dat komt nu mooi goed uit met je poging, veel rust doet de tp vast heel goed, maar ik duim door hoor voor zondag, hou je taai!
- Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie - Lindinha: bezig met 3e ICSI - Linda: bezig met 3e IVF - Mounia: bezig met 1ste "zoek"- ICSI - Pat:bezig met laatste cryo-TP van de 1ste ICSI Juni 25: Mounia punctie (20 eitjes) 26: Lindinha gesprek UMCU met 2 artsen inz verwisselde cryo's 26: Linda 1e fm 27: Lindinha hopelijk tp 27: Mounia uitslag hoeveel bevruchtingen. 28: Linda 2e fm 29: Lisa donatrice 2e fm Juli 8: Pat Testen
ik heb mezelf even op de lijst gezet, meiden ik denk aan jullie allemaal! dikke knuffel en veel liefs!
Meiden ik duim voor jullie!! Ik had gisteren een drukke dag, en had me gisterenavond toch een zere buik Zit me niet echt lekker maar ja het blijft toch afwachten....
- Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie - Lindinha: bezig met 3e ICSI - Linda: bezig met 3e IVF - Mounia: bezig met 1ste "zoek"- ICSI - Pat:bezig met laatste cryo-TP van de 1ste ICSI Juni 25: Mounia punctie (20 eitjes) 26: Lindinha gesprek UMCU met 2 artsen inz verwisselde cryo's 26: Linda 1e fm 27: Lindinha tp van 1 emmy, 2 in de vriezer!!! 27: Mounia uitslag hoeveel bevruchtingen. 28: Linda 2e fm 29: Lisa donatrice 2e fm Juli 8: Pat Testen 11: Lindinha testen
Hey meiden, Gister gesprek gehad in Utrecht met 2 artsen van het IVF Lab. Was op zich best een goed gesprek, ze vonden het heel erg wat er gebeurd was. Was trouwens nog nooit eerder gebeurd in hun lab en hebben daardoor wel de procedure veranderd... het volgende is namelijk gebeurd: Op de dag dat wij de tp hadden was er nog een stel die ook een tp hadden en waarvan net als bij ons 2 cryo's zouden worden ingevroren. In het lab is er 1 iemand bezig met het printen van de stickers voor op alle buisjes en 1 iemand die de stickers ook daadwerkelijk plakt. Soms gebeurt het wel eens dat er bijvoorbeeld een collega een andere collega helpt met de invriesprocedure en toen is het ook misgegaan op 2 controlepunten (!!!!). Ze hebben nu de procedure aangepast dat 1 persoon zich bezig houdt met de invriesprocedure en dat er niemand meer even mag helpen. Ze zijn in het lab heel erg geschrokken van wat er gebeurd is. Nou ja onze cryo's krijgen we er niet meer mee terug, maar dit is al wel een stap in de goeie richting zodat het iig niet meer bij een ander kan gebeuren. Wat betreft de vergoeding, zij gaven aan dat ze sowieso 1 volledige behandeling willen vergoeden, wij hadden al eerder aangegeven daar niet mee accoord te gaan, ze gaan nu ons voorstel doorsturen naar de juridische afdeling, want het hoofd van het IVF Lab heeft blijkbaar niet meer bevoegdheden dan het aanbieden van 1 behandeling. Dus horen hier over een week meer over. Ben benieuwd...! Verder nog meer goed nieuws: werd net gebeld door het lab, van de 4 eitjes hebben we 3 topembryo's!!! Vanmiddag om 13.15 krijgen we 1 emmie teruggeplaatst en worden er 2 ingevroren!!! Ben zooooo blij!!!
ooh wat fijn lindinha, wat een goed nieuws. ben heel blij voor je. je dag kan vast niet meer stuk nu. dit gaat hem gewoon worden meid. ik ga iig heel hard voor je duimen. liefs lisa.
... shit heel verhaal getypt en nu alles weg gggrrr... maar ik was dus lindha uitgebreid aan het feliciteren, zowel over het gesprek als jullie top-emmies!!! Straks lekker jullie topper ophalen, ik ga heel hard duimen!!! Pat: hopelijk was die buikpijn gewoon juist een goed teken! doe het rustig aan, zorg goed voor jezelf. Hier gaat het goed, onwijs lang geslapen weer, ben nu echt weer op-en-top broedkip, constant last van mijn buik. Ik ga nu ff een grote kan water met siroop maken zodat ik veel kan drinken. Morgen om 8 uur bloed prikken (aaarrrccchhh op zondag) en dan om 11.30 de echo. Moet dus op en neer naar het zkh. Nu is het bij mij nog geen 15 min. rijden hoor maar toch. Ben wel heel erg benieuwd. Fijn weekend allemaal!
lindha, ik ben heel benieuwd wat uiteindelijk het voorstel word! hoop dat ze met jullie akkoord gaan. maar wauw 3 toppers! veel succes en ik ga super flink voor je duimen meid! linda, goed aan het broeden lees ik! veel succes morgen in het zh, en ik duim voor je en goed van je een kan siroop!drinkse! pat, ja wie weet is het een goed teken hoor, mijn duimen draaien. ik zit hier naast mijn telefoon, ik krijg tussen 12.00 en 14.00 telefoontje van het zh! whaaa zo spannend!
Lindinha, wat een super nieuws zeg 3 toppertjes. En wat goed dat je niet meteen akkoord gaat met ze. Ik vind ook dat ze zich er gemakkelijk van afmaken met 1 behandeling. Al die ellende die jullie hebben gehad. Maar.......we gaan uit dat je die extra behandeling niet meer nodig hebt. Nu focussen op je emmie. Mounia, gefeleciteerd meis.
Lindinha wat een goed nieuws!! 3 Toppertjes!! Succes met de TP. Mounia ook voor jou een TP dus. Succes morgen! Linda morgenvroeg 8.00 poehhh dan draai ik me nog eventjes om als je het niet erg vind...ik zal aan je denken!! Sabine ik geloof dat jij morgen ook je TP hebt toch? Ik ga keihard voor je duimen!! Voor jullie allemaal natuurlijk
Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes. Mounia, jij dus ook een tp morgen? Goed hoor, weet je al iets meer over het aantal bevruchtingen, of zeiden ze daar niets over door de telefoon? Linda, succes morgen...pfff wel vroeg zeg 8 uur op zondag, maar goed... we klagen niet... Lisa, jullie maandag weer toch voor 2e fm? Weer bij dr. B? Fijne avond nog allemaal!!
lindinha, ja klopt morgen om 12.00 heb ik mijn tp, nee ze vertelde verder niks over de telefoon over het aantal bevruchtingen enzo, morgen krijg ik alles te horen. jij ook een fijne avond! hanneke en pat thanx meiden!
hoi meiden ik ben net gebeld en heb om 13.10 de terugplaatsing weet alleen niet of het er 1 of 2 word maar dat zien we vanmiddag wel Mounia we lopen dan gelijk op hopelijk is een keer genoeg voor je