Hey Sabine, Wat goed zeg!!! Hebben jullie er wel 2 laten ontdooien? Succes vanmiddag!! We lopen weer allemaal een beetje gelijk op
er zaten 3 in een rietje dus ze ontdooien alles ik heb toen gezegd dat ik er wel 2 terug wou als het goed gegaan was dus hopelijk hebben ze dat wel gedaan ik zie het vanmiddag wel en hopelijk is het de laatste keer
Linda, hoe was het in het ziekenhuis ? Mounia, succes straks met de tp. Sabine,jij ook succes vandaag met de tp. Dat hoop ik ook voor je dat het de laatste keer zal zijn. Dat hoop ik voor ons allemaal ! Lfs LIAnn
Meiden succes met de TP!!! Het grote duimen gaat beginnen!!! Net zlef ook weer terug. De follikels zijn ietsje gegroeid maar nog niet groot genoeg, de bloedwaarden waren gelukkig goed dus ik mag nog een dagje doorspuiten. Wel zijn er heel veel kleine follikels bijgekomen, in totaal heb ik weer zo'n 30 follikels. Nu is het dus duimen dat de grootste doorgroeien en de kleintjes klein blijven anders stijgt de bloedwaarde te veel. Drama dat spuiten bij mij maarja. Duimen dus. Morgen moet ik weer. Verder nog steeds veel hoofdpijn en duizelig, maar goed het is voor een goed doel!
- Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie - Lindinha: bezig met 3e ICSI - Linda: bezig met 3e IVF - Mounia: bezig met 1ste "zoek"- ICSI - Pat:bezig met laatste cryo-TP van de 1ste ICSI Juni 25: Mounia punctie (20 eitjes) 26: Lindinha gesprek UMCU met 2 artsen inz verwisselde cryo's 27: Lindinha tp van 1 emmy, 2 in de vriezer!!! 27: Mounia uitslag hoeveel bevruchtingen. 29: Linda 3e fm 29: Lisa donatrice 2e fm Juli 8: Pat testen 11: Lindinha testen
Fijn dat de bloedwaarden goed waren. Je hebt een hoop follikels zeg! Hopen dat de kleine ook klein blijven in jou geval. Spannend hoor. Jammer dat je nog steeds hoofdpijn hebt en duizeig bent, ZOu jij mij misschien in het rijtje erbij willen zetten? Ik weet niet precies hoe ik dat moet doen. Lfs LiAnn
meiden ik heb 2 emmy's teruggeplaats gekregen, 1 van 7 cellen en 1 van 4 cellen, ik weet dat 4 cellen niet super is, maar is 7 cellen wel goed???maak me een beetje zorgen. 13 juli mag ik testen. sabine, ow wat grappig, we lopen helemaal gelijk. linda, gelukkig waren de waardes goed, succes met het spuiten! ik blijf duimen! lindiha, lukt het wel een beetje dat wachten? ik duim! liann dank je!
- Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie - Lindinha: bezig met 3e ICSI - Linda: bezig met 3e IVF - Mounia: bezig met 1ste "zoek"- ICSI - Pat:bezig met laatste cryo-TP van de 1ste ICSI Juni 25: Mounia punctie (20 eitjes) 26: Lindinha gesprek UMCU met 2 artsen inz verwisselde cryo's 27: Lindinha tp van 1 emmy, 2 in de vriezer!!! 27: Mounia uitslag hoeveel bevruchtingen. 28: Mounia tp van 2 emmy's 29: Linda 3e fm 29: Lisa donatrice 2e fm Juli 8: Pat testen 11: Lindinha testen 13: Mounia testen
hoi meiden er waren er twee goed genoeg om terug teplaatsen nu weer 2 weken wachten Mounia hoeveel eitjes waren er bevrucht? zijn er ook nog een paar ingevroren?
geweldig sabine! ik duim voor je! over het invriezen weet ik morgen pas, bel ik dan even over. er zijn van de 20 eitjes 17 bevrucht, 10 daarvan 7 cellig, en 1 4 celig, en de rest denk ik nog slechter want dat noemde ze niet op.
@Linda, wilde al eerder reageren maar k kon niet op het forum. LiAnn bezig met 3e ivf- 2juli 1e fm. Alvast bedankt! @Mounia, Je hebt een mooi aantal embryo's zeg, super!En 7-cellig is toch gewoon goed? @ Sabine, fijn dat je er 2 teruggeplaatst hebt gekregen. Nu weer 2 spannende weken. Ik duim voor jullie meiden! xxLiAnn
- Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie - Lindinha: bezig met 3e ICSI - Linda: bezig met 3e IVF - Mounia: bezig met 1ste "zoek"- ICSI - Pat: bezig met laatste cryo-TP van de 1ste ICSI - LiAnn: bezig met 3e IVF Juni 25: Mounia punctie (20 eitjes) 26: Lindinha gesprek UMCU met 2 artsen inz verwisselde cryo's 27: Lindinha tp van 1 emmy, 2 in de vriezer!!! 27: Mounia uitslag hoeveel bevruchtingen. 28: Mounia tp van 2 emmy's 29: Linda 3e fm 29: Lisa donatrice 2e fm Juli 2: LiAnn 1e fm 8: Pat testen 11: Lindinha testen 13: Mounia testen
Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie - Lindinha: bezig met 3e ICSI - Linda: bezig met 3e IVF - Mounia: bezig met 1ste "zoek"- ICSI - Pat: bezig met laatste cryo-TP van de 1ste ICSI - LiAnn: bezig met 3e IVF Juni 25: Mounia punctie (20 eitjes) 26: Lindinha gesprek UMCU met 2 artsen inz verwisselde cryo's 27: Lindinha tp van 1 emmy, 2 in de vriezer!!! 27: Mounia uitslag hoeveel bevruchtingen. 28: Mounia tp van 2 emmy's 29: Linda 3e fm 29: Lisa donatrice 2e fm Juli 2: LiAnn 1e fm 8: Pat testen 11: Lindinha testen 12:sabine testen 13: Mounia testen
morgen meiden, Linda: thanks voor je lieve bercihteje. ben blijd at jullie het waarderen dat ik hier blijf schrijven. vind het soms wel moeilijk moet ik zeggen hoor...knuf voor jullie! Lindin: ik schrik wel van je berichtje. wij zitten ook in UMC en ik had altijd het idee dat het hier wel netjes op orde was. toch fijn dat je er over heb kunnen praten. verder duim ik voor iedereen en geef ik iedereen bij deze een dikke knuffel!!!
goeie morgen meiden, vanmorgen weer echo gehad, er zaten 3-4 grotere folikkels en de rest doet niet echt mee. weer bloed laten prikken en hoor vanmiddag de uitslag. of het moet opgehoogd worden en is er nog niet veel reactie. als de bloedwaardes wel hoog zijn, spuiten we nog 2 daagjes en door en kijken dan hoe het er uit ziet. als het bij 4 blijft wordt de poging afgeblazen want onze gyn vind het zonde om een punctie hiervoor te doen. dan zijn we weer een poging kwijt. niet zo goed nieuws dus . het is weer afwachten op het telefoontje van vanmiddag. hoop maar dat er opgehoogd moet worden want dat betekent dat er nog niet veel reactie is. als dat er wel is ben ik er bang voor dat het afgeblazen gaat worden
lisa, vind het een beetje raar dat ze er niet voor gaan ookal zijn het er "maar" 4. knuf! en ik duim gewoon dat het goed komt!
lisa, ow ik duim voor je meid! lijkt me zo k*t als alles afgeblazen zou moeten worden! liAn, een 8celig is een topper, dus een 7 celig is ook prima, net geen topper dus. even een vraagje, de zetpillen (puregostan ofzoiets heet dat toch?) die je vaginaal moet innemen na de punctie, kan je daar bijwerkingen van hebben? en STEL er is een innesteling na hoeveel dagen na tp is dat? mijn boobs en tepels doen onwijs zeer, en volgens mij is het nog te vroeg om eventuele zwangerschapstekenen te hebben toch? wat zijn die ww killing zeg, maar gelukkig mijn pleegdochter leid mij goed af! liefs mounia