Hoi meiden, Hier gaat het mwah, vanochtend voor de echo geweest, de grootste zijn wel iets gegroeid maar mogen nog iets groter. Helaas blijven die kleintjes ook actief. Het is dus nu spannend wat de hormoonwaarde is, de kleintjes geven namelijk ook hormonen af en zo kan het dus zijn dat ik niet verder mag spuiten omdat de totaalwaarde dan te hoog wordt. De punctie kan dan wel doorgaan maar ze hebben nu liever grotere follikels omdat ik steeds zo weinig eitjes heb. In het ergste geval kan het tegen overstimulatie aanzitten maar daar ga ik nog maar even niet vanuit. Ik kan elk moment gebeld worden. Verder zagen ze ook wat vocht in mijn buikholte dus ik ben echt mega aan het drinken. De arts was wat bezorgd en raadde mij toch wel aan misschien te stoppen met werken. Ook omdat ik zoveel last van bijwerkingen heb en dus inmiddels ook van mijn buik en rug. Vanaf vanmiddag meldt ik mij dus toch maar ziek...... Heb nu even pauze op mijn werk, maak straks nog wat af en dan ga ik. pppfff nog steeds niet gebeld.
Inmiddels terug gebeld, nu door de arts zelf. De waarde is gestegen maar nog geen overstimulatie, die kans wordt nu alleen wel erg groot. De follikels moeten alleen dus zoals gezegd liever wat groter. Daarom moet ik nu stoppen met de puregon en doorgaan met de decapeptyl. Coasten noemen ze dat (wachten totdat de follikels verder zijn gegroeid). Ik heb dus zeg maar genoeg hormoon in mijn bloed om ze verder te laten groeien voordat we pregnyl spuiten. Dit kunnen ze rond de 3 dagen rekken. Het enige risico blijft dus overstimulatie maar ook dan kunnen zo overgaan tot 'coasten' en dus hopen dat de bloedwaarde zakt. Vanaf vanmiddag dus echt rust en heel veel blijven drinken!!!
Hoi lieve meiden!!!! Bedankt weer voor jullie lieve reacties, ik blijf jullie hier zeker volgen maar wel minder als voorheen dat is even beter voor me, er minder mee bezig zijn. Blondsteenbokje, juist van jou heb ik die knuffel ook nodig hoor!!!!! Ik ben ontzettend blij dat het bij jullie allemaal goed gaat en dat gun ik jullie van harte echt waar!!!!!!!!!! Linda, GOED RUSTEN EN VEEL DRINKEN!!!! Ik hoop zo dat je geen overstimulatie hebt. Bah die onzekerheid is om gek van te worden! Knuff meis xxx Lisa, ik had ook 4 follikels voor de punctie. Tijdens de punctie zagen ze nog dat er 2 hadden meegedaan, de follikels krijgen ook een extra groei boost door de Pregnyl! Wat belachelijk dat hij dat sonde vindt!!!! Ik duim voor julie!!! Wat is het hier spannend zeg!! Ik duim voor jullie allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dikke kus
Sabrien: Thanks lieverd! jullie volgen allemaal gewoon HEEL snel en dan kan ik jullie goede adviezen geven!!! knuf!!!
sabrien, lekker doen waar jij je goed bij voelt, dat is het belangrijkste, knuff linda, ik heb in je topic al wat geschreven,maar meis succes met alles, en zorg goed voor jezelf, mijn duimen draaien! blondsteenbokje, je gaat alweer bijna naar de vk toe lees ik spannend zeg hoe voel je je verder? iedereen een knuff, liefs mounia
mounia: heel spannend! heb er zo veel zin in! ik voel me prima. meer last van de warmte dan wat dan ook!
Lisa, ik hoop voor jullie dat het allemaal gewoon door kan gaan,misschien komen er nog wat bij. Het zou vreselijk balen zijn als het afgelazen wordt. Ik duim voor jullie. Sabrien, ik sluit me bij Mounia aan, je moet doen waar jij je goed bij voelt. dikke knuffel blondsteenbokje, fijn dat het allemaal goed gaat! Mounia, ja de wachtweken zijn zoo spannend he. Fijn dat je afleiding hebt van je pleegdochter. Linda, heb je vanmiddag lekker rustig aan gedaan ? xx LiAnn
Bij ons zeiden ze dat de innesteling ongeveer rond dag 3/4 plaatsvindt, maar je hoort er verschillende verhalen over... weet het af en toe ook niet meer. Maak me er niet zo druk om, denk er niet te veel bij na en zie wel wat er gaat gebeuren. Dat is ook beter voor je hoofd... in het begin was ik er ook vrij veel mee bezig hoor, maar nu ben ik er wat relaxter onder...zie het allemaal wel. Lekker veel afspraken gepland enzo! @Lisa: Wat is dit nou????? Heb je al iets gehoord? Bij mij zagen ze zondag ook maar 3/4 eitjes en maandag 5, toen zeiden de gynaecologen nog dat ze er gewoon voor wilden gaan en dat ze dat bij een ieder ander ook zouden doen.... Ben benieuwd meid!! Oh en het kost je trouwens geen behandeling hoor, zolang er geen punctie is uitgevoerd wordt er niks berekend, dit is bevestigd door dr. R. en dr. T. Dus.......
nou ben vanmiddag dus terug gebeld,en we hoeven niet op te hogen, weet niet of dat nou juist wel of niet goed is. de assistente zei van wel maar ik weet het niet. woensdag hebben we weer een echo, wel heel erg spannend nu dus. ik kan begrijpen dat het voor ieder hier raar klinkt dat ze de poging willen afblazen, als ik van mezelf 3 follikels zou hebben zou ik super blij zijn, maar nu weten we dat we er meer uit kunnen halen. als we er op staan zou de gyn vast wel een punctie doen, maar hij denkt met ons mee, en vind het zonde van onze poging. wat een spanningen dus weer. het werd me op het werk vanmiddag ook echt te veel waardoor ik bijna de auto van de zaak in de prak reed. pffffff. ben er echt helemaal niet bij met m'n hoofd. en dan is het ook nog eens zo warm en benauwd, bah. er zit weer nik anders op dan te wachten en te duimen voor woendsdag. x lisa
- Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie - Lindinha: bezig met 3e ICSI - Linda: bezig met 3e IVF - Mounia: bezig met 1ste "zoek"- ICSI - Pat: bezig met laatste cryo-TP van de 1ste ICSI - LiAnn: bezig met 3e IVF Juni 25: Mounia punctie (20 eitjes) 26: Lindinha gesprek UMCU met 2 artsen inz verwisselde cryo's 27: Lindinha tp van 1 emmy, 2 in de vriezer!!! 27: Mounia uitslag hoeveel bevruchtingen. 28: Mounia tp van 2 emmy's 29: Linda 3e fm 29: Lisa donatrice 2e fm 29: Dagmar1974 punctie (11 eitjes) Juli 1: Dagmar1974 uitslag aantal bevruchtingen 2: LiAnn 1e fm 8: Pat testen 11: Lindinha testen 12abine testen 13: Mounia testen
Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie - Lindinha: bezig met 3e ICSI - Linda: bezig met 3e IVF - Mounia: bezig met 1ste "zoek"- ICSI - Pat: bezig met laatste cryo-TP van de 1ste ICSI - LiAnn: bezig met 3e IVF Juni 25: Mounia punctie (20 eitjes) 26: Lindinha gesprek UMCU met 2 artsen inz verwisselde cryo's 27: Lindinha tp van 1 emmy, 2 in de vriezer!!! 27: Mounia uitslag hoeveel bevruchtingen. 28: Mounia tp van 2 emmy's 29: Linda 3e fm 29: Lisa donatrice 2e fm 29: Dagmar1974 punctie (11 eitjes) Juli 1: Dagmar1974 uitslag aantal bevruchtingen 1: Lisa : donatrice 3e fm 2: LiAnn 1e fm 8: Pat testen 11: Lindinha testen 12abine testen 13: Mounia testen
Hallo meiden, Jeetje wat schrijven jullie in een mega rap tempo...ben ik een erge sukkel als ik het niet kan bij houden??? Merk dat ik nu het zomer is heel weinig achter de laptop zit, waardoor het erg moeilijk is om alles bij te houden... Lisa, jou hou ik altijd een beetje in de gaten...wat een spanning weer voor jullie, het wordt tijd voor positief nieuws, ik gun het jullie heel erg. Ik ga ook heel hard duimen voor goed nieuws. En neem tijd voor jezelf, het is allemaal niet niks en als het niet gaat op je werk, neem dan je rust (als dat lukt op je werk...) Succes!!! Voor de rest van de meiden ik leef en lees mee, maar ik vind het erg moeilijk jullie allemaal uit elkaar te houden. Iedereen heel veel succes... XXX
Dagmar,dat is zeker goed hoor 11 eitjes! Gaat het verder een beetje met je , is de punctie erg tegengevallen? Lisa, jeetje wat spannend weerzeg, kan goed begrijpen dat je er niet helemaal bij bent. Wel prettig dat de arts zo mee denkt en hij het ergens zonde vind van de poging als je weet dat er meer uit te halen is. Nou ik hoop dat het gewoon helemaal goed gaat komen .Ik duim heel hard met je mee. Dikke knuf xx LiAnn
Meiden net voor echo geweest, pppfff dat zag er goed uit, nog steeds veel follikels maar in verhouding nu ook meer grotere en een stuk of 6 echt grote. Als het bloed nu goed is dan heb ik donderdag de punctie... dus duimen!!!!!!!!!