IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    pfff was al zo vroeg wakker vanmorgen, deed geen oog meer dicht. m'n gedachten zijn steeds bij wat als de echo niet goed is, ben er zo bang voor. ben er gewoon misselijk van.
    over 3 uur hebben we de echo :(

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

morgen meiden,

kom jullie even goede hoop geven. ik heb gisteren een schitterende echo gehad en heb het hartje horen en zien kloppen. heb vertrouwen lieverds, ookal duurt het lang.

knuf!

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    van harte blondsteenbokje! hoeveelste poging was dit voor jou?

mounia ik maak me zorgen! ga zo even op je eigen topic kijken.

lisa ik denk aan je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
  5. mamastarlight

tweede TP.

voor de liefhebbers (doe het express zo dan hoef je niet te kijken)

6. mamastarlight

wat zielig, heb net gereageerd.

7. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Sorry meiden dat ik niet zo vaak meer reageer maar ik lees nog steeds mee en duim voor iedereen. Ik heb het ten eerste mega druk met m'n werk (dat is dan wel weer een lekkere afleiding) en ten tweede heb ik het er nog steeds een beetje moeilijk mee.

Allereerst Mounia, heel veel sterkte meis. Ik leef met je mee. Ik denk dat je een overstimulatie hebt en dat kan echt heel gevaarlijk zijn. Sterkte.

Lisa, succes met je echo.

Linda, klagen geeft niets. We weten allemaal hoe je je voelt. Zorg goed voor jezelf.

Lindhina, ondanks dat het zo kort na de tp is klinkt het wel allemaal goed. Ik ga voor je duimen.

Sorry, meiden ik moet weer rennen. Iedereen heel veel succes!

8. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Heb net al gereageerd in Mounia haar eigen topic, maar heel veel sterkte en ik denk aan je.

Lisa heel veel succes ik duim heel hard dat het allemaal goed is!

Linda hoe gaat het met je? Nog 1 daagje dat is het zover, ga lekker van deze dag en het zonnetje genieten.

Blondsteenbokje, van harte! Lijkt me geweldig te horen dat alles goed is.

Hanneke,leuk dat je toch steeds even komt kijken ondanks dat je het er moeilijk mee hebt. Ik kan het heel goed begrijpen.

dikke knuffel allemaal

xxLiAnn

9. mamastarlight

knuf lieverd ook jullie gaan het mee maken ben ik echt van overtuigd.

10. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Lief van je dank je wel.

11. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hanneke, ik ken het gevoel heb ook nog steeds moeite om alles een plekje te geven. We geven niet op en blijven doorvechten, hoe moeilijk dat soms ook is !!!!!!! Knuff

Mounia, wat verschrikkelijk!! Ik hoop dat je snel opknapt, sterkte!!!! Hopelijk is het een goed teken voor een a.s. zwangerschap!!! Ik duim.....

Lisa, oh wat spannend meis. Ik hoop dat alles gewoon kan doorgaan, bah die onzekerheid ook altijd...... Ik denk aan jullie en duim.....ontzettend hard.....

Linda, wat fijn dat de punctie gewoon kan doorgaan. Ik ga echt kei- en keihard duimen de komende tijd voor jullie!!! Het moet nu gewoon GOED gaan, ik denk aan jullie. Heeeeeel veel succes morgen met de punctie en ik hoop op een mooie score! Rustig aan meis, dikke kus!!!!

Blondsteenbokje, ik heb met tranen in mijn ogen je berichtje gelezen over de goede echo!! Oh wat ben ik blij voor jullie, super!!! Lekker genieten meis!!!!!! :) :) Dit maakt me zo blij!!

Ik denk aan jullie allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Met mij gaat het wel goed nu, gisteren heb ik een ontzettende baaldag gehad maar gelukkig ben ik vandaag weer wat positiever!!!!
    Mijn man zei laatst tegen mij: sommige mensen worden slapend rijk en sommige mensen moeten er keihard voor werken!!!!!
    Zo probeer ik er ook maar mee om te gaan. Uiteindelijk komt het allemaal wel goed, wij zijn vechters en geven niet zomaar op!!!

Kus Sabrien

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    mooi gezegd sabrien!

hier gaat het redelijk, voel m'n eierstokken contstant, maar nu na een halve dag alweer hoofdpijn dus ik ga zo weer even liggen.

knuf voor all!!! hoop dat lisa en mounia snel terugkomen met goed nieuws!

13. mamastarlight

heel lief van je sabrien! mega dikke knuf!

14. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ben d'r weer meiden, kon niet eerder achter de computer.
    het was een hele spannende ochtend, om 10 uur hadden we de echo, en die was goed, veels te goed bijna, links en rechts zaten al een stuk of 11 grote follikels. geweldig dus, maar links zaten er ook een heleboel kleinere, dus weer de kans op overstimulatie, van het ene uiterste naar het andere dus.
    we moesten weer bloedprikken en wachten op de uitslag, en dit was echt zenuwslopend. de bloedwaardes mochtend niet boven de 10.000 komen. om kwart voor een kregen we het verlossende telefoontje met de punctie datum :).
    we zijn helemaal gelukkig. zondag om half 10 is de punctie, dus vrijdag avond de oviterelle spuit zetten.
    pfffff wat een spanningen, gewoon onmenselijk dit.
    maar we hebben weer een mijlpaal binnen.

x lisa.

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ben zo blij voor je! heb al in je eigen topic gereageerd :)

16. mamastarlight

lisa knuf en heel veel succes!

17. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Lisa wat goed!!

18. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Lisa wat goed meis. Ik ben echt blij voor jullie. Ja het hele IVF gebeuren is een emotionele roller coaster he. Maar jullie staan bovenaan nu. Gefeliciteerd!

19. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    thanx meiden ;)

sabrien, je klinkt positief meid, goed van je. een echte vechter!
    mooi gezegd van je vriend. het is niet niks allemaal, ik was er totaal onderste boven van afgelopen december. neem je tijd meid. dikke knuf.

@blondsteenbokje, gefeliciteerd met de goede echo meid, nu kan het echte genieten gaan beginnen. ik hoop je snel te volgen :)

@hanneke, ja een roller coaster dat is het ja, maar idd we staan bovene aan, en ben van plan niet neer te storten :D

@hoe is het met de meiden op de wachtbank??

@linda, ook hier nog even meid, ik denk aan je, en wens je heel heel veel succes voor morgen. mijn duimen draaien ;)

20. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

mounia wat erg zeg dat is even schrikken
    hoop dat snel beter gaat met je

lisa een mooi aantal toch

linda veel succes morgen met de punctie

blondsteenbokje wat een mooie echo was en bijzonder moment zeker toen jullie je kleine voor het eerst zag

hier gaat alles nog goed al ga ik nu een beetje krampen krijgen en word dan gelijk onzeker er van

Deel Deze Pagina