IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    - Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie
    - Lindinha: bezig met 3e ICSI
    - Linda: bezig met 3e IVF
    - Mounia: bezig met 1ste "zoek"- ICSI
    - Pat: bezig met laatste cryo-TP van de 1ste ICSI
    - LiAnn: bezig met 3e IVF
    - Sabine:
    - Dagmar1974:

Juni
    29: Dagmar1974 punctie (11 eitjes)

Juli
    1: Dagmar1974 uitslag aantal bevruchtingen
    1: Lisa : donatrice 3e fm
    2: LiAnn 1e fm
    2: Linda punctie
    5: Lisa : donatrice punctie
    8: Pat testen
    11: Lindinha testen
    12: Sabine testen
    13: Mounia testen

2. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

-Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie
    - Lindinha: bezig met 3e ICSI
    - Linda: bezig met 3e IVF
    - Mounia: bezig met 1ste "zoek"- ICSI
    - Pat: bezig met laatste cryo-TP van de 1ste ICSI
    - LiAnn: bezig met 3e IVF
    - Sabine: bezig met 3e ivf
    - Dagmar1974:

Juni
    29: Dagmar1974 punctie (11 eitjes)

Juli
    1: Dagmar1974 uitslag aantal bevruchtingen
    1: Lisa : donatrice 3e fm
    2: LiAnn 1e fm
    2: Linda punctie
    5: Lisa : donatrice punctie
    8: Pat testen
    11: Lindinha testen
    12: Sabine testen
    13: Mounia testen

3. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    nou mijn vermoeden was toch juist, net met het ziekenhuis gebeld en gevraagd of de tijd tussen de oviterelle spuit en de punctie klopte, vond het namelijk vreemd dat die tijd niet gelijk was. dat was de vorige keer wel. we hebben om half 10 de punctie en gister zeiden ze dat we de oviterelle om 9 uur moesten zetten. zegt die muts net aan de telefoon oooh het is goed dat je beld. nu is dus de tijd verandert naar 10 uur oviterelle. :$ slordig toch. nog zit het me niet lekker want de tijd is nog niet gelijk. maar beter zo dat we nog even kunnen wachten met de punctie dan te laat toch??

nou vervolgens vraag ik wie de punctie doet zondag, en ja hoor als klap op de vuurpijl na alle spanningen de afgelopen dagen. Dr. T. (lindinha) jij weet wie ik bedoel. onze grote vriendin met wie we in januari woorden hebben gehad. had nog zo met mezelf afgesproken om nooit meer een afspraak bij haar in te laten plannen. maar nu zitten we dus gewoon aan haar vast. het is zondag en zij is de enige gyn die die dag puncties doet :(

hoe zit dat bij jullie met de tijd tussen pregnyl/oviterelle en de punctie. de assistente zei dat alle puncties op zondag de zelfde tijd 10 uur vrijdag avond dus moeten spuiten. dit is toch raar??

x lisa.

4. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

heel slordig! maar goed van jouw oplettendheid lisa!

5. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    denk je dat de tijd nu wel klopt blondsteenbokje?
    het zit me nog steeds niet lekker.

6. mamastarlight

even kijken:

hoe laat op je spuiten op welke dag ook al weer?
    en hoe laat heb je op welke dag de punctie?

7. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Lisa ik had geen oviterelle, maar ik moest om 20:00 pregnyl spuiten en om 10:00 uur (1,5 dag later) had ik de punctie. Helpt dit je een beetje?

8. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    we moeten vrijdag avond om 10 uur ovitrelle spuiten.
    en zondag om half 10 is de punctie.

de vorige keer was het 9 uur vrijdag avond ovitrelle.
    en zondag 9 uur de punctie.
    en ook omdat ze gister zeiden 9 uur ovitrelle en zondag half 10 punctie. ik lees toch wel meer verhalen van meiden die de tijd ook niet exact gelijk hebben.
    maar toch maakt het me onzeker.

hanneke, bij jou dus ook niet de exacte tijd, maar 38 uur ertussen.
    lees ook op internet dat pregnyl weer anders is als ovitrelle.

9. mamastarlight

hanneke: precies dat is de rekensom.

Lisa: dat klotp dan niet. dan zal je om 10 uur de punctie moeten hebben denk ik zo. ik weet alleen niet wat voor middel oviterelle is hoor. ik zal nog eens bellen

10. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    thanx meiden.

11. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    nou heb gebeld, nu weet ze het ook niet meer en moet er overlegd worden met de artsen.
    nahhhhhh, niet normaal toch. :$
    dit is toch niet te geloven, ze hebben daar werkelijk geen idee hoeveel spanning er bij zo'n behandeling komt kijken. wat een domme mutsen daar aan de telefoon.:x

ik wordt dus vanmiddag terug gebeld als ze overleg hebben gehad met de artsen.

12. mamastarlight

lisa, ik heb wat je zegd een keer aangeven bij zo'n asistente: dat ze niet weten wat voor inpact het heeft. gewoon een keer zeggend at je het geen stijl vind!

13. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hey Lisa,
    Volgens mij klopt het wel hoor, als je vrijdagavond om 22 uur de ovitrelle moet spuiten, ga je 40 uur later ovuleren, dus dat zou zijn zondag om 14.00 uur. Ik moest de laatste keer om 21.30 uur de ovitrelle spuiten en had om 9.00 uur de punctie. Volgens mij is het niet zo dat als je om 22 uur de ovitrelle spuit je dan ook perse om 10 uur de punctie moet hebben, als het maar binnen die 40 uur is, en daar zit je ruim binnen.

Maak je geen zorgen meid het komt goed!! Wel balen dat je dr. T. hebt zondag...pfff wij hadden haar laatst ook met een echo op zondag, vind haar ook niet de beste gyn. maar ze zal dr werk best wel goed doen, anders werkt ze daar niet....ga daar maar vanuit!!

Denk aan je meid!!!
    Liefs Linda

14. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    tja bedankt meiden voor al jullie hulp, ik weet het ook niet, maar die assistente maakt me ook zo onzeker omdat ze eerst de tijd met een uur wijzigd en vervolgens moet ze gaan overleggen.
    het wordt vanmiddag met de gyns overlegd, en Dr. B. is er vandaag ook dus ga er vannuit dat ik straks de goeie tijd door krijg.

en wat betreft Dr. T. we moeten het met haar doen, idd ze werkt daar en zal haar werk vast goed doen. iedereen heeft zijn eigen favo gyn. kan me er nu wel heel druk om maken, maar heb ik niks aan. ze werkt onder Dr. B. dus zal ook vast zijn instructies moeten naleveren.

15. mamastarlight

lisa: dat is het ook precies de onzekerheid die door de mensen die het zouden moeten weten wordt opgelegd. knuf!

16. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Oh meiden dit geloof je toch gewoon echt niet....!!!

Word ik net gebeld door hoofd IVF-lab uit Utrecht, hij had gezegd dat ie nog zou bellen nav ons gesprek van vorige week over de verwisselde cryo's, hij gaf aan dat ze ons verzoek willen inwilligen, maar hij had ook minder goed nieuws....

Bij het invriezen van onze 2 cryo's is er een technische storing in de invriesmachine geweest, waardoor onze cryo's weer verloren zijn gegaan.... Dit geloof je toch gewoon niet.... het lijkt wel alsof een hogere macht gewoon bepaalt dat wij geen kindje mogen krijgen....

Ik ben zo verdrietig....

17. mamastarlight

ik wil nu eigenlijk schelden! lindinha dit houd je toch niet voor mogelijk?! wat gaan ze nu doen? ga je naar het medisch tuchtcollege? jeetje mina eerlijk waar!

ga mij toch afvragen hoe het met mijn cryo's is nu!

18. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Het is toch niet te geloven Lindinha. Op zich goed nieuws dat ze jullie wensen inwilligen, maar dit zou ik niet zomaar voorbij laten gaan hoor. Sterkte meis, ik hoop dat je de cryo's niet nodig zult hebben. Maar toch... wat een oetl....

19. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hai,

Lisa@ wat een ongelooflijke mutsen kom je af en toe tegen hè. Ik snap ook niet dat ze zich in het ziekenhuis niet wat meer inleven in wat dit allemaal betekend. Goed het blijven mensen, maar ik vind dat er echt veel verbeterd kan worden.
    Je gaat er toch vanuit dat ze weten waar ze het over hebben, en ze moeten jou een zeker gevoel kunnen geven. Nou dat gaat het niet worden als ze zo met je omgaan.
    Hoop dat je vanmiddag het juiste antwoord krijgt en dat je je weer wat zekerder voelt....

Lindinha@ Dat meen je niet, welke duivel achtervolgt jullie. Ik heb er echt geen woorden voor...IK hoop zo dat deze poging succesvol is. Zodat je de cryo's nu niet nodig hebt. Wat niet wegneemt dat je ze wel kwijt bent. Ik zou als ik jullie was even gaan bellen met je Rechtsbijstand verzekering als jullie die hebben. Hier moet toch iets aangedaan worden!!!
    Heel veel sterkte meid!!!

Verder heb ik niet ingelezen, solly, iedereen veel succes!!

XX

20. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

lindinha wat schandalig zeg het is al zo zwaar allemaal en dan krijg je dit er ook nog is bij wat ga je nu doen want je bent wle weer een behandeling kwijt mocht het nu niet lukken dus al 2 behandelingen fout dat kan en mag toch niet gebeuren

Deel Deze Pagina