IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Meiden bedankt voor jullie reacties, dat doet me goed... hoe gek dat misschien ook klinkt.
    Wat we gaan doen weten we nog niet, wat we wel weten is dat we in ieder geval niet accoord gaan met vergoeding van 2 behandelingen (ons vorige voorstel), hier moet echt meer tegenover staan! Rechtsbijstandverzekering hebben we niet, weet ook niet of je daar iets mee kan. We moeten het eerst even laten bezinken allemaal en hopen heel hard dat die kleine emmie zich binnen lekker vasthoudt en nog even wil blijven zitten.

Als het goed is wordt onze gyn. ook van dit voorval op de hoogte gesteld en ik verwacht dat ie nog wel zal bellen vandaag of morgen...

2. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    Wat :$ :$, jeetje lindinha, krijg er kippevel van, zo woest kan ik me hierover maken. meid wat vind ik dit erg voor jullie, dit kan en mag zeker niet gebeuren, voor de 2e keer jullie cryo's kwijt. kan me voorstellen dat je nu heel verdrietig bent, ik wordt er gewoon bang van om naar utrecht te moeten zondag. dit zijn toch horror verhalen die je normaal gesproken in een boekje leest.

probeer positief te blijven voor jullie emmy in je buik.
    ik mag toch hopen dat ze dit op een hele nette manier gaan oplossen. onze gyn zal er vast ook alles aan gaan doen, daar ben ik van overtuigd. ook al heb je ze strakjes mss niet meer nodig, dit moet op een nette manier opgelost gaan worden.
    dikke knuffel meid, ik denk aan je.
    je had me straks ook zulke positieve woorden geschreven, ik hoop dat jij dat straks ook weer wordt ;)

ik ben dus gebeld, het was overlegd met m'n eigen gyn, en idd 10 uur vrijdag avond ovitrelle en zondag half 10 de punctie.
    had die muts van gister het toch echt verkeerd doorgegeven.

3. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

lisa gelukkig heb je nu wel zekerheid hoelaat je die spuit moet zetten anders blijf je er maar onzeker over

lindinha, je hoeft niet perse een rechtsbijstandverzekering hebben je kan altijd naar de rechtswinkel gaan daar helpen ze je altijd wel maar misschien heeft het ziekenhuis wel een goed voorstel maar je kan het altijd na vragen vragen kan nooit kwaad

4. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

lindiha, je mag nu namen noemen, welke gyn hebben jullie?

5. mamastarlight

precies sabine, rechtswinkel wilde ik ook al zeggen en medisach tuchtcollega zal ik zeggen. klinkt misschien niet leuk maar het gaat hier wel over leven!

6. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    lindinha, ik zou eerst het rijnstate bellen, die zullen je vast helpen. hier heb je je hoofd toch nu helemaal niet naar staan om dat allemaal uit te gaan pluizen.

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    meiden wat lees ik hier verhalen! heb even geen puf mee om te typen maar lisa en lindinha ik sluit me bij ZOE aan, jeetje wat belachelijk allemaal, ik had vandaag ook niet zo'n heel aardige arts.

in mijn topic heb ik mijn verhaal getypt, ik ga weer liggen, kus aan mijn forum-vriendinnetjesxxx

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    -Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie
    - Lindinha: bezig met 3e ICSI
    - Linda: bezig met 3e IVF
    - Mounia: bezig met 1ste "zoek"- ICSI
    - Pat: bezig met laatste cryo-TP van de 1ste ICSI
    - LiAnn: bezig met 3e IVF
    - Sabine: bezig met 3e ivf
    - Dagmar1974:

Juni
    29: Dagmar1974 punctie (11 eitjes)

Juli
    1: Dagmar1974 uitslag aantal bevruchtingen
    1: Lisa : donatrice 3e fm
    2: LiAnn 1e fm
    2: Linda punctie (7 eitjes)
    4: Linda uitslag bevruchting
    5: Lisa : donatrice punctie
    5: Linda hopelijk tp
    8: Pat testen
    11: Lindinha testen
    12: Sabine testen
    13: Mounia testen

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Dagmar: ben benieuwd hoe het met je gaat!
    Liann: hoe ging het met jou?

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Lindinha ik ben nog erg dizzy maar heb net nog een keer je verhaal gelezen maar hier zijn geen woorden voor... :(:(:( werd er gewoon emo en kwaad van, niet normaal, ik heb er geen woorden voor, een hele dikke knuffel van mij, ik denk dat je hier juridisch wel een eind mee kan komen (gevoelsmatig denk ik dat) maar de pijn en jullie onmacht is veel erger, denk dat je eigen arts in arnhem ook niet weet wat hij/zij hoort!!! xxx van mij!!!

11. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Weet trouwens iemand hoe het met Mounia gaat?

12. mamastarlight

ben ik ook wle benieuwd maar eigenlijk...

fijne avond lieverds!

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    mounia heeft een eigen topic, haar vriendin houdt ons op de hoogte

14. mamastarlight

o ja vergeet ik helemaal. kijk morgen even.

15. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Vanmorgen even gebeld met ons ziekenhuis, wilde even mijn eigen gyn. spreken, maar hij had spreekuur en was heel druk vandaag. Ik vertelde het verhaal aan de assistente, die wist ook niet wat ze hoorde, ze kende onze vorige situatie ook en vond het echt ongelooflijk.... ze zei "ik zal maar niet zeggen wat ik nu denk"... de lieverd (voor lisa: assistente E.). Maar ik word vanavond teruggebeld door onze gyn. Eens kijken wat hij ervan zegt.

16. mamastarlight

lin: in weet wie je bedoeld! is inderdaad een lieverd. knuf!

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    lindinha, fijn dat je al een begripvolle reactie kreeg ben benieuwd naar het telefoontje van je doc. hoe voel je je in de ww?

hier uitkijken naar morgen, nog steeds last van mijn buik en helaas toch nog wat hoofdpijn (dacht vanmorgen dat het weg was) maar verder gaat het best redelijk.

18. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Jeetje Lindinha wat een toestanden zeg echt niet normaal.!!
    En weer bij jullie.. is toch niet te geloven.
    Ik ben heel erg benieuwd wat je eigen gyn zegt.
    ze hebben heel wat goed te maken met jullie.
    Meid sterkte hoor.. probeer toch een beetje rustig te blijven voor de emmie in je buik!
    Dikke knuffel

xxLiAnn
    Zou iemand me alsjeblief weer in het lijst erbij willen zetten?
    LIAnn 6 juli punctie.

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    alstublieft :D

-Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie
    - Lindinha: bezig met 3e ICSI
    - Linda: bezig met 3e IVF
    - Mounia: bezig met 1ste "zoek"- ICSI
    - Pat: bezig met laatste cryo-TP van de 1ste ICSI
    - LiAnn: bezig met 3e IVF
    - Sabine: bezig met 3e ivf
    - Dagmar1974:

Juni
    29: Dagmar1974 punctie (11 eitjes)

Juli
    1: Dagmar1974 uitslag aantal bevruchtingen
    2: Linda punctie (7 eitjes)
    4: Linda uitslag bevruchting
    5: Lisa : donatrice punctie
    5: Linda hopelijk tp
    6: Liann punctie
    8: Pat testen
    11: Lindinha testen
    12: Sabine testen
    13: Mounia testen

20. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ben ook erg benieuwd naar de reactie van onze gyn. Hij is gelukkig erg menselijk en altijd heel erg begripvol. Ik probeer me rustig te houden voor de emmie en het gaat op zich wel weer, maar ik vind de wachtweken altijd erg zwaar, vooral de periode na 1 week, waar ik dus nu bijna inzit....

Iemand tips?
    Morgenavond gaan we naar een 90's party en zondag lekker relaxen en misschien hapje eten ergens ofzo, maandag heb ik gelukkig een vergadering 's avonds, dinsdag niks, woensdag naar de kapper, donderdag/vrijdag/zaterdag ook nog niks, maar meestal rond die tijd weet ik wel al hoe laat het is... of het wel/niet gelukt is.

Deel Deze Pagina