oh killing lindinha vreselijk, ik ga heel erg voor je duimen, tja afleiding is het enige wat ik als tip kan geven anders wordt je gek, wordt je toch wel... ik merk nu ook al dat ik zo langzaam weer echt hoop krijg, denk steeds aan dat telefoontje morgen. je bent er toch steeds mee bezig he! nou hou je taai!!! heeft de arts al gebeld?
nou meiden de spuit zit erin, maar zit een heel verhaal achter. (zie mijn topic) @lindinha, ja E. is echt heel aardig, echt de aardigste daar vind ik. we hebben Dr. B. ook nog gesproken vanavond. @ linda, ik duim voor je voor morgen, oh nee het is vandaag al, hihi, ga nu gauw proberen te slapen. moet morgen ook weer werken. x lisa.
Linda, het is nog maar half 10 maar zelfs ik vind het gewoon spannend voor jou. ik duim.... Lisa, ik ga zo even je verhaal lezen op je topic. Maar hij zit er in ieder geval in. Lindinha,je hebt gelijk probeer je even rustig te houden voor je emmie in je buik. De wachtweken zijn ook erg zwaar.Afleiding dat is het enige, nou vanavond heb je een leuke 90's party dat is erg leuk. alvast veel plezier vanavond. Zo ik mag vanavond om 21.00u de pregnyl zetten die rotprik. xx LiAnn
Onze gyn. heeft ons gisteren ook nog gebeld over het laatste incident, hij wist echt gewoon niet wat ie moest zeggen, vond het ongelooflijk en onbegrijpelijk dat dit uberhaupt gebeurd en dan ook nog binnen zo'n korte termijn van 2 maanden en dan ook nog bij hetzelfde stel (wij dus)... hij gaat maandag overleggen met de heren in Utrecht en hen zeggen dat zij echt geen afwachtende houding aan kunnen nemen en met een voorstel moeten komen om dit "goed te maken". Hij zei ook dat we evt dit weekend mogen bellen als we bloed willen laten prikken, hij zei dat er waarschijnlijk wel al iets te zien is in het bloed, dus dat gaan we vanmiddag laten doen. Heb er geen goed gevoel over, had gisteravond wat rozig bij afvegen en later ook wat lichtbruin, ben bang dat het weer niet gelukt is....
Lindinha dat is wel erg vroeg kan het geen innestelling zijn?? want dat is in de 3 week dus wie weet hoop het voor jullie
Lindinha, fijn dat je arts zo meelevend is, dat scheelt wel he! ik ga heel erg duimen dat het roze een goed teken is, ik hoop het zo voor jullie!!! Sabine, hoe gaat het wachten bij jou? Lisa, ik ga je topic snel lezen! Morgen weer een spannende dag!!! Liann, heel veel succes vanavond met de spuit!!! Pat, hoe gaat het wachten bij jou? Mounia haar topic ga ik ook zo even lezen, ik denk aan je meid! Goed nieuws van mijn kant!!! 5 van de 7 eitjes zijn bevrucht, morgen (10.15) hebben we dus een terugplaatsing van 2 embryo's!!! De kwaliteit horen we morgen... hopelijk zitten er twee mooie bij (duim, duim, duim...) ik heb tot nu toe maar 1 topper gehad dus ik duim me suf! Ze zouden tussen 11 en 3 bellen maar belden al om half elf
- Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie - Lindinha: bezig met 3e ICSI - Linda: bezig met 3e IVF - Mounia: bezig met 1ste "zoek"- ICSI - Pat: bezig met laatste cryo-TP van de 1ste ICSI - LiAnn: bezig met 3e IVF - Sabine: bezig met 3e ivf - Dagmar1974: Juni 29: Dagmar1974 punctie (11 eitjes) Juli 1: Dagmar1974 uitslag aantal bevruchtingen 4: Linda uitslag bevruchting (5 emmies) 5: Lisa : donatrice punctie 5: Linda tp 6: Liann punctie 8: Pat testen 11: Lindinha testen 12: Sabine testen 13: Mounia testen 20: Linda testen
Linda, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!! Wat super zeg..5 van de 7 dat is hartstikke fijn zeg! Ik duim met je mee hoor... xxxLiAnn
hier gaat alles goed voel nog niks maar ja moet nog een 1 week wie weet wat er dan allemaal gebeurd hoop niks maar je weet het maar nooit
Lisa succes morgen met jullie punctie!! Linda goed nieuws 5 van de 7!! Ik duim mee voor toppertjes! Sabine succes nog met die vreselijke laatste wachtweek. Liann over twee daagsjes de punctie? Ik hoop dat het meevalt. Lindhina ik snap het echt niet...wat een vreselijk toeval zeg dat dit jullie moet overkomen in zo'n korte tijd 2 van zulke missers... heb er echt geen woorden voor! Ik duim heel hard voor een positieve test zodat je het iets makkelijker kunt afsluiten straks.... en roze afvegen zegt niets hoor, dat kan van alles zijn! Hier zit ik op mijn laatste wachtdagen...vreselijk zijn die!! Nog even doorbijten en dan maar hopen op die positieve test volgende week....
Meiden, bedankt voor de opbeurende woorden, maar denk echt dat het niet goed is, het is idd erg vroeg, pas 6 dagen na tp, maar vorige keer had ik elke keer al iets bruin bij 8 dagen, dus misschien nu gewoon wat eerder. Vanmorgen bloed laten prikken in het ziekenhuis, onze gyn. nog even gesproken en hij belt vanmiddag met de uitslag. Ik verwacht er niks van eigenlijk... Hou jullie op de hoogte. Liefs Linda
hey lieverds ik ben eindelijk weer thuis! ik ben nog niet van de overstimulatie af,maar het gaat een stuk beter. linda, wauw wat mooi 2 emmy's in je buikkie, ik lees straks even in je eigen topic alles bij. lindinha, ow meid hoeveel pech kan je hebben zeg!!!!knuff! en ik duim voor je emmy dat het lekker blijft zitten de rest een dikke knuffel, heb niet alles zo snel bij kunnen lezen (ben net net thuis, dus nog beetje hectisch hier) liefs mounia
lindinha weet je al iets, oh ik zou het zo erg vinden, nu al de hoop weg, ik duim wel door hoor! mounia, welkom terug, fijn dat je er weer bent, rustig aan doen meid!!!
mounia gelukkig ben je weer thuis hopelijk ben je snel weer helemaal op geknapt lindinha is er al wat meer bekend?
nee dat meen je niet hier heb ik echt geen woorden voor... klap na klap... een hele dikke knuffel maar volgens mij helpt er nu niks... wil je niet vervelen met domme vragen hoor maar wanneer was ook alweer je tp want ik had begrepen dat het soms wel max. 6/7 dagen kan duren tot de innesteling en meestal rond de 3/4 dagen na tp, dacht ik hoor... Nogmaals dikke knuf
hey meiden, linda, goed nieuws meid lees ik, ga zo even reageren in je eigen topic. @lindinha, nee he' meis, wat er voor jullie. heb er eigenlijk geen woorden voor. wil je heel veel sterkte wensen met deze klap. het is echt niet niks wat je allemaal over je heen hebt gekregen de afgelopen dagen/weken. dikke knuf voor nu. @mounia, je bent thuis meid, ga zo ook even in jou topic reageren. pat en sabine, spannend de laatste wachtdaagjes ik duim voor jullie. morgen hebben we dus de punctie, gek heh linda, jij zei het al, maar je gaat er toch vannuit dat ze weten wat ze doen in het ziekenhuis. fijn dat onze gyn gisteravond nog even heeft gekeken. het is een hele fijne man. we zien wel tegen de punctie op, omdat ie de vorige keer ook al pijnlijk was, en onze gyn heeft ons nu al voorbereid op best veel pijn . ik weet niet of ik morgen in de gelegenheid ben om achter de laptop te komen, maar zodra ik de kans heb laat ik jullie weten hoe het is. x lisa
lindinha, o nee vreselijk! geen woorden voor, ik wens je veel sterkte toe en een dikke knuff!!!! lisa, héél véél succes morgen met de punctie, ik hoop dat het snel achter de rug zal zijn! ik zal aan je denken