IVF / ICSI Deel II

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by rach84, May 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

Feb 8, 2009
    466
    0
    0
    Succes morgen Lisa. Ik hoop dat het allemaal meevalt.

Mounia, wat goed dat je weer terug bent. Zorg goed voor jezelf.

2. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

Oct 23, 2008
    1,686
    0
    0
    Hey meiden, bedankt voor de bemoedigende woorden. Heb voor nu even alle moed opgegeven en verwacht er ook echt niks meer van. Gisteren maar even al het verdriet weggedronken bij vrienden, heerlijk weer een roseetje gedronken.
    Onze volgende behandeling zal pas na onze vakantie zijn. Moet sowieso nu weer een maand rusten, ziekenhuis doet ook 4 weken geen puncties, dus komt mooi uit. Wij gaan laatste week augustus, 1e week september met vakantie, als we terug zijn beginnen we weer met spuiten. Even lekker weer bijkomen, moed en hoop bij elkaar schrapen en even nergens aan denken en rekening mee houden, lekker genieten van de vakantie en hopelijk kunnen we er dan weer tegenaan. Zitten wel te denken om een assisted hatching behandeling deze keer in Dusseldorf te doen, samen met Rijnstate. Moeten we nog maar eens overleggen met onze gyn., hij heeft het toen wel een keer voorgesteld. We zien wel even...

Iedereen heel veel succes met alle behandelingen en het wachten. Misschien dat ik de komende tijd niet zo heel vaak meer hier zal schrijven, maar zal jullie zeker op de hoogte houden hoe het hele verhaal met UMCU afloopt...

Dikke zoen voor iedereen!!
    Linda

3. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    #7023 LiAnn, Jul 5, 2009
    Last edited: Jul 5, 2009
    Lindinha, ow nee wat erg..ik wens je heel veel sterkte..Ik kan goed begrijpen dat je er even geen moed meer voor hebt.Het is ook allemaal niet niks
    Doe rustig aan,en neem je tijd..
    dikke knuffel

@Pat, ja morgenochtend de punctie erg spannend, zie er best wel tegenop.

@linda, dank je wel nog hi hi (alstublieft)

@ Mounia, fijn dat je weer thuis bent, doe het lekker rustig aan!.

@ Lisa, ik duim en denk aan jullie!!

xxLiAnn

4. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    hoi meiden, even een update van mijn kant.
    de punctie was heel erg pijnlijk, echt een hel voor mijn vriendin.
    onze eigen gyn is er de hele tijd bij geweest dat was heel erg fijn. in utrecht hebben ze 12 goeie eitjes gevonden, en het zaad was ook goed. woensdag ochtend worden we gebeld. ga nu snel weer naar mijn vriendin toe.

x lisa.

5. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

Feb 8, 2009
    466
    0
    0
    Oh nee Lisa, wat zielig voor d'r. Ik vind het echt knap en lief van d'r. Veel sterkte allebei. Ik ga duimen voor heel veel bevruchtingen en cryo's, zodat dit de laatste keer is geweest.

6. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

Feb 8, 2009
    466
    0
    0
    LiAnn alvast heel veel succes voor morgen.

7. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    hoi meiden,

hier weer terug, ga straks even op jullie allemaal reageren!

we hebben twee emmies van gemiddelde kwaliteit teruggeplaatst gekregen, stiekum wel een beetje teleurgesteld maarja:

a=top b=gemiddeld c=matig (hoeveel cellig dat is weet ik niet)

IVF1 b+c emmies
    IVF2 a+b emmies
    IVF3 b+b emmies

...en ik weet nog van iemand van dit forum die nu zwanger is van een tweeling (ook twee b) dus het KAN !!!

wederom geen cryos, tja het zijn kennelijk gewoon de feiten, niet veel eitjes, gemiddelde emmies, ik hoop zo dat het ons toch gegunt is...

8. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Lisa heb al even in je eigen topic gereageerd maar wat ene heftige dag weer he, hou jullie taai, nu even een paar dagen wat rustiger en ondertussen hard duimen, ook hier nog even sterkte voor jullie!!!

Hanneke hoe gaat het met je meid? Trek je het een beetje allemaal? Ik voel me nu echt ene beetje down, stom he, terwijl ik twee emmies heb, als het nu niet lukt, pppfff wil ik dan nog verder, we hebben gespaard maar toch... heb jij ook zo gedacht?

Liann ook even via dit topic HEEL VEEL SUCCES!!!

Lindinha ik vind het zo erg voor jullie, echt niet normaal, zoveel teleurstellingen in korte tijd, de zon schijnt maar dat lijkt voor ons soms niet uit te maken he? Ik denk aan jullie, heel veel sterkte toegewenst!!!

Pat en Sabine hoe gaat het? kwaaljes? hoe voelen jullie je, het wordt een spannende week!!!

Mounia fijn dat het weer goed met je gaat, heb net je topic gelezen, we duimen!

9. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

Feb 8, 2009
    466
    0
    0
    Ik heb ook al even in je eigen topic gereageerd. Ik begrijp wel dat je een beetje teleurgesteld bent. Je had natuurlijk graag cryo's gehad, zodat die laatste keer nog uitgesteld zou zijn. Maar met 2 gemiddelde emmies kan je echt hartstikke goed zwanger worden hoor. Het zegt echt niet zo veel. Moet je maar eens googlen, dan lees je heel veel verhalen van vrouwen die hiervan zwanger zijn geworden. Kop op meis ik ga keihard voor je duimen.

Ik moet eigenlijk zeggen dat het best goed gaat. Ik begin aan het idee te wennen dat we met z'n 2-tjes blijven. Voorlopig wil ik niet aan een 4e IVF denken. Ik ga eerst eens genieten, want ik ben zo moe van alles. Het is raar maar ik dacht altijd dat er een kindje moest komen om me compleet te voelen, maar ik merk dat ik zo ook heel gelukkig ben. In ieder geval zal ik wel moeten. Wie weet komt het ooit nog op de natuurlijke manier, ofschoon ik mijn leeftijd natuurlijk wel tegen heb. We zullen zien. Ik schrijf, lees en leef in ieder geval heel erg met jullie mee.

10. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

alles gaat nog goed heb af en toe wel krampen en dan begint bij mij gelijk het twijffelen maar me vriend is gelukkig positief en die zegt het kan alle kanten op gaan hij blijft er in geloven terwijl ik steeds meer twijffel over alles ben zo bang dat het zometeen niet lukt nog 1 week wachten en denk dat dat best lang gaat duren die week moet volgende week zondag werken dus hoop niet dat het die dag door komt anders kan niet zo vriedenlijk zijn tegen de klanten we moeten nog maar evebn geduld hebben

11. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hey meiden,

niet meer bijgelzen want voel me niet echt lekker maar wil iedereen even een knuffel komen brengen!

12. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hier is het weer game over....spotting is begonnen en heb dus maar een testje er tegenaan gegooid maar die was nega dus ik denk dat het zo wel in alle hevigheid zal losbarsten....

Voel me nu echt kut...zie het ook niet meer zitten...
    4 jaar van ellende, elke keer weer die teleurstellingen...had zulke goede hoop deze keer en toch het mocht weer niet zo zijn...
    Ik weet het even niet meer.

13. mamastarlight

o pat...tjonge jonge...knuf!

14. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    linda, ik snap je zorgen, maar echt meid ik heb ook véél verhalen gelezen van vrouwen die zwanger zijn geworden van een emmy van wat mindere kwaliteit.
    ik ga super voor je duimen!!!!!!!

hanneke, er zal altijd een litteken achterblijven, het lijkt mij ook heel moeilijk. en ik vind het daarom heel knap van je dat je in een vrij snelle tijd al zo goed ziet en voelt dat het zo ook goed is.
    dikke knuff!

lisa, ow wat erg voor haar zeg, hoe gaat het nu met haar?
    veel sterkte en succes!

lindinha, o meid wat zwaar lijkt mij het ook allemaal! het is ook niet niks wat je allemaal achter de rug hebt hoor, ik wens je heel veel sterkte!!!!!!

blondsteenbokje, beterschap meid,denk goed aan jezelf, knuff terug!

sabine, mischien heb ik ergens over heen gelezen maar hoe is het met jou? hoe voel je je?

15. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    pat, :( o meissie, soms denk ik ook "hoeveel teleurstellingen kan een mens aan zeg"! hele dikke knuff!! vind het heel erg voor je

16. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    pat dat meen je niet :( :( :( een hele dikke knuffel maar nu helpt denk ik even niks, je leeft zo naar een misschien mooi moment en dan BAM alles weer voorbij, ik denk aan je meis, vind het echt heel erg!!!

17. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    ow sabine ik lees nu pas dat je wel een berichtje had achtergelaten, oeps!
    ja deze dagen zijn zo spannend he, ik weet ook niet wat ik moet denken.
    helaas gewoon afwachten maar ik ben mega aan het duimen voor je!

18. mamastarlight

mounia: hoe gat het nu verder met jouw want dat heb ik niet teruggelezen

19. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    blondsteenbokje, ja het gaat een stuk beter. zaterdag mocht ik eindelijk weer naar huis, het zh vond ik maar niks.
    mijn hcg steeg wel flink (vandaar ook de overstimulatie) dus dat is/was wel heel positief.
    maar nu de overstimulatie weer verdwijnt ben ik bang dat de hcg ook weer verdwijnt, maar we zullen zien nog een weekje.

20. mamastarlight

spannend mounia! ik duim voor je!

Share This Page