Hallo lieverds, Blondsteenbokje, rustig aan en denk goed aan jezelf meis!!!! Beterschap! Pat, ik vind het echt vreselijk voor jullie! Zit hier met tranen in mijn ogen, wat is het toch oneerlijk........................... Bah....... Linda, POSITIEF blijven he!!!!! We duimen...... Mounia, spannend!! Gelukkig gaat het beter met je! Succes nog die slopende week! Dikke kus voor jullie allemaal hier!!!!!
Pat, ik vind het verschrikkelijk voor je. Ik kan alles nu tegen je zeggen maar niets helpt. Heel veel sterkte.
Hey meiden, nou de punctie viel best tegen bah wat deed het weer vreselijk pijn. Er zijn 4 follikels aangeprikt en hieruit zijn 4 eicellen verkregen. Alleen kwam de arts met iets minder nieuws dat mijn man zijn zaad matig was, en dit moesten ze nog verder bekijken, anders zou het icsi worden Heb net gebeld naar het lab en het is goed genoeg voor ivf. Ik mag morgenochtend om 11u bellen of er een bevruchting is, dit is niet gebruikelijk maar ze wilden wel een uitzondering maken omda we beiden zo nerveus waren tja wat wil je beiden keren van ivf was er niks mis met het zaad en nu is het matig.. en dit met de laatste poging.Ze waren erg aardig en als ik wil mag ik woensdag ook nog bellen of ze goed doorgedeeld zijn. Als er verder niks raars gebeurd heb ik donderdag om 14.45 de tp. Wat worden dit weer slopende dagen..Ben nog flink wezenloos van het tabletje dus eve rustig aan.. liefs LiAnn
liann hopelijk worden ze alle vier bevrucht en zijn ze allemaal van goede kwaliteit zijn ik zal duimen voor je
LiAnn balen dat de punctie weer zo tegen viel. Maar het is gelukkig weer voorbij. Ik voor je duimen ze alle 4 worden bevrucht.
Even up. Sabine hoe gaat het met je? Wat duurt het lang he! Stil hier vandaag, een hoop verdrietige forum-vriendinnetjes en morgen nog een spannende dag voor lisa en liann. Meiden ik denk aan jullie allemaal!!! - Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie - Lindinha: bezig met 3e ICSI - Linda: bezig met 3e IVF - Mounia: bezig met 1ste "zoek"- ICSI - Pat: bezig met laatste cryo-TP van de 1ste ICSI - LiAnn: bezig met 3e IVF - Sabine: bezig met 3e ivf - Dagmar1974: Juni 29: Dagmar1974 punctie (11 eitjes) Juli 1: Dagmar1974 uitslag aantal bevruchtingen 5: Lisa : donatrice punctie 6: Liann punctie 8: Pat testen 11: Lindinha testen 12: Sabine testen 13: Mounia testen 20: Linda testen
Hier gaat het iets beter, nog steeds verdrietig maar niet meer zo erg als gisteren. De eerste dag is toch het ergste...:x Sabine wanneer was jou eisprong? Ik dacht dat die voor de mijne was want als je nog geen last van een bloeding hebt is dat een heel goed teken toch??? Meiden een hele dikke knuffel allemaal en bedankt voor jullie lieve woordjes!!
- Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie - Lindinha: bezig met 3e ICSI - Linda: bezig met 3e IVF - Mounia: bezig met 1ste "zoek"- ICSI - Pat: opnieuw rust - LiAnn: bezig met 3e IVF - Sabine: bezig met 3e ivf - Dagmar1974: Juni 29: Dagmar1974 punctie (11 eitjes) Juli 1: Dagmar1974 uitslag aantal bevruchtingen 5: Lisa : donatrice punctie 6: Liann punctie 11: Lindinha testen 12: Sabine testen 13: Mounia testen 20: Linda testen
Vind het zo erg voor je, even nog een extra knuf voor jou, kon je wel werken, hoe gaat het met je man/vriend? Ik denk aan je!!!
Met manlief gaat het ook weer beter, hij was wel even in shok toen ik vertelde dat ik bloedverlies had...maar ja even laten bezinken en als we eraan toezijn gaan we weer voor een nieuwe ivf/icsi behandeling. Heb helaas wel moeten werken, gelukkig ging het vandaag al weer stukken beter dan gisteren. (werk met kindjes en dat is niet zo leuk voor ze als je zo snel geirriteerd bent)
ik dacht dat ik later me eisprong had dan jou 28 juni de terugplaatsing gehad alles gaat nog goed heb af en toe krampen maar een heel stuk minder dan normaal dus kan alle kanten opgaan we wachten nog geduldig af
- Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie - Lindinha: opnieuw rust - Linda: bezig met 3e IVF - Mounia: bezig met 1ste "zoek"- ICSI - Pat: opnieuw rust - LiAnn: bezig met 3e IVF - Sabine: bezig met 3e ivf - Dagmar1974: Juni 29: Dagmar1974 punctie (11 eitjes) Juli 1: Dagmar1974 uitslag aantal bevruchtingen 5: Lisa : donatrice punctie 6: Liann punctie 11: Lindinha testen, 4-7 al negatieve bloedtest 12: Sabine testen 13: Mounia testen 20: Linda testen
pat, knap van je dat je gelijk weer kon werken (of kon je niet anders?) lijkt me wel slikken om al die kindjes dan zo te zien. een hele dikke knuff, ik blijf het zo erg voor je vinden.