IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ja goed, alleen veel last van hoofdpijn en rare krampen, en verder zenuwachtig voor de testdatum he haha

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

duim duim duim

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hadden jullie in de eerste dagen na de tp soms ook kleine kramjes in je baarmoeder en soms een steek in je lies, denk dat het door de progesteron komt want ik herken het volgens mij van de vorige keren.

4. mamastarlight

is normaal helaas linda. knuf!

5. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ik voelde ook van alles, maar ik kreeg vrij snel overstimulatie te pakken dus in mijn geval was dat het (die steken deden veel zeer)

6. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Dank je wel Linda!!
    Kan ik hard gebruiken, heb het er heel erg moeilijk mee wat er allemaal gebeurd is en kan het nog niet echt van me af zetten, als iemand er naar vraagt dan begin ik gelijk te huilen. Vind het ook gewoon zo erg allemaal voor ons (of klinkt dat erg raar als ik dat zeg..?), dat ons dat nou weer moet overkomen....

Ik heb een afspraak gemaakt bij een acupuncturist voor volgende week, ga mijn mannetje en ik samen naartoe. Baadt het niet...

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    goed idee, je moet toch zelf weer in balans komen en dat zal nu ver weg te zoeken zijn, ik vind het erg fijn bij de acupunctuur, ben vandaag voor het laatst geweest,

vind het helemaal niet raar wat je zei,

ik vind het ook zo oneerlijk voor ons, als ik zie hoeveel wij om kindjes geven, hoe we (gelukkig soms) nog kunnen genieten van andermans kindjes dan weet ik niet waarom dit ons overkomt, maar dat heeft waarschijnlijk iedereen in de mmm :( zucht

eerlijk gezegd als ik dan aan die 50% denk die niet zwanger is na 3x ivf dan ben ik heel erg bang dat wij daar bij gaan horen, nooit hadden we dat gedacht, klinkt natuurlijk heel negatief nu maar ik merk gewoon dat ik het gewoon niet kan geloven dat het ook raak kan zijn...

sorry ook zoveel meiden met tegenslagen hier, het is gewoon de realiteit, ik vind het zo erg, voor ons allemaal!!!

8. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ik ook Linda, vind het ook zo ontzettend gemeen!!!! Voor iedereen hier!!

Ja heb het nog nooit gedaan acupunctuur, wel beetje eng vind ik het, maar volgens mij voel je er niks van. Die naaldjes zullen nooit zo erg zijn als de naald die ze gebruiken bij de punctie en die altijd zo verdomde zeer doet.

Ik vind het ook gemeen en oneerlijk, het lijkt juist wel dat alle mensen die onwijs veel van kindjes houden ze juist zelf niet kunnen krijgen. Ik begrijp heel goed je gevoel hoor Linda, hebben wij zelf ook, je kan bijna niet geloven dat het misschien ook wel eens raak kan zijn, maar dat is ook niet zo raar. Je weet hoe de teleurstellingen voelen en dat blijdschap-gevoel is gewoon zo ver weg voor je gevoel, terwijl het net zo ver weg is als de teleurstelling.

Maar meid jij moet positief blijven nu (hoe moeilijk dat ook is), jij hebt 2 kleintjes bij je!! Ik duim onwijs hard en driedubbel voor jullie!!!

Dikke knuf
    Linda

9. mamastarlight

ik vind het ook heel gemeen voor jullie en hoop dat dit niet verkeerd valt uit mijn mond...

10. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    - Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie
    - Lindinha: opnieuw rust
    - Linda: bezig met 3e IVF
    - Mounia: bezig met 1ste "zoek"- ICSI
    - Pat: opnieuw rust
    - LiAnn: bezig met 3e IVF
    - Sabine: bezig met 3e ivf
    - Dagmar1974:

Juni
    29: Dagmar1974 punctie (11 eitjes)

Juli
    1: Dagmar1974 uitslag aantal bevruchtingen
    5: Lisa : donatrice punctie
    6: Liann punctie
    8: Lisa tp
    11: Lindinha testen, 4-7 al negatieve bloedtest
    12: Sabine testen
    13: Mounia testen
    20: Linda testen

11. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hoi meiden, ben de laatste dagen niet veel online geweest, ga morgen even alles bij lezen.
    hier alles oke, gister avond nog wel een spanning want we moesten naar het ziekenhuis komen i.v.m. eventuele overstimulatie. maar was gelukkig niet ernstig. uitgebreider verhaal staat in m'n topic.

en goed nieuws, werd vanmorgen gebeld over de bevructing.
    er waren 9 embryo's ontsaan. 7 toppers, dus een tp en 6 in de vriezer.

ga morgen even reageren op de rest, ga nu gauw slapen.

x lisa.

12. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ten eerste een dikke knuff voor iedereen! het is niet niks allemaal he

en ik ben een beetje stout geweest, ik heb net een test gedaan en het was nega...ik weet dat het nog veel te vroeg kan zijn, maar ik denk dat het game over is.
    ik voel de ongikrampen nu ook veel vaker.

13. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Lisa, jeetje he wat goed joh. Gefeliciteerd. Is al die pijn en ellende met de punctie niet voor niets geweest.

Mounia, ik blijf voor je duimen meis. Nog even hoop en geduld houden.

14. mamastarlight

linda: wat een goed nieuws!

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    denk dat je lisa bedoelt ;)

mounia ik ga even naar je topic

16. mamastarlight

o sorry meid...

17. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

hoi meiden
    bij mij is het weer niet gelukt ben het vandaag geworden al 3 dagen te vroeg moet nu 29 juli weer beginnen met de deca en dan 1 sept pas de eerste echo

18. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Hey .

Nou vanmiddag voor de tp geweest..we gingen er heen maar wisten niet wat we moesten verwachten nadat ik gisteren had gehoord dat het maar 2-cellig was..

wat me nou overkomen is...Ik was in de kleedkamer om me uit te kleden, en mijn man zat al binnen bij de ivf arts en verpleegkundige en hij vroeg hoe het er voor stond,ik kon dit niet horen, dus toen ik binnen kwam vroeg ook ik hoe het met het embryo was, toen zei ze we gaan 2 embryo's terugplaatsen 1 4- cellige en 1 7-cellig nou ik wist niet wat ik hoorde. Ze zei er is er toch nog 1 bevrucht geraakt. . nou ik kon wel huilen van blijdschap..
    Dus ik heb 2 emmies in mijn buik!;) Ik vind het heel bijzonder deze middag...hoe raar kan het lopen.
    En nu nog de wachtweken.

en toen hebben we nog lekker vanaf 10 over 3 tot 5 uur in de file gestaan. Ik ben echt versleten vooral van de afgelopen 2 slopende dagen .

Zou iemand me bij het lijstje willen zetten ?? testen 20-7
    Dank je wel!

dikke xxLiAnn

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    - Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie
    - Lindinha: opnieuw rust
    - Linda: bezig met 3e IVF
    - Mounia: bezig met 1ste "zoek"- ICSI
    - Pat: opnieuw rust
    - LiAnn: bezig met 3e IVF
    - Sabine: bezig met 3e ivf
    - Dagmar1974:

Juni
    29: Dagmar1974 punctie (11 eitjes)

Juli
    1: Dagmar1974 uitslag aantal bevruchtingen
    8: Lisa tp
    11: Lindinha testen, 4-7 al negatieve bloedtest
    12: Sabine testen
    13: Mounia testen
    20: Linda testen
    20: Liann testen

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Sabine, dat meen je niet :( :( :( oh wat erg zeg!!! Hoe gaat het met je? Wow al gelijk weer verder met de volgende poging, dat vind ik heel knap want ik weet nu al dat ik dat echt niet ga trekken. Dikke knuf van mij, had voor Liann het lijstje aangepast maar kon het niet over mijn hart krijgen jou slechte nieuws erbij te zetten... :( nogmaals Knuf

Deel Deze Pagina