Liann, ben heel erg blij voor je, je wete niet half hoeveel, we hebben dezelfde testdag stom he dat het overal anders is. Mara gezellig dat je op het wachtbankje komt. Lisa wanneer moet jij testen? Gebruik je ook die bolletjes? Meiden eerlijk egzegd vind ik het heel erg dat er steeds zoveel slecht nieuws in ons topic te lezen is, dat hebben wij niet verdiend, we zijn zulke vechters, ik gun het jullie allemaal zoooooooooo!!! Wilde even zeggen dat ik jullie allemaal kanjers vind.
- Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie - Lindinha: opnieuw rust - Linda: bezig met 3e IVF - Mounia: bezig met 1ste "zoek"- ICSI - Pat: opnieuw rust - LiAnn: bezig met 3e IVF - Sabine: 29 juli beginnen met deca voor de 4e ivf - Dagmar1974: Juni 29: Dagmar1974 punctie (11 eitjes) Juli 1: Dagmar1974 uitslag aantal bevruchtingen 8: Lisa tp 11: Lindinha testen, 4-7 al negatieve bloedtest 13: Mounia testen 20: Linda testen 20: Liann testen
- Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie - Lindinha: opnieuw rust - Linda: bezig met 3e IVF - Mounia: bezig met 1ste "zoek"- ICSI - Pat: opnieuw rust - LiAnn: bezig met 3e IVF - Sabine: 29 juli beginnen met deca voor de 4e ivf - Dagmar1974: Juni 29: Dagmar1974 punctie (11 eitjes) Juli 1: Dagmar1974 uitslag aantal bevruchtingen 8: Lisa tp 11: Lindinha testen, 4-7 al negatieve bloedtest 13: Mounia testen 20: Linda testen 20: Liann testen 23: Lisa testen
zo heb het lijstje aangepast. @linda, ja ik gebruik ook die bolletjes, moet ik ook blijven gebruiken bij een zwangerschap. verder wel oke hier, ben echt doodop van alles wat er de afgelopen dagen gebeurd is. x lisa.
Sabine wat vreselijk voor jullie, ben het met Linda eens ,knap dat je gelijk door gaat, maar ik snap het ook wel, ik ben in jan 2009 begonnen met de 1e ivf en nu al met de 3e bezig, je wilt gewoon doorgaan want niks doen ik ook zo moeilijk. Heel veel sterkte!! Ja erg he Linda dat er steeds zoveel slecht nieuws hier is.We doen er zoveel vreselijk veel voor,en het lukt maar niet. Daar word je gewoon verdrietig van. (al zeg ik het zelf) we zijn allemaal kanjers! Lisa, doe lekker rustig aan. Het zijn echt slopende dagen. Dikke knuffel LiAnn
meiden ik ga overigens heel misschien 1 of 2 dagen later testen maar eerst maar eens roodloos de officiele testdag halen want bij IVF1 lukte dat niet... lisa dat vind ik zo raar dat ik dan wel zou moeten stoppen met die bolletjes als ik zwanger zou zijn, zou dan denk ik liever doorgaan hihi, hoe zit dat bij de andere meiden in andere zkh-en? meiden met slecht nieuws, nog even een extra knuf van mij. weet je wat altijd zo moeilijk is, de een heeft slecht nieuws, de ander heeft nog hoop, dat is ook altijd zo wisselend, zo heb je het de ene dag nog over testdatum en mogelijke kwaaltjes, vervolgens alweer over wanneer de volgende poging geplant gaat worden... nogmaals ik vind ons echt kanjers, en dat mag ook wel eens in het roze !!!
Sabine: weet niet goed wat een moet zeggen...kan je allen sterkte wensen en een knuffel komen geven Lian: wat een goed nieuws! duimen draaien
thanx blondsteenbokje. sabine, dikke knuffel meid, en idd knap dat je gelijk door gaat, maar ook dat begrijp ik. je wilt voor je gevoel niet stil staan. dikke knuffel voor alle andere meiden. x lisa.
wat een ellende steeds op dit topic, wordt er echt verdrietig van, nu die arme mounia weer, de juli-maand is kennelijk niet onze vriend, hopelijk brengen de laatste drie er nog verandering in. meiden moet steeds aan jullie denken, vind het echt heel erg!!! Knuf van mij
goh deze maand is het idd geen goede maand zoals de meeste al weten ik ben ook ongi geworden. sabine, een hele dikke knuff meid!!! en echt super knap van je dat je zo snel weer doorgaat, voel mezelf nu wel een beetje zwak want ik twijfel heel erg of ik door moet gaan ivm die overstimulatie die ik had. maar goed ik ben nu ook een emo wrak nu meid veel sterkte en de volgende poging moet gewoon lukken! iedereen een knuff! liefs mounia
mounia wat klote dat het ook bij jou niet gelukt is maand juli is niet echt positief bij de meeste hopelijk bij de rest wel dat die een mooie test mogen hebben het klinkt misschien stom maar we zijn ons toch aan het voorbereiden dat het bij ons nooit zal lukken we hebben nou nog 1 kans of misschien wel meer ligt er natuurlijk aan hoeveel eitjes er de volgende keer goed zijn maar me hoop word steeds minder we zijn nu bijna drie jaar bezig en het word me nu wel zwaarder ik stop het allemaal weg elke keer maar zo werkt het ook niet dat begin ik nu wel te merken kan om alles huilen maar ja we moeten wel blijven geloven eigenlijk want anders word het helemaal niks meer iedereen veel succes met de wachtweken nog
sabine o meid, eerst even een dikke knuff! het is ook zo moeilijk allemaal, ik heb nu al het gevoel van het zal vast niet meer lukken en ik zat pas in poging 1. hoevaker het mislukt hoe meer de moed begint te zakken, deze poging van je moet gewoon lukken, ik gun het jou en de anderen hier heel erg! dit verdient niemand! ik weet verder even niet wat ik moet zeggen, zo oneerlijk allemaal, maar ik blijf voor je duimen meid!!!!! liefs mounia
sabine dikke knuf meid, het is ook niet allemaal niks, en dat ervaren alle meiden hier als geen ander deze heftige periode. allemaal heavy pogingen met veel spanningen, en ook nog eens slechte berichten. toch moeten we positief blijven met z'n allen, en daarom is het ook zo fijn om hier te schrijven iedereen begrijpt elkaar, we maken allemaal hetzelfde mee voor dezelfde wens, alleen dan voor ieder op z'n eigen manier. dikke knuf for all, xxx
Hey meiden, Mag ik hier ook bij?? Wij zijn bezig met onze 1e ICSI. Gisteren de punctie gehad, viel reuze mee. Oogst van 18 eicellen. Morgen bloedprikken voor eventuele overstimulatie (had 37 follikels). Dan horen we ook hoeveel er bevrucht zijn en of we een TP hebben. Spannend!!! Liefs
bright jammer dat je hier moet zijn maar welkom gelukkig viel de punctie mee bij je en hoop dat er veel bevrucht zijn zal duimen voor je
Bright welkom en ik duim voor goeie bevruchting. Succes met bloedprikken, ik hoop maar dat je geen overstimulatie hebt... Hoe is het op de wachtbank? Kunnen jullie het nog een beetje volhouden meiden? Blondsteenbokje hoe gaat het bij jou? Alles nog goed en superlekker aan het genieten? Fijne zondag allemaal!!
- Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie - Lindinha: opnieuw rust - Linda: bezig met 3e IVF - Mounia: bezig met 1ste "zoek"- ICSI - Pat: opnieuw rust - LiAnn: bezig met 3e IVF - Sabine: 29 juli beginnen met deca voor de 4e ivf - Dagmar1974: Juli 13: Mounia testen 20: Linda testen 20: Liann testen 23: Lisa testen
Hoi meiden, Even een knuf voor jullie allemaal, hier niet veel bijzonders, alleen ik voel helemaal niks, vorige keren 100.000 klachtjes en nu... ? wordt ik ook wel weer onzeker van, m'n borsten deden erg zeer door de utrogestan maar vandaag al iets minder... bleeehhh