Hey meiden, Even bericht van mij. Geen TP gehad Mijn bloedwaarden waren te hoog dus teveel risico. Ontzettende teleurstelling, geen woorden voor. Voel me zo goed!!! Gelukkig wel 9 toppers en morgen horen we hoeveel er in de vriezer kunnen. Nu maar wachten op mijn ongi... Zucht
Dag dames, Ik gok dat de meeste mij niet zullen kennen, maar wil jullie toch even een hart onder de riem steken. Ook ik ben zwanger geworden door ivf, het is voor mij ook een lang traject geweest, maar gelukkig is het gelukt!! Ik heb zelf een moeilijke tijd achter de rug, de man/mijn grote liefde (van wie ik zwanger ben) is onverwacht overleden, ik sta er nu dus alleen voor, maar krijg wel iets heel moois van hem!!!! Ik denk nog vaak aan alle behandelingen, maar het is echt de moeite waard!!! Geef de moed niet op, ook al is dat soms erg lastig!!! Jullie dag komt echt! Liefs Renate007
Renate, Wat verschrikkelijk dat je je grote liefde moet missen. En wat lief dat je ons dan een hard onder de riem komt steken!! Dikke knuffel!! Liefs
Renate ik ken je nog wel! Jeetje wat een vreselijk bericht van je man! Weet gewoon niet wat te zeggen... waar jij nu doorheen gaat... Lief dat je ons een hart onder de riem komt steken, kunnen we zeker gebruiken in deze rotmaand met alleen maar verdrietige meiden. Hebben jullie veel pogingen moeten ondergaan? Hoe oneerlijk is deze wereld vraag ik alleen als ik jouw berichtje lees. Ik hoop dat alles goed gaat met je zwangerschap, en dat je in je kleintje straks al het moois van je man gaat terug zien. Liefs Linda
Renate wat erg...ik zit hier te huilen achter mijn pc.... Hoe oneerlijk is de wereld... Heel veel sterkte en ik hoop dat je heel erg veel kan gaan genieten van je kindje!!
Ongelofelijk, wat een verhaal Renate. Respect dat je ons een hart onder de riem steekt, terwijl je zelf in diep verdriet zult zitten. Je liefste verliezen en zwanger van hem zijn, het lijkt me 1 van de ergste dingen die je kunt overkomen in je leven. Ik wens je heel veel sterkte toe.
Dag dames, bedankt voor jullie lieve berichtjes. Wij hebben 9 iui behandelingen gehad en gelukkig was de 1ste ivf poging raak. Het is inmiddels alweer bijna een half jaar geleden dat mijn vent is overleden, het verdriet slijt enigzins alleen het gemis niet. Ik krijg het mooiste kindje van de wereld (al zegt elke moeder dat denk ik) en hoop ook zeker dat het op m`n vent lijkt! Inmiddels geniet ik met volle teugen van mijn zwangerschap, misschien nog wel meer als iedere andere zwangere. De band met m`n kleine is er nu al!! Ik denk echt nog heel vaak aan degene die nog met behandelingen bezig zijn, ik weet dat het heel zwaar kan zijn om de moed erin te houden. Voel me zelf wel eens opgelaten als ik bij de gyn in de wachtkamer zit en je weet dat daar mensen zitten die zo ook zo graag zwanger willen worden. Mijn steun aan jullie is echt oprecht, al vond ik het wel lastig om te plaatsen heb hier ook wel voor getwijfeld, er staat bij mij nu toch een hele andere banner onder mijn bericht. Ik duim echt heel hard voor jullie en hoop dat jullie allemaal heeeeeeeel snel een mooie positieve test in handen hebben!! Liefs Renate
Renate, Ik vind het super lief dat je hier komt om je bericht te plaatsen. En ik denk dat jouw banner alleen maar laat zien dat het gewoon kan en ook dat steekt mij in ieder geval een hart onder de riem. Fijn dat je zo geniet van je zwangerschap en ik hoop dat jullie kindje op je man/vent lijkt. Liefs
Jeetje Renate, wat een heftige tijd moet jij nu meemaken. Eerst de emotionele roller coaster van ivf en dan ben je eindelijk zwanger en dan verlies je je maatje. Ik vind het echt verschrikkelijk voor je. Heel veel sterkte. Je bevallingsdatum staat voor de deur. Wat spannend.
hoi renate, zeker ken ik je nog meid, heb destijds ook een pb naar je gestuurd.(hoop dat je die ontvangen hebt) ik weet het nog als de dag van gister, jij teste 23 nov. positief en ik 25 nov. moet nog elke keer aan je denken als ik in het umc kom. vind het heel knap van je hoe je je leven weer hebt op kunnen pakken. nog een paar weekjes en dan heb jij het mooiste geschenk in handen van jou lieve mannetje. dikke knuf meid. @bright, welkom hier meid, lees alleen niet zulke fijne berichten over je behandeling. sterkte met herstellen, en hoop dat er genoeg cryo'tjes voor je overblijven. linda en lian, hoe voelen jullie je? ik voel eigenlijk niet veel, denk af en toe wat steekjes onder in m'n buik te voelen. maar that's it. maar goed nog anderhalve week te gaan. dikke knuf for all. x lisa.
ik voel ook niks lisa, alleen vanacht ongikrampen gehad ineens, nu weer niks, boobs doen zeer maar al ietsje minder
renate, ow meissie wat een verhaal zeg! en wat ontzettend lief van je dat je ons een hart onder de riem komt steken. weet even niet verder wat ik moet zeggen, vind het erg dat je ventje er niet meer bij mag zijn dikke knuff! meiden, als je een buiten baarmoederlijke zwangerschap hebt test je dan positief?? omdat ik nog geen bloed heb geprikt zei het zh wat het risico zou kunnen zijn, word er maar bang van. (door verbouwing in huis ben ik het forumulier om bloed te prikken kwijt geraakt, dus ben nog niet geweest)
mounia bij een bbz test je ook positief, heb je nog een test gedaan vanmorgen dan? ik zou in het ziekenhuis op jou afdeling even een nieuw formulier vragen.
meiden iedereen vele sterkte deze week, het wordt een lange week. hopelijk haal ik het einde van de week, het kan zijn dat ik eind van de week ongi word, ik hoop natuurlijk van niet maar heb sinds vanacht een ongigevoel... zolang ik maar geen bruine afscheiding heb...
Hai linda, Ik heb ook het gevoel dat het een heel erg lange week gaat worden...we mogen op de zelfde dag testen, wat een spanning weer... Voel verder eigenlijk niets. Dus mijn hoop zakt alweer tot het nulpunt... X
ik voel pas wat sinds vanacht maar bij ivf 1 voelde ik van alles en bij ivf 2 niks en beide keren niet zwanger dus het zegt helaas niks jij ook sterkte, ik had trouwens 5-7 mijn tp
meiden wil jullie even laten weten dat ik met jullie mee leef, dus ik duim, bid, smeek en wat je maar kan bedenken voor jullie!
Hè 05-07 je tp en dan de 20ste "pas" testen?? Ik heb het idee dat ze bij ons in het ziekenhuis snel testen. Nu is het zelfs een dag later omdat de 10e dag na tp op zondag viel... Dus nu maandag de bloedtest. Tot nu toe ben ik bij beide cryo tp's ook op de 11e dag ongi geworden...Het wordt dus spannend maandag. Het ene moment denk ik vanalles te voelen en dan zeg ik streng tegen mezelf "voel je het ook echt of wil je het voelen" (het is meestal het laatste ;-()
Het wordt zeker een lange week. Linda,erg he als je iets voelt dan word je bang en voel je niets word je onzeker... vanacht heb ik rot geslapen zeg,steeds wakker en kon al zo moeilijk is slaap komen. vanochtend had ik wat last bij mijn eierstok en ook een klein beetje rugpijn pff... Gister had ik er wel een goed gevoel over, maar vandaag zie ik even niet zitten. xxLiAnn