Meiden wat maken jullie het spannend. Ik blijf nog zo doorduimen dat het voor jullie allemaal een hele mooie dag gaat worden. Linda, inderdaad zeg, wat mag jij pas laat testen. Ik mocht altijd 15 dagen na punctie testen. Dat zou bij jou dan vrijdag zijn. Iedereen heel veel sterkte in die laatste rotweek.
ja inderdaad daarom wordt het einde van de week ook spannend of ik niet ongi wordt... liann ik heb ook slecht geslapen, hopelijk gaat het vanacht wat beter
willen jullie even lachen... moet ik net die bolletjes inbrengen (op mijn werk) ... laat ik er een vallen, rolt ie onder de deur door... aaarrrccchhh hahaha ik had er 2 in m'n hand meegenomen, moest ik dus weer terug, nieuwe halen...
Wha ha ha ha ha ha ... owww Linda ik zie het ook helemaal voor me en moet er idd erg om lachen!!! Gatver wat ben ik moe zeg het is echt niet normaal xxLiAnn
hopelijk een goed teken liann ben ook erg moe maar heb dan ook slecht geslapen, benieuwd hoe het vanacht en morgen weer gaat, ongi pijn is trouwens weer weg...
Ja Linda hopelijk wel,maar je durft bijna nergens op te hopen he.. Fijn dat de ongipijn weer weg is. Ben ook benieuwd hoe het vanacht en morgen weer is. Afwachten maar weer..
lisa, nee het is nog steeds nega, maar ik vroeg mij dat af omdat het ziekenhuis hiermee kwam (raar,ze hadden het over risico's) linda, hahaha ik zie het al helemaal voor me van die bolletjes! en meissie ik duim voor je, ik hoop hééé'l erg dat je einde van de week geen ongi tegen komt! de rest een dikke knuff!!!!!! liefs mounia
Hoi lieve meiden, Mounia, Sabine, wat ontzettend balen...........pffff.... Sterkte!! Linda, oh meis wat spannend!!!!! Ik duim zo met je mee en denk aan je. Al ben ik niet veel meer op het forum !!!! Ik heb ook een paar keer zo'n ongesteldheidsgevoel gehad in de 2e wachtweek, wil niet veel zeggen maar toch. Probeer hoop te houden! Lisa, voor jou is het ook echt onzettend spannend! Ik duim!!!!!!!! Blondsteenbokje, hoe is het met jullie?????? Voor de rest van de meiden, (ik krijg het allemaal niet meer zo bijgehouden). Ik duim voor julie en denk aan jullie allemaal! Met ons gaat het ook stukken beter! We zijn weer positief over de toekomst en hebben in augustus 2 second opinions staan in andere ziekenhuizen ( waaronder 1 in Belgie ) en willen eens kijken wat die voor ons kunnen betekenen. Heb namelijk gehoord dat het in Belgie ook goedkoper schijnt te zijn en dat ze daar minder streng zijn! Ik houd jullie op de hoogte! Blijf hoop houden meiden al is het soms heel erg moeilijk!!!!! Dikke kus Sabrien
Hoi meiden Ik ben niet bekend in dit topic, eigenlijk wilde ik dat graag zo houden maar ik ben bang dat ik hier toch in beland. Ben nu bezig voor mijn 6e IUI, daarna moet ik een maand of 5 wachten voor de daadwerkelijke punctie voor de 1e IVF behandeling. Ik zou graag willen weten hoe jullie de IVF behandelingen ervaren, is het emotioneel zwaar?
sabrien, wat lief dat je nog zo met ons meeleeft. het is niet niks allemaal heh, goed dat jullie weer zo positief zijn. en fijn dat er weer afspraken gepland staan, die weer wat hoop geven voor de toekomst met een kindje. dikke knuf meid @taluha, ik hoop voor je dat je de ivf net kunt ontspringen en je 6e iui raak zal zijn, maar lees dat je toch al wat meer wilt weten over de ivf. ik weet nog zo goed dat ik mij hier bijna 2 jaar geleden voorzichtig aanmelde, toen waren er hier hele ander namen te vinden, en nu hoor ik zo'n beetje bij het vaste clubje hier helaas, vind dat wij dames van het vaste clubje maar eens de weg vrij moeten maken voor nieuwe ivf-ers ( natuurlijk hopelijk niet voor jullie, maar als het er dan toch op aan gaat komen) of het zwaar is vroeg je:, tja de een heeft meer last van de hormonen als de ander, ik moet zeggen dat ik de bijwerkingen wel te doen vind, er zitten nu veel meiden hier die aan de 2e of 3e ivf bezig zijn er er toch een heavy behandeling op hebben zitten. ik zou als ik jou was jezelf goed laten informeren, en het op je af laten komen, als je er positief in gaat, zal de behandeling ook wat makkelijker te doen zijn denk ik hoor emotineel en ook lichamelijk. igg heel veel succes alvast toegewenst. x lisa.
ik vind inderdaad dat ik ook maar eens plaats moet maken, hoewel ik hoop dat er dan niemand voor het plaatsje in aanmerking komt maar toen ik in dit topic teruglas, zag ik er toch wel een hoop zwangeren tussen zitten (destijds mijn ivf 1) dus ik sluit me bij Lisa aan! allemaal succes meiden!!!
taluha ik hoop dat je niet met ivf hoeft tebeginnen maar voor iedereen is het anders je moet wel positief blijven anders word het wel zwaar maar ik denk dat je het meeste last krijgt van de hormonen en blijven praten is belangrijk niet dat dat mij sterkste punt is maar probeer het wel vaak succes en hopelijk lukt je 6de iui
talulah, meid ten eerste hoop ik dat de ivf jou bespaart blijft! en voor iedereen is het anders (emotioneel en lichaamelijk), ik moet wel zeggen ik vond het zwaarder dan verwacht, maar ik had de pech dat ik een overstimulatie te pakken had. succes met alles! sabriene, goed om te lezen dat het beter gaat! ik ben benieuwd naar je verhalen straks over de komende behandeling, ik ga hard voor je duimen meid! en de meiden van het "vaste clubje" , ik snap dat gevoel wel hoor, ik schrijf ook al heel lang mee in een ander topic hier, en iedereen waarmee ik begon te schrijven is zwanger of al bevallen. hopelijk kunnen jullie (en de rest natuurlijk ook!) snel verhuizen naar een ander onderdeel op het forum. ik word donderdag gebeld over de cryo's, spannend dus. iedereen een dikke knuffel, ik leef met jullie mee. ik merk dat ik ietsjes minder actief ben hier, komt ook eigenlijk wel door de verbouwing die ik hier heb thuis, maar dat jullie niet denken dat ik jullie vergeten ben ofzo ! liefs mounia
hoi meiden alles goed Mounia gaat het al weer wat beter Linda Liann Lisa hoe is het met jullie is het nog een beetje uit tehouden ? dagmar waneer mag jij testen?
sabine, ik denk dat ik namens ons drie spreek als ik zeg dat we bijna gek worden van het wachten, het is echt slopend, kan niet echt echte afleiding vinden, zit ook veel hier, weet niet of dat wel zo goed is maarja...
hoi meiden Bedankt voor jullie antwoorden! Hopelijk verlaten jullie dit topic snel met positief nieuws! En ik heb nog steeds hoop dat ik niet in dit topic zal belanden. Groetjes Talulah
sabine,ja het gaat alweer een stuk beter, behalve als ik aan de toekomst denk, kids heb ik altijd wel om me heen (ben pleegmoeder) maar het gemis van een zwangerschap en bevalling is groot, ik wil ook zo graag meepraten... zucht. hoe is het met jou?? linda,lisa,liann (leuk de 3 L'en/musketiers haha) veeeeeeeel succes met het wachten!ik duim! een knuff voor all, liefs mounia