linda: ja gek genoeg voelde ik alles wat leek op gewoon ongie worden. het enigste wat mij zekerder maakte op een gegeven moment was een veegje bloed rond dag 14, innesteling dus. ik heb op de trestdag getest omdat ik zeker was dat ik het ziekenhuis moest bellen voor een nieuwe poging. toen ik teste was die dus toch raak. kan je dus geen hoop geven...
Meiden hoe gaat het?? Hoeveelste dag na de punctie zitten jullie nu? ik denk aan jullie en duim heel hard voor positieve testen!!! xxx
- Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie - Lindinha: opnieuw rust - Linda: bezig met 3e IVF - Mounia: bezig met 1ste "zoek"- ICSI - Pat: opnieuw rust - LiAnn: bezig met 3e IVF - Sabine: 29 juli beginnen met deca voor de 4e ivf - Dagmar1974: Juli 13: Mounia testen 20: Linda testen 20: Liann testen 23: Lisa testen
ja echt om gek van te worden die ww. ja sabine daar zeg je me wat, dagmar zit ook op het wachtbankje, ben benieuwd hoe het met haar is. @pat, ik zit vandaag 11 dagen na de punctie, en 8 dagen na de tp, pffffff, nog een lange week te gaan. x lisa.
Linda, ik mocht 14 dgn na de TP testen. Ik heb thuis 's morgens op de testdag getest met Kruidvattesten (2 voor 5 euro) omdat we graag wilden weten waar we aan toe waren. Die vind ik het fijnste en schijnen ook het veiligste zijn en het goedkoopste ! duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim!!!!!!!!!! Ik word zelf ook helemaal zenuwachtig met al die testdata's hier!!!!!!!! We hebben allemaal eens GOED nieuws nodig!!!!!!!
- Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie - Lindinha: opnieuw rust - Linda: bezig met 3e IVF - Mounia: 1ste "zoek"- ICSI mislukt, geen cryo's, even pauze. - Pat: opnieuw rust - LiAnn: bezig met 3e IVF - Sabine: 29 juli beginnen met deca voor de 4e ivf - Dagmar1974: Juli 20: Linda testen 20: Liann testen 23: Lisa testen
meiden hier geen cryo's erg k*t allemaal dus. en voor de dames in de ww Ik verbied elk druppeltje,veegje bloed!! ik duim!
- Lisa: bezig met 2e ivf met eiceldonatie - Lindinha: opnieuw rust - Linda: bezig met 3e IVF - Mounia: 1ste "zoek"- ICSI mislukt, geen cryo's, even pauze. - Pat: opnieuw rust - LiAnn: bezig met 3e IVF - Sabine: 29 juli beginnen met deca voor de 4e ivf - Dagmar1974: - Debje1976: september 4de (zelfbetaalde) ivf maar nu in Belgie Juli 20: Linda testen 20: Liann testen 23: Lisa testen[/QUOTE]
Hallo meiden, Lang niet hier geweest, ik had wat inlog problemen, hopelijk mag ik nog komen, heb mezelf op het lijstje gezet, zal binnenkort een lang verslag doen. maar mij duimen draaien voor iedereen mega hard!! Jullie verdienen het!!
mounia helemaal geen cryo's je had toch aardig wat bevruchten eitjes hoe kan dat dan? het zit je ook niet mee he sterkte
sabine, ik zou niet weten hoe het kan, teminste ze waren allemaal nét geen toppertjes dus ja die vriezen ze dan niet in. ik vind het super zonde!!!
Hey meiden, Ik kom jullie even een hart onder de riem steken! Ik zie dat een aantal van jullie op het wachtbankje zitten...spannend hoor! Enne Linda...ik mocht altijd 15 dagen na punctie testen en heb 2x al op dag 14 na punctie positief getest (1e x geeindigd in een MA en 2e x zit nu nog in m'n buikje) Meiden ik hoop echt dat het bij jullie allemaal snel raak is en wens jullie dan ook heel veel succes en sterkte toe! Geef de moed niet op, want het kan echt....kijk maar naar mij!
morgen meiden, het wordt een spannend weekend! houd moed, geloof en hoop! dat doe ik ook zeker voor jullie!!!