rach, ja dat kan, was bij mij iig wel. dames die aan me denken bedankt erg lief. Omdat ik vanmorgen weer 2druppels bruin heb, ga ik morgen niet testen, moet/mag van de gyn,maar ja die testen zijn ook niet goedkoop.Heb morgenochtend eerst de laatste 2 tabletjes utrogestan en wil eerst zien of ik daarna ongi wordt,wat ik wel verwacht en anders kan ik alnsnog weer testen.
@Diana - Ik wil je even zeggen dat ik het heel knap vind dat je zo sterk bent om deze beslissing te kunnen nemen... Tuuurlijk heb je gelijk dat de testen duur zijn en tuuurlijk heb je gelijk om eerst te kijken of het doorzet of niet... Maaaaaar ik denk niet dat ik het zou kunnen... Petje af... En meid... ik blijf aan je denken en voor je duimen... Succes! en sterkte!
Hee meis! Ik vind ook dat je werkgever het niet kan maken om dit soort dingen door te geven aan anderen hoor. Ik kan me namelijk ook zo voorstellen dat het wel lekker is om op je werk niet de hele tijd geconfronteerd te worden met vragen over hoe het ermee gaat en of je al wel of niet zwanger bent. Wat lief van je noot trouwens dat je even een break kunt inlassen. Beetje een puik hotel? Toch minimaal 5 sterren neem ik aan.. ghehehe
Nou we zijn naar het ziekenhuis geweest (Erasmus MC) en daar moest mijn vriend weer zijn zaad inleveren en dat kon gelijk onderzocht worden. een paar uur later hadden we de uitslag: 40% was goed van zijn zaad terwijl ze de vorige keer zeiden maar 10% . deze dokter zei dat IK nu onderzocht moet worden en als daar niks uit komt dan word het KI. terwijl die andere dokter zei het word IVF want KI gaat zowieso niet lukken. erg verwarrend dus. De dokter zei ook dat een spontane zwangerschap ook geen probleem moet zijn de volgende afspraak is 24 juli dus dat duurt nog een maand.. ik hoopte eigenlijk dat het wat sneller zou gaan..
5 sterren? als hij het voor mij regelt is het altijd goed En flientje, naast het idd niet leuk is om er steeds mee geconfronteerd te worden, heeft zij, lijk mij, toch gewoon de plicht om dingen die ik vertel (niet omdat ik dat wil, maar omdat het noodzakelijk is omdat ik af en toe afwezig ben) voor haarzelf te houden.
ik moest vanmorgen de laatste 2 utrogestan inbrengen, maar heb het nietgedaan, vannacht weer een paar druppels bruin, het zit er gewoon aan te komen, dan kan het beter ook maar zo snel mogelijk eraan komen. @wishgirl, ik vond het ook moeilijk om niet te testen, maar na 2 negatieve testen heeft het denk ik weinig zin om nog hoop te houden, diep vanbinnen blijf je natuurlijk hoop houden en als ik straks echt ongi ben zal het toch wel even slikken zijn, maar aan de andere kant weten we gewoon dat het wel over zal zijn.
hoi vanmorgen bruinverlies...zo ging het de vorige keren ook. ben bang dat het dan toch alweer voorbij is. tuurlijk blijf ik wel een beetje hopen tot ik echt helderrood bloed verlies, maar ik probeer me er ook al op voor te bereiden. dus nu ben ik een beetje down diana: hopelijk wordt je gewoon niet ongesteld nu maar die onzekerheid is killing! @de rest: sterkte met wachten, spuiten, en andere attributen voor een baby
he rach, daar zou ik ook boos om worden hoor.iid haar erop aan spreken, als je een goede bui hebt, want stel je gaat huilen, dat kan ze dat ook weer tegen je gebruiken in het gesprek.Ik zou wel willen weten wie het dan nog meer weten, alleen zij?Of het hele bedrijf.Hoop het eerste voor jou.
@judibi Ik duim voor je dat het loosalarm is. hier is het echte rood gekomen, dit keer niet de kleur van de liefde zoals marco borsato het zo mooi kan zingen,maar het door vele van ons zo gehate rood. Waarom mocht je nou niet komen waarom mocht het niet zo ZIJN trots op onze dochter zijn we, maar het gemis van nog een kindje doet zon PIJN. Het is voor ons misschien makkelijker te "verwerken" van mezelf mag ik geen verdriet voelen en geen PIJN, want zoveel mensen hebben niks terwijl wij al met z,n drieen ZIJN. Ik gun het iedereen en misschien de ander op dit forum nog wel MEER, maar het verdriet van een mislukte poging doet precies hetzelfde ZEER. Ik zit nu vooral met de vraag(omdat ik gelovig ben) waarom God het zo laat gebeuren, waarom sommige abortus plegen en anderen zoveel moeite moeten doen.Ben ik minder waard?Ben ik minder bijzonder, maar helaas zal ik geen antwoord krijgen op die vragen.Hebben jullie deze vragen niet?Hopelijk lukt het me om het los te laten, te blijven geloven en zal ik net als in het liedje onder deze tekst aan het eind tevreden terugkijken. liefs mij
Hi Ladies, Ik ben een tijdje niet echt online geweest. Diana, judibi, Vietje veel sterkte toegewenst. Alle andere dames, veel succes ! Diana, wat een ontzettend mooi gedicht. Ik vraag me ook soms af waarom ik ? en ook wat GOD betreft denk ik soms precies hetzelfde. Maar ja, (Ik ben ook gelovig), dat kun je wel bij alles afvragen, het leven is eenmaal niet eerlijk. Met mij gaat nu veel beter, ik zie weer de hoop erin. Liefs Babyzz
Diana, wat een teleurstelling meid! En ook al heb je al een kindje, het verdriet bij een mislukte poging voelt voor iedereen hetzelfde hoor....En ook jij mag verdriet hebben en de pijn voelen! Heel veel sterkte komende tijd, liefs Daffie
Lieve Diana, Ik krijg tranen in mijn ogen bij je gedichtje/overweging. Weet je, ik herken je gevoelens die je beschrijft als je jezelf afvraagt waarom God dit soort dingen laat gebeuren. Oh, wat heb ik mezelf (en Hem!) die dingen vaak afgevraagd ... Maar op het moment vind ik wel berusting en zie ik God niet (meer) als iemand die ons als marionettepoppen dingen laat doen of laat meemaken. Maar ik zie Hem als een Vader waar ik altijd terecht kan. Goed, dit wordt misschien wel een beetje een té gelovig verhaal, maar goed... ik hoop dat je er wat aan hebt. Ik hoop dat je je verdriet een plekje kan geven en weet dat je hier altijd uit mag huilen hè! Liefs, Josien
bedankt dames, doet me goed. Kan er weer een beetje tegen. Het twijfel houdt helaas nog niet op, want rond 16.00 uur had ik opeens iets rood verlies, dus dacht ik het komt er eindelijk aan, maar sindsdien dus helemaal niks meer.Hopelijk komt het er vannacht dan goed door.Des te eerder zijn we er weer vanaf.
diana ik ben ook gelovig maar ik ervaar het toch heel anders. in al die tijd dat het ons niet is gelukt ben ik niet boos geweest op God maar voel me juist veel sterker dan anders. mijn man en ik zijn zo dicht tot elkaar gegroeid, en dit is een enorm goede les in geduld. het klinkt zo makkelijk - en dat is het niet altijd- maar dit is voor ons wel een tijd dat wij heel veel andere dingen in ons leven zijn gaan waarderen. en tuurlijk ben jij niet minder belangrijk, minder waard, minder speciaal. jij bent uniek, en jij gaat jou eigen weg in het leven, net als ik. Ik geloof voor mijzelf wel dat God een plan met mij heeft, en dat houd me erg positief. heel veel sterkte! liefs!
bedankt josien en rach, en rach als ik jou verhaal lees dan denk ik, ja dat is ook wel zo, zal het morgen ook wel weer positief inzien denk ik,maar soms overvalt het je gewoon het hoe en waarom. Dames allemaal bedankt voor jullie lieve medeleven.