Wat goed Lisa!!! Zwanger, wat mooi!!! Ik ga heel hard voor je duimen dat deze zwangerschap goed mag gaan! Ik ben echt superblij voor je!!
Even een "gekke" vraag Hoe doen jullie dat na een terugplaatsing? Ik hoor wel eens wat over het "warm" houden van de embryo`s in je buik Hoe doen jullie dat dan? Warm drinken, warme kruik? En mag een warme kruik wel Bij eerdere pogingen heb ik me nooit zo druk gemaakt om wat wel of niet te doen, maar bij deze laatste wil ik toch alles aangrijpen, al helpt het maar een beetje
Confidence ik doe niks bijzonders ik doe gewoon alles ik til alleen niet zo zwaar dat laat ik andere doen maar iedereen doet het denk anders
thanx allemaal, geweldig ben helemaal gelukkig. morgen ochtend bel ik gelijk het ziekenhuis voor de 1e echo. confidence, ik heb deze keer onze 4e tp, mijzelf ziek gemeld op m'n werk en het echt heel rustig aan gedaan, en het heeft geholpen
meiden wilde even zeggen dat het hier goed gaat, heb nog niet getest, heb een positief gevoel dus morgen of woensdag testen
morgen meiden! Confidence: welkom! lisa: WHAAAAAA WAT GOED! GEFELICITEERD! wordt je een febrauri mama nog? dat je gezellig bij ons kan komen kletzen? linda: ik duim voor je! wie moest er nog meer testen? ik wil alleen maar goed nieuws!!!
thanx blondsteenbokje, nee ik wordt een maart mama, de 28e. maar wil zeker wel gezellig ergens blijven kletsen hoor. liefs lisa
oooh Linda...wat maak jij het spannend zeg... Eerlijk gezegd heb ik er ook een heel erg goed gevoel bij...maar nog maar eventjes afwachten..Ik duim weer verder! Lisa hoe voelde dat vanochtend? wakker worden en dan wetende dat je zwanger bent?? Heerlijk gevoel toch??
ja weet het pat alleen dachten we dat de vorige keer ook op deze dag dus ben zo bang dat... soms wat krampjes maarja kan alle kanten op
mijn man wil woensdag testen, ik wil de testen vandaag uit mijn werk halen, hoop dat ik me in kan houden haha