Blonsteenbokje, ikke ook!!!! Ben nu aan het werk (heb nu pauze ahum) maar ik kan me zelfs niet meer goed concentreren hihihihihihi!!! IK WIL ALLEEN MAAR GOED NIEUWS HOREN HIER!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb vandaag een beetje een dippie dag........ de miskraam is vandaag precies 4 weken geleden......... doet toch nog pijn........ en daarom dus wil ik alleen maar goed nieuws van jullie allemaal horen!!!!
Ik weet het nog...daarom heb je er ook niet veel aan dat ik er een goed gevoel bij heb. Maar daarom duim ik nog wel even heel hard voor je door tot je een echte kei-positieve test zal hebben!! Sabrien ik denk dat ik wel weet hoe je je voelt, ik kan je aleen maar sterkte wensen en weet uit ervaring dat je je lekker moet laten gaan vandaag en dan voel je je morgen vast weer een stukje beter!! Dikke knuffel!! Oooh Linda ik ben zo druk aan het duimen voor je!!!
Thanks blondsteenbokje en Pat, ja dat doen we ook!. Ga vanavond lekker met mijn mammie effe naar Ikea, kijken of ik wat shopwoede kwijt kan en natuurlijk lekker een softijsje eten jammie!!! Dat mag ik vandaag van mezelf wel!!! hihihihihi! Morgen weer een nieuwe dag! Ik heb wat afstand van het forum genomen maar ik kan het de afgelopen dagen weer niet laten. Linda dat ben jij schuld ! Hahahaha...... Bedankt lieve meiden voor jullie steun!!! Linda you go girl!
hihi sabrien sorry maar kan me voorstellen dat deze dag pijn doet, had juist een mooie dag moeten zijn, dikke knuf van mij ... hier doen volgens mij boobs minder pijn
Ben ik weer hahahahahahaha ! DING DONG: Even een mededeling voor de boobs van Linda, jullie moeten pijn doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dan voel je je weer wat zekerder! Zo nu moet het goedkomen!!!! Ik had trouwens ook niet altijd zere boobs, dat verschilde wel eens!!!
ik heb ook nog geen zere boobies gehad hoor linda. ooohhh wat hou je het spannend, ik blijf door duimen. @sabrien, dikke knuf voor jou vandaag, ga vanavond maar lekker shoppen dat doet een mens altijd goed, en een lekker softijsje jammie @pat, jaaaah zeker gek om zo wakker te worden. ben wel moe, vandaag 3 uurtjes op werk geweest, en net gelijk ff op de bank gelegen.
hoi meiden ik had vandaag een afspraak bij de dokter voor de nieuwe recepten eerst gebruikte we gonal-f en nu menopure ze willen er alles aan doen dat deze behandeling slaagd zijn daar andere bijwerkingen van dan de gonal-f? linda word erg spannend voor je wil je niet stiekem al testen
Sabrien, dikke knuffel meis. Veel plezier met winkelen. Sabine, ik heb ook eerst Gonal gehad en daarna Menopur. Ik reageerde er de 1e keer behoorlijk heftig op, ik moest om alles huilen en had best wel hoofdpijn ervan. Maar de 2e keer had ik echt nergens last van. Vind het dus moeilijk om er iets zinnigs over te zeggen. Linda, ook hier wil ik je nog even succes wensen voor morgen. Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Lisa, bevalt goed zeker op de roze wolk. Ik hoop dat er veel je zullen volgen.
linda: IK ZIE NET DAT JE ZWANGER BENT! VAN HARTE! IK WIST HET IK WIST HET! AAAAAAHHHHHH EINDELIJK GOEDE BERICHTEN HIER!
in mijn topic staan foto's van mijn testen meiden wat ik wil zeggen is dat ik hoop dat jullie hier hoop uit kunnen putten... 3e ivf... bijna 3 jaar bezig... gemiddelde emmies dus geen topper. HET KAN!!! Ik hoop natuutijk met heel mijn hart dat dit goed gaat, die spanning zal komende dagen wel komen, het is nog zo pril, maar voor nu is dit het moment waar elke ivf/icsi man/vrouw naar toeleeft en dit is de reden waarom we alles doorstaan dus meiden zet 'm op, hopelijk putten jullie hier echt hoop uit!!!