IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

linda gefeliciteerd met je zwangerschap gelukkig nog goed nieuws maand juli al 2 zwanger deze maand geniet er lekker van

2. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    Wauw wat een super berichten hier, twee nieuwe zwangeren, Lisa en Linda, super meiden, gefeliciteerd!!!!

3. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

morgen meiden,

Dringt het al een beetje tot jullie door of...

4. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    neeeeeeee kan het niet geloven nog blondsteenbokje.
    ben steeds bang om naar de wc te gaan.
    toch probeer ik vandaag op mijn roze wolk te klimmen.

@debje thanx.

5. mamastarlight

klim er maar lekker op meid! wanneer heb je een afspraak in het ziekenhuis?

6. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    12 aug. hebben we de 1e echo.
    vandaag over 3 weken.

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ik voel me wel echt blij krijg alleen een angstig gevoel als ik aan de echo denk...

8. mamastarlight

lisa: o dat is een fijne tijd. wees gerust tot die tijd ;) knuf!

Linda: wanneer heb jij je echo?

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    14 aug. mocht ook eerder in die week maar we gaan op vakantie dus ik kom gewoon iets eerder terug, we gaan camperen dus dat is makkelijk

10. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ja probeer ook wel te genieten hoor.
    vandaag 2 weken na de tp, was gister vooral ook heel bang om vandaag alsnog ongie te worden, maar pfffff gelukkig niks.
    als het maar weer eenmaal zondag is, ben ik mss weer iets geruster, maar dit is al een mijlpaal. ooooooohh wauw zeg.

linda zag dat jij je al bij de maart mama's en de walvisssenclub hebt aangemeld. ikke durf nog niet, brrrrr, had ik de vorige keer ook gedaan bij de augustus mama's. mss dat ik vanmiddag of morgen wel durf aaaaaahhh.

linda, ga jij ook mvm doen, @blondsteenbokje doe jij dat ook?

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    zekersss mvm maar ik ga vanaf vrijdag op vakantie dus kan wel pas daarna starten maar las dat het ook pas vanaf 6 weken kan dus ik mis 1 1/2 week.

ja die andere topic, ik vond het ook wel eng maar dacht, ach morgen 5 wkn dat is toch al een beetje echt, denk echt dat jij banger bent ivm vorige keer en dat lijkt me logisch, jij durfde weer eerder een banner te maken, maar ik klets even verder in onze eigen topics want misschien vinden andere meiden dit niet zo leuk, weet dat ik er zelf soms moeite mee had dus...

12. mamastarlight

mooie banners meiden!

mvm doe ik ook ja, kan vanaf 6 weken dus ik zal alvast bellen hoor. tot 16 weken maar ik ben volgende week 3 weken met vakantie dus ga kijken of ik het dan af kan sluiten. moet zeggen dat ik nu er wel misslijk van wordt hoor.

13. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    eindelijk weer hier veel positief nieuws!

met mij gaat alles goed, ben druk met de inrichting van onze nieuwe slaapkamer en een extra pleegkamer dus sorry dat ik niet meer zoveel online was.

linda, 14 augustus mooie datum! hier is het altijd een goede datum geweest :D (sleutel van ons huis, geaccepteert als pleegouders enz)

ik ga vanaf vandaag weer wat beter bij lezen, dus even zo meiden allemaal een dikke dikke knuffel!

14. mamastarlight

15. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Even een vraagje, sorry dat ik er zo veel stel
    maar als ik nou wil weten wie er net als mij in augustus begint met een nieuwe IVF poging, hoe kan ik dat het beste doen?
    moet ik dan een topic openen om die meiden bij elkaar te zoeken?
    Ik zag dat linda, lisa en liann allemaal samenliepen met de IVF en ze elkaar heel fijn steunden, ik wil ook wel graag meiden steunen en ervaringen delen die ook rond dezelfde tijd aan de IVF beginnen.
    Oja, lisa en linda gefeliciteerd, liann veel sterkte.

16. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Ha ik zie nu zelf pas dat het nog maar 4 weken is dat ik weer start, gaat toch wel snel ( handig zo`n banner)

17. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    confidence, vraag maar raak hoor! ik zou even niet weten hoe je dat het beste kan doen, er is nog een topic "direct beginnen met ivf/icsi zullen we elkaar steunen" mischien lopen daar wat meiden gelijk op met je?
    of anders een topic starten?

in ieder geval veel succes!

18. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Maar je mag je natuurlijk ook gewoon hier melden, er duiken vanzelf weer meiden op die ook gelijk lopen. Er wordt veel gepost in dit topic.

Ik start begin september weer met spuiten voor 4e ICSI.

19. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    lindinha heb je al bericht van het umc over het cryo verhaal?

20. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Dankje Mounia, ik zal daar eens rondkijken.
    Lindinha, begin jij ook eerst met decapeptyl?
    Ik begin me er langzaam op te verheugen, al klinkt dat gek.
    Ik heb de laatste tijd wat moeite gehad om me weer op te laden voor een nieuwe poging. elke tegenslag komt toch steeds harder aan.

Deel Deze Pagina