@Lisa: nee nog niks gehoord, verwacht vandaag of morgen een brief van het UMCU. Hou je op de hoogte!!! @Confidence: ik start begin september met Lucrin en Gonal-F. Eerst wachten op mn ongi over 2 weken ongeveer, dan aan de pil, lekker op vakantie, en daarna starten.
Maar lucrin is in principe hetzelfde al decapeptyl? Hoelang spuit jij meestal? Ik heb de vorige keren steeds hetzelfde "schema" gehad ongeveer 1,5 week decapeptyl, dan de puregon erbij, na 1week echo`s om de dag en de week erna punctie Als het nu weer zo loopt weet ik al bijna wanneer de punctie plaatsvind Jij had toch die ellende met het ziekenhuis he? ik las een stuk uit je andere topic, sterkte daarmee
hoi meiden ik had een vraagje heb een van jullie ook wel is lang moeten door spuiten met deca want ik moet nu bijna 5 weken en dan heb ik pas de eerste echo ivm vakantie
nee dat heb ik nog nooit gehad, voor de start met de puregon ongeveer 2 weken deca spuiten maar misschien willen ze dit ivm de planning en je cyclus?
Wat is het hier stilletjes...iedereeen op vakantie? Ikzelf ben aan het aftellen naar de vakantie, en begin weer met een nieuwe poging ivf/icsi na de vakantie. Nog niet veel te melden dus.
Idd rustig hier.... nog 4 weken werken en daarna lekker op vakantie. Wanneer ga jij Pat? Wij gaan heerlijk kamperen in Italie, zooooooo'n zin in!!! Kan niet wachten. Daarna weer beginnen met nieuwe behandeling! Wanneer begin jij weer Pat?
Mijn banner telt af naar de vakantie...nog 5 weekjes...en ik heb er super veel zin in!! Wij hebben een huisje gehuurd in de ardennen, back to basic...lekker verscholen in de bossen en helemaal geen luxe...ben benieuwd hoe dat gaat bevallen...lijkt me tenminste heerlijk! Vervolgens gaan we eind september beginnen met de 2de ivf.
Hallo lieve iedereen!!! Hoe is het hier met iedereen? Rustig i.v.m vakantie denk ik inderdaad................ik moet met vandaag meegeteld nog 3 daagjes werken en dan heeeeerlijk 3 weken welverdiende vakantie !!!! Vorige week hebben we goed nieuws gehad, omdat ik bij de eerste ICSI poging een overstimulatie heb gehad hebben we een brief gestuurd naar onze verzekering (CZ). Hun hebben een nieuwe wet sinds vorig jaar dat als een poging in de eerste fase (stimulatiefase) wordt afgebroken dat ze hem niet als poging mogen meetellen. En dus krijgen we nog een volledige poging vergoed. Ben zo ontzettend blij hiermee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk gerechtigheid!!! Krijg hier nog een schriftelijke bevestiging van thuis gestuurd, maar ze belden wel al met het goede nieuws. Wil het wel zwart op wit hebben natuurlijk! We gaan in augustus nog een second opinion doen in Belgie eens kijken hoe die met de hele behandeling omgaan. Ik geloof dat je daar ook 2 embryo's mag laten terugplaatsen en dit mag in "ons ziekenhuis" niet. Dus wil dat allemaal goed navragen en dan nemen we onze beslissing wel, ligt helemaal aan hoe ons gevoel er bij is! Dus dat wachten we nog even af! Wil wel graag nog dit jaar beginnen maar ben na de MK nog niet ongesteld geweest (kon wel 2 maanden duren zeiden ze) dus ik wil eerst mijn lichaam even tot rust laten komen en helemaal opgeladen zijn voor een nieuwe poging. Ik merk dat die 3 pogingen er toch wel ingehakt hebben. Ben toe aan vakantie!!!!! Voor de meiden die nu vakantie hebben of nog gaan: FIJNE VAKANTIE !!!!!!!!!!!!!!! Kus Sabrien 8)
Sabrien wat een goed nieuws zeg. Wat netjes dat ze je daarover belden. Geeft toch weer wat meer rust nu dat je een extra poging hebt. Even lekker vakantie vieren en nergens aan denken. Veel plezier, ga je nog weg?
ooh wat fijn voor jullie sabrien, idd eindelijk gerechtigheid. wordt helemaal blij van zulke berichten. ga je ook nog ergens heen op vakantie, of lekker thuis? het is iig genieten. fijne vakantie alvast meis met mij gaat het wel redelijk, voor m'n gevoel ben ik deze poging al aan het afsluiten, bloed nog steeds,en ben gisteren een stolsel verloren(sorry voor het detail) weet niet of dat wat kon zijn. vrijdag heb ik dus een echo om te kijken of er nog wat zit, want afgelopen vrijdag avond was er nog een zwangerschapsring te zien. ik mag geen bloed meer laten prikken en ben daar toch erg verdrietig van dat ze je zo in onzekerheid laten zitten, zoveel moeite voor moeten doen, en dan voor de 2e keer wordt alles je weer afgepakt. echt onmenselijk. en dan lees je bij het bevallingslijstforum van die verhalen van '' het was een ongelukje'' of ben door de pil heen zwanger geraakt. bah daar wordt ik zooooooo verdrietig van. hoe oneerlijk het verdeeld is op deze wereld, maar daar weten jullie alles van. ik heb wel alvast een gesprek aangevraagd met onze eigen gyn. en die staat voor 1 sept. wil toch vragen waarom het toch steeds mis gaat, waarom ik geen bloed mag prikken om m'n angst en onzekerheid weg te nemen, en wil met hem de cryo behandeling door spreken. x lisa.
Sabrien wat een heerlijk nieuws dat je toch nog 1 poging vergoed krijgt! En nog maar een paar daagjes en dan heb je vakantie...jouw dag kan niet meer stuk dacht ik zo Lisa ik had al gereageerd in je topic maar wil je toch nog even een dikke knuffel geven. Ik vind het echt heel erg hoe ze je in het ziekenhuis behandelen...
sabrien wat goed nieuws toch nog een extra kans lisa wat erg ik wist het helemaal niet ik heb af en toe het gevoel dat we gewoon een nummertje zijn in het ziekenhuis voor hun is het hun werk mar voor ons een droom en dat snappen ze volgens mij niet altijd heel veel sterkte nog lisa ik mag morgen weer gaan beginnen met de deca ben wel weer blij want dat wachten vind ik maar niks
sorry voor mijn afwezigheid steeds, komt ook een beetje doordat ik niet weet hoe en wat nu verder, een hele dikke knuff voor jullie allemaal! liefs mounia
hoi meiden hoe is het met iedereen ? ik heb al weer me 2de dag er op zitten met prikken nog een maand tegaan wel lang dit keer maar ja anders moest ik nog langer wachten dus dan liever dit
Bijna iedereen met vakantie hier denk ik.... Voor ons nog een maandje wachten, eerst lekker op vakantie!!
Jeetje stil hier, ik kwam jullie even een knuffel geven en een fijne vakantie wensen voor diegene die nog gaan!!!
Na vele onderzoeken en vandaag voor de tweede (en ik kan jullie verzekeren, laatste keer) een HSG te hebben gehad hebben wij in Belgie groenlicht gekregen, begin september gaan we beginnen aan onze laatste IVF poging aldaar. Liefs Debje
debje: super zeg, ik ga echt heel hard voor jullie duimen dat het met de laatste ivf gaat lukken! voor de rest: allemaal een hele dikke knuffel! ik gun het jullie echt allemaal, en zal voor iedereen duimen.