Debje wat fijn dat je groen licht hebt in België. Heel veel succes daar!! Caruli hoe gaat het met jou nu? Heb je een onbezorgde zwangerschap en kun je een beetje genieten van je zwangerschap of zit dat er niet echt in?? Linda hoe is het bij jou? Ik hoop kotsmisselijk Je hebt bijna je echo toch? Wij beginnen ook weer in september waarschijnlijk met onze 2e ivf-poging. Ik moet zeggen dat ik er niet zo heel erg veel meer mee bezig ben en mezelf er een beetje voor afscherm. Ik begin een beetje aan het idee te wennen dat we misschien wel nooit kindjes zullen krijgen. Ik weet niet helemaal zeker of ik nog wel weer wil beginnen..maar aan de andere kant kan ik het ook nog niet helemaal loslaten en er maar helemaal mee stoppen. De teleurstellingen maken het dat het zo moeilijk word... Eerst leef je zo naar het moment toe om zwanger te worden en als ik dan eindelijk zwanger ben na zo'n lange tijd wil ik er zo graag van genieten maar dat kan dan weer niet. En dan komt er die tegenslag dat het toch een miskraam wordt...Ik kan er niet meer op vertrouwen dat het nog goed gaat komen... een beetje verdrietig berichtje geworden en dat was niet helemaal mijn bedoeling, maar wou jullie toch even laten weten waarom ik er nog maar zo weinig ben.
pat wat vervelend maar ik kan het me goed voorstellen na wat je allemaal hebt meegemaakt, zeker als het zwanger worden wel een paar keer is gelukt maar dat je nu 4 vlindertjes in je hart meedraagt. Ik begon de hoop echt op te geven en dan toch maar dat zou jij zelf zo graag schrijven! Hier gaat het goed hoor, denk dat ik het pas echt geloof als het vrijdag goed zit, we zijn nog steeds van slag. Ik wens je heel veel sterkte en denk aan je!!!
pat snap je volkomen wij zijn nu met onze laatste poging bezig en wij beginnen ook een beetje tewennen aan het idee dat we misschien nooit een kindje zullen krijgen die teleurstellingen zijn elke keer zo groot dat het alleen maar veel pijn doet ik hou me goed voor de buitenwereld en praat er ook niet vaak over maar zodra ik alleen ben en er is een zielignummer op de radio of er is iets zielig op televisie dan komen de tranen en dan hou ik me wel vast aan de laatste keer maar in me achterhoofd hou ik altijd zo iets van misschien zal het voor ons nooit zo mogen zijn debje gelukkig kan je nu nog een keer in belgie en ga voor je duimen dat het lukt
Ik ben hier ook niet zo heel veel meer te vinden. Ik lees wel vaak mee hoe het met iedereen gaat. Ook wij hebben de 3e keer erop zitten zonder resultaat. Ondanks dat het idee went om met z'n 2-tjes door te gaan, kan ik het ook nog niet helemaal loslaten. We hebben het er eigenlijk nog helemaal niet over, maar ik wil na de zomer nog de mogelijkheden bekijken voor een eventueel 4 (en dan echt laatste) keer. Als we het doen, gaan we naar Gent. Ik moet nog uitzoeken hoe het daar in z'n werk gaat en of er wachtlijsten zijn. Maar vooralsnog even genieten van de zomer.
Hoi hoi lieverds! ik was inderdaad 3 weken met vakantie en dus ook 3 weken geen mogelijkheid om jullie een hart onder de riem te steken. Hoe is het allemaal met iedereen. ik denk dat iedereen wel begrijpt dat ik niet alle pagina heb bijgelzen verder...vergeef me hahaha
Ik zal dit topic even weer omhoog gooien.. Bij ons is het dan bijna weer zover dat we weer gaan beginnen..maandag hebben we een gesprek met de arts om de 2de ivf te gaan plannen. En dan de week erop heerlijk op vakantie!!! Ik heb er ontzettend veeel zin in. Linda wat lees ik nu...eeen Tweeling!!! Wat mooi zeg, gefeliciteerd!! Nu mag je alles dubbelop gaan kopen...hihi..
pat thnx!!! en jij heel veel succes natuurlijk en wat super, eerst even bijtanken, waar gaat de reis heen?
Dank je steenbokje!! Gaat vast helemaal goed komen...ik heb er onwijs veel zin in!! Waar zijn jullie naartoe geweest? Jullie zijn net terug toch?
hey meiden, hoe is het met iedereen? wij gaan morgen naar italie, even lekker een weekje weg met z'n tweetjes. even geen gedoe aan m'n lijf, vind het wel even lekker zo. 1 sept. hebben we weer een gesprek met onze gyn. dikke knuffel voor iedereen. x lisa.
Hallo iedereen!!! Zo weer terug van 3 weekjes vakantie, lekker een paar daagjes naar Noordwijk aan zee geweest!!! Lekker fietsen, aan het strand hangen, eten, drinken mmmm was heerlijk. Lekker tot rust gekomen!!! Dit hadden we echt nodig! Zelfs het weer zat mee! Hopelijk genieten jullie nog of hebben jullie genoten van een heerlijke zeker welverdiende vakantie!!! Wilde nog laten weten dat wij zoals het er nu uitziet begin oktober met de Decapeptyl starten, de eerst volgende ongi start ik weer met de Microgynon!!! Dus de 4e poging komt langzaam weer in zicht en we gaan er met volle moed en heeeeel veel positiviteit aan "proberen" te beginnen!!!! Tot snel !!! Kus Sabrien