Hier weer terug van Dusseldorf en ik moet donderdag gaan beginnen met de micrginon!! 10 september gaan we dan beginnen met de puregon, dus eigenlijk zijn we langzaamaan alweer begonnen... Sabrien fijn dat je weer terug bent! Jij begint dus ook al snel weer.
Pat, fijne vakantie meis!!! Rust goed uit!!! Sabine, hoe gaat het met spuiten? Voel je je goed? Ik lees dat je morgen de eerste echo hebt!!! Succes morgen, hopelijk al een goede score!!
Alles gaat goed Ben het alleen zat dat spuiten heb 5 weken deca gespoten dus ben blij als ik het allemaal achter de rug is
hoi meiden heb gister de eerste echo gehad en heb woensdag 9 sep de eerste fm ben benieuwd hoe is ik die andere medicijnen ga reageren menopure ofzo vind het wel een gedoe alles mengen moet een water met 3 poeder mengen hoe is het met de rest alles goed?
hey meiden, hoe gaat het hier? volg jullie op het moment niet zo, omdat dat nu even beter voor me is, maar denk wel vaak aan jullie. sabrien, wat fijn dat het weer goed met je gaat en weer positief bent voor de volgende poging. las dat je oktober weer begint, wij starten ook ergens in oktober weer met onze cryo's. heb verslag in mijn topic staan over ons gesprek met de gyn. lindinha, zaterdag weer starten he'. succes meid. sabine, wat vervelend dat je zo lang moet spuiten zeg, is het wel een beetje vol te houden? pat, fijne vakantie gehad?, hoe gaat het met je. hanneke, hoe gaat het met jou meid? dikke knuf for all, x lisa.
Lisa, lief dat je dat vraagt. Ik probeer ook wat minder te lezen op het forum. Ik merk aan mezelf dat ik het probeer los te laten, maar lukt nog niet helemaal. Wij twijfelen nog steeds of we nog 1 poging gaan doen in Belgie. Ik ben een beetje IVF moe geworden. En Belgie wordt natuurlijk nog zwaarder vanwege de afstand. Ik vind het zo heerlijk om te doen waar ik zin in heb en niet met spuiten bezig te zijn. Maar jij gaat weer beginnen in oktober, wat een goed nieuws. Ik ga zo verschrikkelijk voor je duimen dat het gaat lukken en ik blijf je volgen hoor. Ik reageer alleen wat minder. Heel veel succes en geluk!
mag ik iedereen hier weer even een mega dikke knuffel komen brengen en heel veel succes komen wensen?
Hier een meid die nog een poging gaat doen, (zelfbetaald) in Belgie, dus hopelijk gaat dit wel lukken en anders is het helaas voor ons.
Debje, waar ga jij heen in Belgie? Weet jij al wat de totale kosten zullen zijn? Was er een lange wachttijd? Hahaha wat een vragen. Ik zit er vaag aan te denken, maar zie er eigenlijk wel weer tegenop. Maar ook wel weer fijn om toch nog een kans te krijgen. Bedankt voor je antwoorden alvast.
meiden even een interresse vraagje: wat doen jullie als echt alle kansen verkeken zijn? is pleegouders of adoptie een optie/overweging?
Wij hebben het er over gehad maar als deze keer niet lukt. Dan stoppen wij helemaal Het zal wel heel zwaar worden en misschien denken we er over een tijdje anders over maar Voorlopig denken we er zo over