Blondsteenbokje, wij kiezen ook niet voor adoptie of pleegouderschap. Ik heb echt bewondering voor mensen die daar voor kiezen, maar wat dat betreft denken mijn mannetje en ik er hetzelfde over. Hij wil zelfs geen eiceldonatie overwegen. Hij zegt het is van ons samen of niet. En ik kan me daar wel in vinden.
Wij gaan in Genk, we hebben daar een aantal onderzoeken weer gehad, zij gingen de rekening indienen bij de ziekenfonds dus weet nog niet wat dat kost, gelukkig had ik nog 10 doosjes puregon liggen, dus dat scheelt ook erg in de kosten, voor de poging zelf moeten we 2050 euro betalen, incl. punctie en echo's en dergelijke, maar ja als het lukt kan het ons niets schelen dat geld. Adoptie hebben we ons al voor ingeschreven, echter voor mij was het gevoel nog niet klaar met de ivf pogingen, ik kon me er niet bij leerleggen waarom het niet wil lukken, het was niet compleet/af voor mij, misschien gek maar ja, gevoel he!!
debje: dat gevoel snap ik heel goed end an moet je er ook aan toegeven denk ik. probeer het je echter niet et laten overnemen. knuf!!!!
Hoi meiden ben net in het ziekenhuis geweest en ze zag 9 eitjes zitten minder dan de vorige keer toen waren het er 17 Maandag nog een cho en waarschijnlijk woensdag de punctie
Sabine, 9 eitjes is inderdaad heel netjes hoor. Vaak zijn ze dan ook nog van betere kwaliteit geloof ik. Nergens om je druk over te maken meid. Spannend allemaal weer.
Wauw Sabine wat gaat het weer snel allemaal, 9 follikels super hoor!!!!!! Spannend maandag weer een follikelmeting, en woensdag waarschijnlijk de punctie, IK DUIM VOOR JULLIE!!!!!!!!! Debje, wat goed dat jullie die stap genomen hebben!!! Ik ga jullie volgen, heeeeeel veel succes! Het is allemaal veel geld he? Zo oneerlijk allemaal. Wij waren super blij dat we alsnog (na heel veel gedoe) nog 1 poging vergoed krijgen (vanwege overstimulatie 1e poging). Hanneke, hoe is het met jullie? Blondsteenbokje, hoe verloopt de zwangerschap? Gaat alles goed???? Lisa, hoe is het meis? Hoe bevalt het werken weer, lukt het allemaal een beetje? Denk aan je!!! Ben al weer een week met de Microgynon bezig en start 30 september a.s. met Decapeptyl dus dat schiet ook al weer op he!!!! Ik probeer echt positief te blijven maar vindt het toch wel heel erg moeilijk na al die teleurstellingen. Het wordt toch iedere keer moeilijker vind ik. Maar samen slaan we ons er wel door heen. De komende 3 weken ga ik lekker genieten van mijn hormoonvrije dagen en leuke dingen doen. Gaan zelfs nog lekker een weekendje weg met vrienden. Goede voorbereiding op wat komen gaat!!!!! Hoop dat het jullie goed gaat allemaal!!!! Kus Sabrien
Hallo meiden, hier vandaag eerst FM, had een follikel van 14 mm, en dan rechts nog ongeveer 9 of 10 van ongeveer 9mm, links ook nog eens 3 van 10 mm, dus gaat erg goed, me slijm was 7.8 mm, en me oest. waarde was 688 dus nog mooi laag, maandag mag ik terugkomen, voor FM 2
Hoi Meiden ik ben weer terug van mijn vakantie en we hebben het erg leuk gehad!! Ik heb alles in vogelvlucht gelezen en weet niet alles meer, maar Debje ziet er goed uit!! Heel veel succes!! Sabine 9 eitjes toch...mooi getal hoor! Op naar de punctie!! Sabrien voor jou schiet het ook al weer mooi op! Ik ben gisteren begonnen met de puregon en mag as dinsdag komen voor de eerste FM.....spannend weer.
waaahhh sabrien weer begonnen, wat spannend, ga je volgen meid, net als alle anderen hier natuurlijk, ik duim elke dag voor jullie meiden!!!
hoi meiden ik heb net weer een fm gehad en er zaten nu 15 grote eitjes en nog een paar kleintjes in me linker en me rechter liet zich weer niet zien maar goed als me linker het maar doet vind ik het goed heb nu woensdsag de punctie weer spannend ben nu al weer een beetje zenuwachtig het is ook me laaste behandeling natuurlijk dus de druk is best groot maar goed we houden weer goede moed voor iedereen heel veel sterkte ik duim voor jullie allemaal xjes sabine
Sabine wat goed!! Toch even 6 eitjes erbij...knap hoor.. Woensdag de punctie!! Spannend meid, ik ga heel hard duimen! Ik heb morgen mijn eerste FM, erg spannend...
Thnx Linda !!! Dat doet me goed. Hoe is het met jullie ???? Nog steeds zo misselijk? Begin je al flink een buikje te krijgen? Wordt helemaal blij als ik aan je denk ! Al snel weer een volgende echo he!!! Willen julllie graag weten wat het wordt en mogen wij het dan ook weten , hahahahaha!!!! Geniet ervan meis, je hebt het zo verdiend!!! Dikke kus! Pat, wauw wat spannend vandaag 1e FM. Ben benieuwd............... .................................... Ik kom strakjes nog eens even gluren! Sabine, goede score zeg 15!!!!! Heeeeeel veel succes morgen met de punctie en op naar een goede bevruchting en terugplaatsing. Wat ontzettend spannend weer allemaal!!!!! Ik ga kei- en keihard duimen. Ik denk aan je! Debje, ben ook benieuwd naar jouw FM vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!! Zag er wel al erg goed uit he!!?!?!?!?!?!! Heb net dit topic nog eens doorgelezen, (was effe rustig op het werk ) maar wat hebben wij al een hoop met elkaar meegemaakt zeg!! Hele mooie dingen maar ook hele verdrietige dingen!! Vond het wel apart om mijn eigen berichtjes allemaal nog eens te lezen en werd er toch wel even verdrietig van. Vooral het berichtje dat ik positief getest had en daarna over de miskraam, daar schoot ik wel even van vol, SLIK. Mijn man zegt tegen mij dat ik niet meer teveel moet kijken naar wat gebeurd is allemaal, maar moet proberen om naar de toekomst te kijken. Sommige dagen lukt me dat heel goed maar andere dagen vind ik het ook wel moeilijk. We proberen gewoon positief te blijven, wij zijn in ieder geval ontzettend dankbaar dat we nog een (vergoede) kans krijgen daar moet ik ook maar aan denken. Heel veel succes voor jullie allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Groetjes Sabrien